بهترین کتاب های حسابداری میانه

5 کتاب برتر حسابداری میانه

اهمیت استفاده از مهمترین کتاب‌های حسابداری میانه

حسابداری میانه یکی از زیر شاخه‌های اصلی رشته حسابداری است که برای آشنایی دانشجویان با مباحث پیشرفته از جمله حسابداری وجوه نقد، سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت، حساب‌ها و اسناد دریافتی، مبانی نظری استهلاک و روش استهلاک، بدهی‌های جاری و احتمالی، موجودی مواد و کالا می‌باشد.

حسابداری یک روش تخصصی برای انتقال داده‌های اطلاعات و گزارش مالی جهت ارائه به سازمان‌ها، سهامدارن و شرکتها می‌باشد. حسابداری میانه به نحوه بررسی و ارائه گزارش‌های مالی، استانداردهای حسابداری، عملکرد مالی، تعیین درآمد و سود، وجوه نقد، بدهیهای احتمالی و ترازنامه‌ها می‌پردازد.

فهرست بهترین کتابهای حسابداری میانه

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین کتاب های رشته حسابداری با موضوع حسابداری میانه را معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با برترین کتاب‌های حسابداری میانه با کتابانه همراه باشید.

خرید کتاب حسابداری میانه 1 جمشید اسکندری

کتاب حسابداری میانه 1 جمشید اسکندری

کتاب حسابداری میانه 1 جمشید اسکندری از جمله مهمترین کتابهای حسابداری میانه در بین دانشجویان کارشناسی رشته حسابداری می باشد. “حسابداری میانه 1” به بررسی مبانی نظری و مفاهیم اساسی حسابداری و گزارشگری مالی، عملکرد مالی، حسابداری‌های دارایی‌های مشهود و نامشهود، موجودی کالا و وجوه نقد می‌پردازد. نویسنده با استفاده از مثالها به همراه پاسخ، مسائل را به روش گام به گام آموزش می‌دهد و در انتهای هر فصل مسائل و پرسشهای چهارگزینه‌ای جهت تمرین بیشتر و درک بهتر مباحث آورده شده است.


5 کتاب برتر حسابداری میانه

کتاب حسابداری میانه (2) نشریه 198 سازمان حسابرسی

کتاب حسابداری میانه 2 موسی بزرگ اصل (نشریه 198) که جزء بهترین کتاب های حسابداری میانه است؛ توسط انتشارات سازمان حسابرسی به چاپ رسیده است. کتاب حاضر متناسب با محتوای آموزشی واحد درسی حسابداری میانه 2 تهیه شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. بسیاری از مباحث این کتاب تاکنون در منابع درسی مرتبط مطرح نشده بود و برای نخستین بار در یک کتاب دانشگاهی وارد شده است.

کتاب حسابداری میانه 2 بزرگ اصل (نشریه 198 سازمان حسابرسی) با بیانی ساده و روان سعی در فراگیری بهتر مخاطبان خود دارد تا اقدامی در پیشرفت علمی و تحصیلی دانشجویان و حسابداران آینده کشور ایفا نماید.


خرید کتاب حسابداری میانه جلد اول بزرگ اصل

کتاب حسابداری میانه (1) جلد اول (نشریه 175 سازمان حسابرسی)

کتاب حسابداری میانه 1 جلد اول موسی بزرگ اصل جزو برترین کتاب های حسابداری میانه سازمان حسابرسی به حساب می‌آید که مناسب دانشجویان کارشناسی رشته حسابداری می‌باشد. در ابتدای هر فصل اهداف آموزش آن فصل و در پایان خلاصه مطالب، پرسش ها، تمرینات مسائل و موضوعات برای بحث در جهت تمرین و درک بهتر مطالب آورده شده است.


خرید کتاب حسابداری میانه 1 نوروش و کرمی

کتاب حسابداری میانه 1 ایرج نوروش و ساسان مهرانی

کتاب حسابداری میانه 1 ایرج نوروش و مهرانی که در زمره بهترین کتاب های حسابداری میانه حاضر در بازار بوده؛ مناسب دانشجویان کارشناسی رشته حسابدرای می‌باشد. جلد اول کتاب “حسابداری میانه 1” به بررسی مباحث حسابدرای مالی، ساختار تئوریک، چرخه حسابداری، گزارش عملکرد، ترازنامه، صورت جریان وجوه نقد، تعیین سود و درآمد، ارزیابی موجودی کالا، بدهی‌ها و دارایی‌ها احتمالی، دارایی های ثابت مشهود و نامشهود، استهلاک، تجدید ارزیابی و کنارگذاری پرداخته است. در ابتدای هر فصل اهداف آموزش و در انتها سوالات هر فصل جهت درک بهتر مطالب و آشنایی با سوالات آورده شده است.


تصویر کتاب حسابداری میانه 1 نشریه سازمان حسابرسی 196

کتاب حسابداری میانه 1 (نشریه 196 سازمان حسابرسی)

کتاب حسابداری میانه 1 جلد دوم نشریه 196 از مجموعه مهمترین کتاب‌های حسابداری میانه انتشارات سازمان حسابرسی است. کتاب حاضر بنابر سرفصلهای مصوب شورای برنامه ریزی درسی حسابداری جهت آموزش در دانشگاه‌ها و موسسات علمی تهیه یافته است. جلد اول این مجموعه تحت عنوان حسابداری میانه 1 تالیف دکتر موسی بزرگ اصل در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.


کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین کتاب‌های حسابداری میانه که از نظر کارشناسان فروش کتابانه مهم به حساب می‌آمدند را برگزینیم. در این لیستی که مشاهده می‌کنید ترتیب آمدن کتاب‌ها کاملا به صورت اتفاقی صورت گرفته است. اگر شما در فهرست برترین کتاب های حسابداری میانه، کتاب خوبی در این موضوع می‌شناسید که نام او در این فهرست می‌توانست باشد، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید(+)

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت