دانلود کتاب Top Notch 2A

دانلود کتاب Top Notch 2A

کتاب Top Notch 2A عنوان پنجمین کتاب از مجموعه Top Notch است که توسط انتشارات پیرسون به چاپ رسیده است. فایل PDF این کتاب در این قسمت برای شما قرار داده شده است؛ شما می‌توانید در صورت تمایل، آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی با محتوا و جزئیات کتاب Top Notch 2 A، با کتابانه همراه باشید.

معرفی کتاب Top Notch 2A

کتاب تاپ ناچ 2 در دو سطح A و B برای زبان‌آموزان Pre –intermediate تهیه و تدوین شده است و ما در این مقاله صرفا به بررسی سطح A خواهیم پرداخت.

هدف اصلی کتاب Top Notch 2 A ارتقای مهارت‌های مکالمه زبان انگلیسی است. با استفاده از این کتاب، زبان آموزان می‌توانند مهارت‌های مکالمه خود را تقویت کنند، دایره واژگان خود را گسترش دهند و تجربه بهبود تفهیم مطلب خوانده شده و شنیداری خود را داشته باشند.

دانلود کتاب تاپ ناچ  2 A

در کتاب Top Notch 2 A چه می‌آموزیم؟

پس از پایان خواندن کتاب “Top Notch 2A”، شما به راحتی و با تسلط قابل توجهی در زبان انگلیسی قادر خواهید بود درباره موضوعات مختلفی صحبت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید درباره فعالیت‌هایی که یک گردشگر در سفرهایش انجام می‌دهد صحبت کنید. همچنین، قادر خواهید بود دلایل مختلفی را برای تأخیر در رسیدن به یک جلسه توضیح دهید.

 علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از واژگان و عبارات خاصی، فیلم‌های مختلف را توصیف یا نقد کنید. همچنین، می‌توانید در مورد انواع اتاق‌ها و امکاناتی که در هتل‌ها وجود دارند صحبت کنید، در مورد عادت‌های بد رانندگی، قسمت‌های مختلف ماشین، رفتارهای رانندگی نظر دهید و در این مکالمه از فعل‌های دو بخشی مرتبط با خودروها استفاده کنید.

خدمات سالن آرایشی و حتی موضوعات مرتبط با زیبایی نیز یکی دیگر از مواردی هستند که با اتمام این کتاب می‌توانید در رابطه با آنها صحبت کنید.

محتوای بسته آموزشی تاپ ناچ a 2

  • کتاب دانش‌آموز (student book) و کتاب‌کار (work book) در یک کتاب
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی
خرید کتاب Top Notch 2 A

محتوای کتاب  Top Notch 2 A به تفکیک هر درس

در کتاب  Top Notch 2A، مباحث مختلفی آموزش داده می‌شود که زبان آموزان را در بهبود ساختارهای زبانی و مکالمه بهتر و روان‌تر کمک می‌کند. برخی از مباحثی که در این کتاب تدریس می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • حال کامل یا present perfect 
  • سوالی سازی، قسمت سوم فعل و شیوه پاسخ دادن به سوالات پرسیده شده با حال کامل
  • کاربردهای Already, yet, ever, neve و before 
  • کاربرد For , Since  در قواعد حال کامل
  • آینده ساده با Will
  • گذشته استمراری و Someone, no one , any one 

کلام آخر

امیدواریم که مطالب این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای کتاب Top Notch 2 A  پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب Top Notch 2 A، همچنان نیاز به خرید کتاب Top Notch داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم. (+)

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت