دانلود کتاب های درسی نهم

دانلود کتاب درسی نهم

کتاب‌های درسی از مهم‌ترین منابع تحصیلی دانش‌آموزان کلاس نهم هستند و بخش عمده‌ای از آموزش دانش‌آموزان به این کتاب‌ها وابسته است. چنانچه دانش‌آموزان به دلایلی مایلند دسترسی به فایل کتاب های درسی خود داشته باشند، می‌توانند آن‌ها را از سامانه دانلود کتاب های درسی دانلود نمایند. در ادامه با نحوه دانلود کتاب های درسی نهم از این پایگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

سامانه پایگاه دانلود کتاب های درسی نهم

سامانه پایگاه دانلود کتاب های درسی (chap.sch.ir) یک سایت معتبر در زمینه دانلود کتاب های درسی و تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب های درسی، وب سایت اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی است. این سامانه امکان دانلود کلیه‌ی کتاب‌های درسی ابتدایی تا متوسطه را به صورت فایل PDF برای دانش‌آموزان، والدین و مربیان فراهم ساخته است. لازم به ذکر است که در این سامانه کتاب های درسی نظام قدیم، کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی، کتاب‌های پیش دبستانی و کتاب‌های راهنمای تدریس دروس نیز موجود است.

برای خرید کتاب درسی نهم (نسخه چاپی) نیز می‌توانید از طریق وبسایت کتابانه، اقدام به خریداری نمایید.


مطالعه بیشتر: ثبت نام کتاب درسی نهم


راهنمای دانلود کتاب درسی نهم و دوره متوسطه اول

برای دانلود کتاب درسی نهم در در پایگاه کتاب‌های درسی بر روی گزینه‌ی دوره اول آموزش متوسطه کلیک می‌کنید و پس از انتخاب پایه نهم ، کتاب های مورد نظر خود را انتخاب می‌نمایید.

 به این ترتیب می‌توانید کتاب موردنظر خود را به صورت فایل کامل و یا به صورت بخش بخش دانلود نمایید. دانلود کتاب های درسی نهم یک فرصت ایده‌آل برای دانش‌آموزان پایه هشتم علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های درسی سال آینده در تابستان است.

کلام آخر: کتاب های درسی نهم در پایگاه کتاب‌های درسی

اشاره کردیم که پایگاه کتاب‌های درسی به آدرس تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب های درسی است که می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به رمز ورود کتاب‌های درسی موردنظر خود از ابتدایی گرفته تا دوره متوسطه دوم را از این سامانه دانلود کنید.

کافیست وارد پایگاه کتاب‌های درسی شوید و بر روی گزینه موردنظر خود کلیک کنید. با کلیک بر روی دوره تحصیلی تمام مقاطع را مشاهده می‌کنید و به فایل PDF کتاب‌های آن دسترسی دارید. در این سامانه امکان تغییر سال تحصیلی و دانلود کتاب براساس سال تحصیلی نیز برای کاربران فراهم شده است.

امیدواریم مطالب این مقاله در رفع تعدادی از دغدغه های شما برای تهیه و دانلود کتاب های نهم موفق عمل کرده باشد. ما اعضای تیم کتابانه، منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت