بهترین کتاب های تحقیق در عملیات

بهترین منابع تحقیق در عملیات

اهمیت کتاب های تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات را می‌توان، تصمیم گیری‌های علمی در جهت ارائه و عملکرد بهینه سیستم‌های متشکل از نیروی انسانی، پول، ماشین آلات، مواد اولیه و … دانست. نحوه‌ی برخورد تحقیق در عملیات با مسائل، مانند سایر علوم می‌باشد. ابتدا مراحل مختلف با مشاهده‌ی دقیق مسائل، شروع و پس از جمع آوری اطلاعات اولیه از مسئله، مدل علمی ساخته می‌شود (مدل ریاضی مسئله). سپس سعی در به دست آوردن بهترین جواب یا جواب بهینه دارد.

باتوجه به آن چیزی که در مورد گستره‌ی علم تحقیق در عملیات بدان پرداختیم، متوجه اهمیت کتاب های تحقیق در عملیات در بین کتاب های رشته مهندسی صنایع شدیم.

فهرست برترین کتاب‌های تحقیق در عملیات

ما در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های تحقیق در عملیات را که از سهم فروش و محبوبیت بالایی در بین داوطلبان برخوردار هستند را جمع آوری کرده‌ایم؛ تا شما داوطلبان را در انتخاب برترین کتاب های تحقیق در عملیات یاری بدهیم.


کتاب تحقیق در عملیات دکتر عادل آذر

کتاب تحقیق در عملیات دکتر عادل آذر

کتاب تحقیق در عملیات دکتر عادل آذر جزء برجسته‌ترین کتاب‌های دانشگاهی صنایع و دیگر رشته‌های گروه فنی مهندسی می‌باشد. یکی از وظایف مهم مدیریت، تصمیم‌گیری است و لذا فنون تحقیق در عملیات با توجه به قابلیت فوق‌العاده‌ای که در فرموله کردن مسائل سازمانی و حل آنها دارند، مدیران را در ایفای نقش تصمیم گیری یاری می‌دهند.


کتاب تحقیق در عملیات 1 مسعود نیکوکار

کتاب تحقیق در عملیات 1 مسعود نیکوکار

کتاب تحقیق در عملیات جلد 1 دکتر مسعود نیکوکار حاصل تجربه و تدریس مؤلفین در دانشگاه‌های مختلف می‌باشد که طبق برنامه مصوب، تألیف شده است. در این کتاب، سعی شده تا مطالب به طور واضح و روشن همراه با مثال‌های متنوع ارائه گردد تا از هر نظر جوابگوی نیازهای دانشجویان عزیز قرار گیرد.


کتاب تحقیق در عملیات جلد 1 و 2 زاهدی سرشت

کتاب تحقیق در عملیات جلد 1 و 2 زاهدی سرشت

مبحث اصلی کتاب تحقیق در عملیات 1 زاهدی سرشت از نشر نگاه دانش در رابطه با برنامه ریزی خطی است. از زمانی که روش سیمپلکس توسط جورج.ب.دانتزیگ در سال 1947 معرفی شد، تاکنون برنامه ریزی خطی به طور وسیعی در زمینه های مختلف به کار گرفته شده است. پس از مطالعه درسنامه هر فصل، تمرین های حل شده آن را که هر کدام یک نکته آموزشی دارند و برای مرور هر فصل در آخر آن آورده شده اند باید مطالعه کرد.

کتاب تحقیق در عملیات جلد 2 مازیار زاهدی‌ سرشت مفاهیم درسی را خط به خط به همراه نکات و مثال‌های حل شده آموزش داده است. در انتهای هر فصل این کتاب دانشگاهی ارزشمند تمریناتی گنجانده شده که دانشجویان با حل آنها می‌توانند دانسته‌های خود را تثبیت و همچنین دوره کنند.


کتاب تحقیق در عملیات جلد اول مهرگان

کتاب تحقیق در عملیات جلد اول مهرگان

از ویژگی کتاب تحقیق در عملیات 1 انتشارات سمت می توان به ارائه، تشریح مفاهیم و واژگان کلیدی در حد امکان؛ همچنین معرفی زمینه های کاربردی برخی موضوعات مبحث برنامه ریزی خطی برای آگاهی دانشجویان از چگونگی به کارگیری الگوها و درک درست آنها می باشد؛ اشاره کرد.


کتاب ارشد و دکتری تحقیق در عملیات 1 و 2 مدرسان شریف

کتاب ارشد و دکتری تحقیق در عملیات 1 و 2 مدرسان شریف

در نگارش کتاب تحقیق در عملیات مدرسان شریف قسمت‌های مهم این مباحث ارائه شده‌اند و مباحث حاشیه‌ای مد نظر قرار نگرفته‌اند. هر مبحث شامل تعداد زیادی مثال است که به خواننده کمک می‌کند مطالب درسی را به راحتی فرا بگیرد. سؤالات چهار گزینه‌ای تألیفی نیز در جهت ارزیابی میزان فراگیری خوانندگان ارائه شده است.


کلام آخر

بهترین کتاب های تحقیق در عملیات که در این مقاله انتخاب شده‌اند براساس تجربیات کارشناسان فروش کتابانه بوده است؛ چنانچه شما جای کتابی را در این میان خالی می بینید لطفا از طریق نظرات با در میان بگذارید. چنانچه مطلب فوق برای شما مفید بود، خوشحال می شویم آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است برای خرید کتاب های ارشد مهندسی صنایع، می توانید به سایت کتابانه مراجعه کنید. (+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت