خرید نمونه سوال امتحانی دوازدهم ریاضی

بهترین کتاب نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم ریاضی

اهمیت استفاده از کتاب های نمونه سوالات امتحانی دوازدهم ریاضی

اساساً یادگیری مطالب و حل مثال یک موضوع است و آشنایی با تیپ و فرم سؤالات امتحانی موضوعی دیگر! بسیاری از دانش آموزان در فهم و تسلط بر مفاهیم مشکلی ندارند؛ اما نمی‌توانند نتیجه خوبی در آزمون‌های مدرسه یا امتحانات نهایی کسب کنند.

این امر، لزوم آشنایی با طرح سؤالات از بخش‌های مختلف مباحث درسی را دوچندان می‌کند. در واقع با مطالعه بهترین کتاب سوالات امتحان نهایی دوازدهم ریاضی می‌توان با اینکه چگونه از مطالب کتاب های دوازدهم رشته ریاضی سؤال طرح می‌شود، آشنا شد. ضمن آنکه به شناخت خوبی از تیپ بندی یعنی انواع فرم‌های مختلف و رایج سؤالات امتحانی همچون چهارگزینه‌ای، جای خالی، مسئله و سؤالات تشریحی دست یافت.

فهرست بهترین جزوه های امتحانی دوازدهم رشته ریاضی

در ادامه هر کدام از این مجموعه کتاب‌ها را معرفی خواهیم کرد:

خرید کتاب شب امتحان دوازدهم ریاضی خیلی سبز

کتاب های شب امتحان خیلی سبز برای دوازدهم رشته ریاضی

کتاب های شب امتحان خیلی سبز یکی دیگر از سری کتاب های کمک درسی انتشارات خیلی سبز هستند که برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و تألیف شده است. این کتاب ها تضمین می‌کنند که در صورت مطالعه درست آن‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند در امتحانات، نمرات عالی کسب کنند. کتاب های شب امتحان شامل مشاوره و درس‌نامه‌هایی هستند که برای شب‌های امتحانات آماده شده‌اند.

در کتاب های شب امتحان خیلی سبز سعی شده تا جای ممکن، درس‌نامه‌هایی کامل اما مختصر ارائه شود و با استفاده از جدول‌ها و اینفوگرافی‌ها، درک مطالب درسی ساده‌تر و عمیق‌تر گردد. همچنین در کنار این درس‌نامه‌ها، چندین نوبت آزمون به همراه پاسخ‌های تشریحی آورده شده است. کتاب های نمونه سوالات امتحانی باعث بالابردن سطح آمادگی و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات مدرسه می‌شوند.


بهترین کتاب نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم ریاضی

کتاب نمونه سوالات امتحانی اسفندیار دوازدهم ریاضی

انتشارات اسفندیار با تمرکز بیشتر بر امتحان به‌عنوان یکی از فرایندهای آموزشی مهم و کمبودهای موجود در این زمینه، اقدام به انتشار مجموعه سؤالات امتحانی و جزوه امتحانی اسفندیار برای تمامی دانش‌آموزان از مقاطع دبستان تا پایان متوسطه نموده که مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی جزوه های امتحانی دوازدهم ریاضی انتشارات اسفندیار می‌پردازیم.


بهترین کتاب نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم ریاضی

کتاب گلبرگ دوازدهم ریاضی گل واژه

مجموعه کتاب های گلبرگ از انتشارات گل واژه جز بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی موجود در بازار می باشد. ویژگی که گلبرگ را از سایر جزوه های موجود متمایز می‌کند این است که گلبرگ نمونه سوالات امتحانی را به صورت درس به درس ارائه کرده است.


بهترین کتاب نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم ریاضی

کتاب نمونه سوالات امتحانی دوازدهم ریاضی بنی هاشم

انتشارات بنی هاشمی، با شعار «پیشرو در تدوین نمونه سؤالات امتحانی و کتاب‌های کمک‌آموزشی» سعی دارد تا آمادگی و حضور در امتحانات را برای دانش‌آموزان تسهیل نماید. ازاین‌رو کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی بنی هاشمی دوازدهم تجربی را تألیف و منتشر نموده است. این انتشارات باتکیه‌بر دانش مؤلفین و همسو بودن با تغییرات، توانسته توجه دبیران و دانش‌آموزان زیادی را به خود جلب کرده و در نشر کتب، موفق عمل نماید.


در این مقاله با بررسی کامل و دقیق به معرفی بهترین جزوات امتحانی دوازدهم تجربی پرداخته ایم. امیدواریم سهم اندکی در موفقیت شما عزیزان در امتحانات نهایی داشته باشیم.

خوشحال می‌شویم شما دوستان عزیز هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

https://www.ketabane.org/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%d9%87-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت