بهترین پکیج جمع بندی کنکور تجربی

مقایسه بسته‌های کنکوریوم، چند کنکور و دور دنیا کنکور تجربی

همانطور که به سمت کنکور پیش می‌رویم، نیاز بیشتری به آزمون دادن و مرور مطالب و جمع‌بندی داریم. حل سؤالات کنکور سال‌های قبل است به جهت شبیه‌سازی شرایط آزمون کنکور، می‌تواند در رسیدن به این هدف، بسیار کارگر باشد.

در بازار امروز چاپ و نشر کشور، ناشران مختلف کتاب های کمک آموزشی، بسته‌هایی برای شبیه‌سازی کنکور ارائه می‌دهند؛ با این حال، برای انتخاب بسته‌ای که مناسب ماست، باید به عوامل مختلفی توجه کنیم.

مخاطبین ما در این مقاله، دانش‌آموزان رشته تجربی هستند؛ ما برای آنها سه بسته پرطرفدار جمع‌بندی به نام‌های دور دنیا گاج، کنکوریوم VIP مهروماه و چند کنکور خیلی سبز را مورد مقایسه قرار داده‌ایم تا به راحتی بتوانند نقاط قوت و ضعف این محصولات را بررسی کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. با کتابانه همراه باشید.


خرید کنکوریوم تجربی با تخفیف

بسته کنکوریوم مهروماه تجربی

مجموعه کنکوریوم تجربی شامل ۱۲ دوره از کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور است که با دقت بسیار بالایی با آخرین ویرایش کتاب های درسی ویژه کنکور جدید مطابقت دارد. در این بسته، بر خلاف دیگر بسته های جمع‌بندی، پاسخنامه تشریحی و سوالات در یک پکیج و در کنار هم ارائه می‌شوند و برای دسترسی به پاسخ تشریحی سوالات کنکور و آزمون‌های موجود در این بسته، احتیاجی به خریداری کتاب یا بسته دیگری نیست.

محتویات یک پکیج کنکوریوم تجربی چیست؟

کنکوریوم تجربی شامل موارد زیر است که هر کدام به طور خلاصه برای شما معرفی می‌کنیم:

  1. دفترچه استراتژی کنکور: دفترچه استراتژی کنکور یا مجله استراتژی کنکور، یک دفترچه راهنمای مشاوره‌ای کوتاه اما پربار است که می‌تواند در زمان انجام مطالعات نهایی شما مفید باشد و به شما در تهیه یک استراتژی مناسب برای جلسه کنکور کمک کند. این مجله به طور جامع به تغییرات اخیر کنکور در دی 1401 و تیر 1402 پرداخته و توصیه‌هایی را برای بهبود و تکامل رویکرد شما در مواجهه با سوالات دروس مختلف ارائه کرده است.
  2. راهنمای فعال سازی اپلیکیشن کنکوریوم: این راهنمای نصب نرم افزار کنکوریوم به شما در قالب یک بروشور ارائه شده است که با دنبال کردن مراحل آن، به راحتی می‌توانید نرم افزار را نصب کنید. همچنین توجه داشته باشید که یک کد فعال‌سازی یکبار مصرف در این بروشور قرار دارد که برای فعال‌سازی اپلیکیشن ضروری است و به هیچ عنوان نباید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  3. قابلیت های این نرم افزار:
  4. می‌توانید از پاسخ‌برگ خود را عکس بگیرید یا گزینه‌های مد نظرتان را به صورت دستی وارد کنید و کارنامه تحویل بگیرید. همچنین می توانید پیشرفت یا پسرفت خود را از طریق مشاهده کارنامه‌های قبلی بررسی نمایید.
  5. به همایش‌های آنلاین جمع‌بندی دسترسی دارید. این همایش‌ها به صورت فایل ویدیویی در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  6. پنج آزمون آنلاین شامل کنکورهای 94 و 95 داخل و خارج و یک آزمون تالیفی به شما داده می‌شود که می‌توانید به صورت آنلاین در آنها شرکت نمایید.
  7. پنل آزمون گروهی جدیدترین بخشی است که به نرم افزار افزوده شده و برای مدارس، مشاوران و… قابل استفاده است و می‌توانند در آن کلاس برگزار کنند.
  • دفترچه سوالات کنکور 1396 تا 1401 داخل و خارج از کشور: دفترچه‌های آزمون کنکور از سال 1396 تا مطابق با تغییرات جدید بخش اصلی کنکوریوم، به‌روز شده‌اند. یکی از نکات مهم این است که مشابه نسخه‌های قبلی، تطابق اغز نظر جزئیاتی مثل فونت، طرح صفحه و…  به‌طور کامل لحاظ شده است.
  • دفترچه پاسخ کلیدی: در این دفترچه کلید همه آزمون‌ها به ترتیب قرار داده شده تا خودتان نیز بتوانید در صورت تمایل، درصدهایتان را محاسبه کنید.
  • کتاب پاسخنامه تشریحی: در این آیتم، پاسختشریحی تمام آزمون‌ها را برای شما آورده شده، ولی لازم است پیش از بررسی پاسخ‌ها، از معنای علائمی که در آن به کار رفته، در مقدمه، آگاهی پیدا کنید. این علائم عبارتند از:
  • نقشه راه
  • جعبه ابزار
  • سوال چی میخواد
  • مشاوره
  • میانبر
  • دام تستی
  • شبیه ساز
  • مرور
  • جعبه اسرار
  • نقد کنکور

لازم به ذکر است که در این دفترچه، سطح بندی تست‌ها، نکات سایر گزینه‌های نادرست در یک تست و آدرس آن در کتاب درسی نیز آورده شده است.

  • 24 پاسخ برگ برای 12 کنکور

خرید چند کنکور تجربی با تخفیف

بسته چند کنکور خیلی سبز تجربی

بسته چند کنکور تجربی خیلی سبز، به‌عنوان یک پکیج شبیه‌ساز آزمون کنکور، شامل 12 دوره کنکور تجربی از آزمون سراسری داخلی و خارجی از سال 1396 تا 1401 می‌باشد. توجه کنید که محتوای آزمون کنکور دی ماه 1401 نیز به این پکیج اضافه شده است!

پکیج چندکنکور تجربی خیلی سبز، به‌صورت دو جلدی ارائه می‌شود. در جلد اول، دفترچه سوال با محتوای کنکورهای سراسری به‌صورت سازگار با آزمون نظام جدید، به همراه پاسخ‌نامه کلیدی و اپلیکیشن کارنامه‌ساز و تخمین رتبه قرار می‌گیرند.

 جلد دوم که به صورت کتاب می‌باشد، پاسخ‌نامه تشریحی تمامی سوالات موجود در جلد اول را شامل می‌شود.

ویژگی های دیگر بسته چند کنکور تجربی عبارتند از:

بسته چند کنکور تجربی، مطابق با آخرین تغییرات کتابهای درسی جدید تهیه شده و شامل آزمون‌های سراسری سال‌های 1396 تا 1401 می‌باشد. دفترچه های این بسته، مطابق با دفترچه‌های آزمون سراسری اصلی بوده و سوالات حذفی با سوالات تالیفی استاندارد جایگزین شده‌اند. در بسته اول، پاسخنامه کلیدی ارائه شده است و همچنین اپلیکیشن همه‌کاره چند کنکور رایگان ارائه شده است که امکان صدور سریع کارنامه و تخمین را برای شما فراهم می‌کند.

لازم است بدانید این پکیج برای هر آزمون، محتوای اختصاصی خود را دارد و به عنوان یک بسته شبیه ساز کنکور، به داوطلبان کمک می‌کند تا در آزمون‌های کنکور خود به بهترین نتیجه برسند.


خرید کتاب دور دنیا تجربی با تخفیف

بسته دور دنیا تجربی گاج

بسته دور دنیا تجربی در دو جلد منتشر شده اند. محتویات این دو جلد عبارتند از: جلد اول، شامل سؤالات و پاسخنامه کلیدی و جلد دوم که پاسخ‌نامه‌های تشریحی را در بر دارد.

با مطالعه کتاب دوم، دانش آموزان و داوطلبان کنکور می‌توانند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و با تحلیل پاسخ‌های تشریحی، درک بهتری از مفاهیم و مباحث مطرح شده در سوالات جلد اول کسب کنند. باید بدانید که این کتاب، در طراحی سوال و ارائه پاسخ از دقت علمی به شدت بالایی برخوردار است.

ویژگی های کتاب پاسخنامه دور دنیا تجربی:

در جلد دوم کتاب دور دنیا تجربی، دلایل انتخاب گزینه صحیح و دلایل رد گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد و دام‌های تستی و شباهت‌های سوال با دیگر سوالات در ادامه‌ی پاسخ، ارائه می‌شود.

این کتاب، دارای زمانبندی دقیق برای هر آزمون نیز می‌باشد و داوطلبین کنکور تجربی می‌توانند شرایط کنکور را به صورت کامل برای خود شبیه‌سازی کنند.

کلام آخر:

ما اعضای تیم کتابانه، در این مقاله تلاش نمودیم تا ویژگی های بهترین منابع شبیه سازی و جمع بندی کنکور تجربی را برای شما مقایسه کنیم. امیدواریم مطالب آورده شده در این مطلب توانسته باشد تا قدری از اضطراب و دغدغه‌های زمان جمع‌بندی شما بکاهد.

شما دوستان می‌توانید در صورت تمایل نظر خود را درباره این مقاله در کادر کامنت‌ها برای ما بنویسید و اگر بسته‌ی شبیه‌ساز یا کتاب مفید دیگری در این زمینه می‌شناسید، آن را به ما و دیگر مخاطبین مقالات کتابانه معرفی کنید. ما همواره مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت