کتاب دانشگاهی

کتابانه پلاس
کتابانه پلاس
کتاب های حقوقی
کتابهای رشته مدیریت

کتاب‌های پرفروش

[products best_selling="true" columns="6" limit="12" order="" orderby =""]

محصولات فرهنگی

مجموعه‌ی کتابانه از زمستان سال 1386 شروع به فعالیت فرهنگی خود کرد. این فروشگاه ابتدا کار را در زمینه‌ی کتاب‌های کمک درسی و کنکوری آغاز نمود. با گذشت 1 سال و حضور کارکنان باانگیزه، توانایی مجموعه افزایش یافت و مدیریت کتابانه تصمیم به اضافه کردن سایر شاخه‌ها همچون: آموزش زبان، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی گرفت. فروشگاه کتابانه جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مخاطبان، از سال 1394 با حفظ فعالیت‌های قبلی خود شروع به راه‌اندازی بستر فروش آنلاین کتاب نمود. سایت فروشگاه کتابانه با آزمون و خطاهای فراوان هم‌اکنون با مزایا و امکانات بسیاری در حال فعالیت است. کتابانه همواره می‌کوشد گام ‌هایی نوآورانه بردارد. از این‌رو ایجاد بستر فروش قانونی کتاب‎‌های الکترونیک و کتاب‌های صوتی از برنامه‌های این فروشگاه می باشد. اگر شما استعداد و اشتیاق انجام کارهای خلاقانه و نوآورانه دارید و اهل مطالعه می‌باشید جهت همکاری با ما در ارتباط باشید.

وب‌سایت کتابانه فرصت خرید بهترین کتابها را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است. دوست‌داران ادبیات و کتابخوانی می‌توانند برای خرید با تخفیف فوق‌العاده به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه کنند.

این روزها در میان تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی، خرید کتاب از یک فروشگاه تخصصی می‌تواند دارای مزیت‌های فراوانی باشد. فروشگاه آنلاین کتابانه با هدف از میان برداشتن فاصله‌ی میان ناشران و خوانندگان فعالیت می‌کند. بی شک امروزه خرید اینترنتی کتاب در شهرهای شلوغ که معمولا افراد از ترافیک شکایت دارند، راهکاری مناسب می‌باشد. این مسئله نه تنها برای افراد در شهرهای شلوغ، بلکه برای مردم شهرهای کوچک و کم‌تر ‌برخوردار، که از کتاب فروشی‌های‌ مجهز محروم‌اند نیز خرید کتاب را آسان کرده است.

ما در فروشگاه کتابانه به عنوان یک کتابفروشی مستقل تلاش می‌کنیم تا همان تنوع و غنای تجربی کتاب‌های موجود در قفسه‌های خود را ارائه دهیم؛ از این‌رو با توجه به نیاز و سلیقه‌ِ‌ی همه‌ی سنین دسته‌بندی متنوعی از محصولات فرهنگی – بیش از 25 هزار عنوان کتاب از ناشران برتر کشور- در طیف‌های گوناگون ارائه می‌دهیم که شامل: کتاب‌های کودک و نوجوان، عمومی، کمک‌درسی و کنکوری، دانشگاهی، آموزش زبان خارجی و محصولات فرهنگی می‌باشد.

کتابانه با بهره‎‌مندی از کارشناسان تخصصی فروش در هر بخش، سعی کرده کتاب‌های شاخص ناشران برتر کشور که با دقت فراوان برگزیندو در اختیار مخاطبان قرار دهد. از جمله‌ انتشارات‌هایی آثارشان در کتابانه ارائه می شود: نشرنی، مرکز، چشمه، نگاه، ماهی، هوپا، پرتقال، قدیانی، افق، پیدایش، گاج، خیلی سبز قلم‌چی، الگو، جنگل و مدرسان شریف و… را می توان نام برد.

کتابانه در بیشتر مواقع تخفیف‌های مناسبی را برای کتاب‌ها در نظر می گیرد، بنابراین کتاب‌هایتان را با بیشترین تخفیفِ‌ ممکن از کتابانه خریداری کنید. اگر کتاب را برای سرگرمی، آموزش یا هر دلیل دیگری انتخاب نموده اید، در کتابانه مجموعه‌ای کامل از کتاب‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما بنا بر سیلقه‌تان می‌توانید در بخش‌های مختلف عنوان کتاب را جستجو کنید و در صورت موجود بودن هم اطلاعات و توضیحاتی که کتابانه راجع به محصول گردآوری کرده است را مشاهده کنید و هم نظر کاربرانی که پیش تر آن اثر را خریداری کرده‌اند مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با محتوای کتاب، سعی شده تا در قسمت توضیحات محصول “بخشی از متن کتاب” را ارائه شود.

منوی سایت