بهترین کتاب جمع بندی کنکور

مقایسه بسته‌های کنکوریوم، چندکنکور و دور دنیا کنکور ریاضی

انتخاب کتاب جمع بندی کنکور از نوع همه‌فن حریفش، یک انتخاب چالش‌برانگیز برای کنکوری‌ها است. گزینه‌های انتخابیِ روی میز، در سال‌های اخیر دچار تغییراتی شده و راستش را بخواهید، خلاقیت مولفین در طراحی انواع آزمون‌های شبیه‌ ساز کنکور، دانش‌آموز را با تصمیم‌گیری دشوارتری رو‌به‌رو خواهد کرد!

بنابراین در مقاله امروز وب‌سایت کتابانه، به مقایسه کتاب های جمع بندی کنکور رشته ریاضی پرداخته‌ایم؛ رشته‌ای که داوطلبانِ آن معمولا جامعه مهندسین خلاق و حرفه‌ای آینده را تشکیل می‌دهند؛ این شما و این بررسی مفصل سه مورد از بهترین منابع آزمون های شبیه ساز کنکور ریاضی که در سال‌های اخیر امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.


خرید کنکوریوم ریاضی با تخفیف

بسته کنکوریوم رشته ریاضی

بسته کنکوریوم رشته ریاضی، بسته شبیه‌ساز کنکور است که نمونه بارزی از خلاقیت مولفین در قالب استاندارد کنکور را به نمایش می‌گذارد. این بسته آموزشی شامل چندین دوره کنکور داخل و خارج از کشور از سال‌های 1394 تا  1401 است که در دو جلد ارائه می‌شود. جلد اول کتاب کنکوریوم ریاضی از انتشارات مهروماه، شامل آزمون جمع بندی کنکور و 24 پاسخ‌برگ تفکیکی به همراه پاسخ‌نامه‌های کلیدی است. جلد دوم نیز شامل پاسخ‌نامه تشریحی است که به‌لطف آن، در حل و بررسی سوالات آزمون‌ها کاملا مستقل خواهید شد! البته بهتر است بدانید که برای دسترسی به دروس عمومی و مشترک، نیاز است که بسته مرتبط با این دروس را به صورت جلدهای مجزا  تهیه کنید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نقاط قوت و ضعفِ بسته هیجان‌انگیز کنکوریوم خواهیم پرداخت:

نقاط قوت

  • صفحه آرایی، فونت انتخابی و حتی سبک چاپ برگه‌های آزمون های شبیه ساز کنکور، کاملا شبیه به کنکور سراسری است
  • وجود مجله «استراتژی کنکور» در کنار جلدهای اصلی مجموعه کنکوریوم، ضمن ارائه دانستنی‌های جذابی از تاریخچه کنکور، دانش‌آموز را برای مطالعه مشتاق‌تر خواهد کرد.
  • بررسی کامل و جزئی‌نگرانه نکات مهم دروس با ارائه پاسخ‌نامه تشریحی
  • اخذ کارنامه آنلاین برای آزمون‌های کنکوریوم (آزمون جمع بندی کنکور) با استفاده از اپلیکیشن رایگان کنکوریوم
  • ارائه پاسخ‌های ویدئوییِ جذاب توسط اساتید مطرح کنکور

نقاط ضعف

  • مجموعه کتاب کنکوریوم ریاضی درس‌نامه ندارد و متمرکز بر ارائه تست‌های متنوع است.

ویدئو بررسی کنکوریوم


خرید چند کنکور ریاضی با تخفیف

بسته چند کنکورِ رشته ریاضی

انتشارات خیلی سبز انتظار کنکوری‌هارا مطابق با سابقه درخشان خود در تالیف بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی به نحو احسن برآورده کرد. این انتشارات محبوب با ارائه کتاب چندکنکور خیلی سبز در رشته ریاضی، به همگان فهماند که در مبحث آزمون های شبیه ساز کنکور نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد! پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر تهیه کتاب چند کنکور رشته ریاضی، چندکنکور دروس عمومی را نیز در دو جلد خریداری نمایید.

نقاط قوت

  • بررسی سوالات 12 دوره کنکور سراسری داخل و خارج کشور
  • سوالات مطابق با کتب درسی نظام جدید به‌روز شده و گاها تغییراتی داشته‌اند.
  • اشاره به منبع طراحی سوالات از نکات برجسته کتاب چندکنکور خیلی سبز است.
  • ویژگی‌های ظاهری و محتوایی کتاب چندکنکور خیلی سبز شبیه ساز کنکور بوده و شباهت بسیاری به آزمون اصلی دارد.
  • بررسی گزینه‌های نادرست در پاسخ‌نامه تشریحی( جلد دوم)

نقاط ضعف

  • کتاب چندکنکور خیلی سبز رشته ریاضی درس‌نامه ندارد و متمرکز بر ارائه آزمون های شبیه ساز کنکور است.

قیمت کتاب دور دنیا رشته ریاضی

کتاب دور دنیای رشته ریاضی

کتاب‌ دور دنیای رشته ریاضی، بهترین کتاب های جمع بندی کنکور ریاضی هستند. با این کتاب‌ها که توسط برترین مولفین انتشارات گاج به چاپ رسیده‌اند، سفر هیجان‌انگیزی در پیش دارید! سفری که قرار است به لطف آن با تنوع بی‌نظیری از آزمون جمع بندی کنکور رو‌به‌رو شویم و سپس، پاسخ‌نامه کاملا تشریحی آن‌را با مرور مهم‌ترین نکات در جلد دوم تحلیل نمایید. امکان دسترسی به 12 دوره از کنکورهای داخل و خارج کشور، ارائه پاسخ‌های کاملا تشریحی و پرهیز از اضافه‌گویی در جلد دوم این مجموعه ارزشمند، از مهم‌ترین انگیزه‌های خرید کتاب‌های دور دنیا به‌شمار می‌رود.

 البته کنکوری‌های ریاضی در فرایند مقایسه کتاب های جمع بندی کنکور جهت دسترسی به کتاب دور دنیای گاج برای دروس عمومی، ضروری است که دو جلد دیگر این مجموعه را به صورت مستقل از دروس اختصاصی تهیه نمایند.

نقاط قوت

  • ارائه آزمون‌ها در سبک و سیاق کنکور با رعایت استانداردهای ظاهری و محتوایی
  • ارائه پاسخ‌نامه تشریحی مفصل و تحلیل موثر نکات مهم
  • تعیین زمان استاندارد برای استفاده از آزمون های شبیه ساز کنکور در کتاب دور دنیای گاج
  • حفظ کیفیت خوب چاپ در روند چاپ نمودارها، جدول‌ها و اشکال
  • سوالات تغییریافته براساس کتب جدید کاملا مشخص شده‌اند.

نقاط ضعف

  • کتاب دور دنیای انتشارات گاج فاقد درس‌نامه تشریحی است اما، پاسخ‌نامه‌ای کامل تشریحی ارائه نموده است.

جمع‌بندی

اصلی‌ترین هدف از انجام جمع‌بندی دروس در دوران جمع بندی کنکور، رسیدن به یک چهارچوب شخصی و دقیق برای آشتی با مطالبی است که در ذهن کنکوری‌ها سرگردان هستند و نیاز است تا پیش از کنکور، مرتب شوند!

 بنابراین تهیه یک کتاب جمع بندی کنکور مناسب نه‌تنها برای رفع بی‌برنامگی‌های لحظه آخری ضرورت دارد بلکه، یک راه‌حل مطمئن در جهت کاهش اضطراب‌های همیشگی کنکوری‌ها به وقت پاسخگویی به سوالات آزمون است! به همین دلیل، در این مقاله به مقایسه کتاب های جمع بندی کنکور، مرور مزیت‌ها و معایب سه مورد از بهترین‌های جمع‌بندی رشته ریاضی پرداختیم؛ شما می‌توانید باتوجه به نیاز تحصیلی خود و میزان آشنایی با انتشارات‌های یاد شده، کتاب دلخواهتان را با تخفیف‌های قابل‌توجه از وب‌سایت کتابانه سفارش دهید.

هرکجای ایران که باشید، در سریع‌ترین زمان ممکن، کتابخانه‌تان به کتاب‌های جدید خوش‌آمد خواهد گفت!

کلام آخر

شما دوستان نیز می‌توانید نظرات خود را در رابطه با بسته‌های جمع‌بندی کنکور ریاضی، در بخش ارسال نظر، با ما و سایر همراهان کتابانه، به اشتراک بگذارید. فروشگاه اینترنتی کتابانه همواره مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت