معرفی بسته چند کنکور خیلی سبز برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی

بررسی محتوای چندکنکور خیلی سبز

بسته چند کنکور خیلی سبز از مجموعه‌های پرطرفدار شبیه ساز کنکور سراسری است که با طراحی دقیق و حساب‌شده، داوطلبان را در شرایط و حال وهوای کنکور قرار می‌دهند. این بسته‌ها مناسب دوران جمع‌بندی و آخرین ماه‌های باقی‌مانده تا کنکور سراسری هستند که برای تمامی گروه‌های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی طراحی شده‌اند.

حالا این بسته دارای چه خصوصیاتی است که توانسته به منبعی جامع  برای دوران جمع‌بندی و آمادگی کنکور سراسری مبدل شود؟ در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت.

معرفی بسته چند کنکور خیلی سبز

بسته جمع بندی چندکنکور فاقد درس‌نامه است و تنها به تست‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته همراه با پاسخ تشریحی سؤالات اختصاص داده شده است. محتویات بسته چند کنکور خیلی سبز شامل دو جلد کتاب سوال و پاسخ‌نامه تشریحی، پاسخ‌نامه کلیدی، 12 پاسخ‌برگ مطابق با سبک و سیاق کنکور سراسری برای رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است.

 جلد اول این مجموعه حاوی 12 دفترچه سوالات عمومی کنکور و 12 دفترچه سوالات اختصاصی کنکور برای هر رشته است. 12 دفترچه سوالات عمومی شامل سؤالات عمومی کنکور رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در سال‌های 95 تا 1401 و  12 دفترچه سوالات اختصاصی شامل سؤالات اختصاصی کنکورهای داخل و خارج کشور در همین سال‌ها است که  از 1 تا 12 شماره‌گذاری شده است.

 طراحی مجموعه چندکنکور به گونه‌ای است که تمامی ویژگی‌های ظاهری دفترچه و پاسخ‌برگ از جمله فونت، اندازه، رنگ، صفحه‌آرایی و… کاملا مطابق کنکور سراسری باشد. حتی عکس‌ها و نمودارها با کیفیت بهتری نسبت به دفترچه کنکور ارائه شده‌اند.

و اما جلد دوم مجموعه چند کنکور خیلی سبز شامل پاسخ‌های تشریحی کلیه‌ی سؤالات است که علاوه بر پاسخ تشریحی با ذکر نکات کلیدی کنکور، جداول یادآوری و بررسی علل غلط بودن سایر گزینه‌های هر تست، داوطلبان را با تکنیک‌های تست‌زنی و حل مسئله و نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا می‌سازد. یکی از ویژگی‌های شاخص جلد دوم، مشخص کردن شماره صفحه هر سوال در پاسخ‌نامه چندکنکور است که داوطلب در صورت ضعف در آن سوال  می‌تواند به آن صفحه مراجعه و مجددا مطلب را مرور کند.

مشخصات چند کنکور خیلی سبز

به‌طور کلی مشخصات چند کنکور خیلی سبز را می‌توان به موارد زیر خلاصه کرد:

  • ارائه‌ی دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی 6 سال کنکور های سراسری داخل و خارج کشور برای شبیه سازی حداکثری کنکور
  • طراحی دفترچه و پاسخ‌برگ کنکور سراسری از نظر فرم جزوات، ترکیب، جنس و رنگ و سایز برگه‌ها، دقیقا مشابه با کنکور سراسری
  • جایگزینی سوالات مربوط به کنکورهای نظام قدیم با سوالات کتاب های جدید و سایر سوالات کنکور و سوالات تالیفی
  • پاسخ‌نامه کاملا تشریحی در جلد مجزا شامل نکات کلیدی و مهم دوران جمع‌بندی
  • قابلیت ارجاع پاسخ‌برگ به اپلیکیشن مخصوص، تعیین درصد و ارائه کارنامه  

خرید چند کنکور تجربی با تخفیف

چند کنکور تجربی خیلی سبز

مجموعه چند کنکور خیلی سبز تجربی خیلی سبز نیز مانند دیگر رشته‌ها شامل 12 دفترچه آزمون عمومی، 12 دفترچه آزمون اختصاصی، 12 پاسخ برگ، یک دفترچه پاسخنامه کلیدی در جلد اول و پاسخنامه تشریحی کامل همراه با ذکر نکات کلیدی در جلد دوم است. 12 دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی حاوی سوالات کنکور داخل و خارج کشور از سال 95 تا 1400 است که سوالات کنکورهای سال 95 تا 97 آن با کتاب‌های نظام جدید مطابقت داده شده‌اند.

همچنین آزمون‌های عمومی مجموعه چند کنکور تجربی کلیه‌ی کنکورهای ریاضی، هنر، زبان، انسانی و تجربی این سال‌ها را شامل می‌شود. این مجموعه در کل دارای 3240 تا تست است.


خرید چند کنکور انسانی با تخفیف

چند کنکور انسانی خیلی سبز

مجموعه چند کنکور خیلی سبز انسانی خیلی سبز نیز مانند دیگر رشته‌ها شامل 12 دفترچه آزمون عمومی، 12 دفترچه آزمون اختصاصی، 12 پاسخ برگ، یک دفترچه پاسخنامه کلیدی در جلد اول و پاسخ‌نامه تشریحی کامل همراه با ذکر نکات کلیدی در جلد دوم است. 12 دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی حاوی سوالات کنکور داخل و خارج کشور از سال 95 تا 1400 است. کنکورهای سال 95 تا 97 این مجموعه نیز مانند مجموعه‌های چندکنکور ریاضی و تجربی با کتاب‌های نظام جدید مطابقت داده شده‌اند. این مجموعه در کل دارای 2100 تا تست است.


خرید چند کنکور ریاضی با تخفیف

چند کنکور رشته ریاضی خیلی سبز

مجموعه چند کنکور خیلی سبز رشته ریاضی خیلی سبز شامل 12 دفترچه آزمون عمومی، 12 دفترچه آزمون اختصاصی، 12 پاسخ برگ، یک دفترچه پاسخ‌نامه کلیدی در جلد اول و پاسخ‌نامه تشریحی کامل همراه با ذکر نکات کلیدی در جلد دوم است. 12 دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی حاوی سوالات کنکور داخل و خارج کشور از سال 95 تا 1400 است که سوالات کنکورهای سال 95 تا 97 با کتاب های نظام جدید مطابقت داده شده‌اند.

آزمون‌های عمومی مجموعه چند کنکور ریاضی برگرفته از تمامی کنکورهای ریاضی، هنر، زبان، انسانی و تجربی در سال‌های 95 تا 1400 است. این مجموعه در کل دارای 2820 تا تست است.


 بسته‌ی چندکنکور خیلی سبز برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه چندکنکور خیلی سبز مناسب تمام داوطلبان رشته‌های نظری است که به دنبال منبعی جامع برای جمع‌بندی و مرور آموخته‌ها در چند ماه باقی‌مانده به کنکور سراسری هستند. این مجموعه می‌تواند آن‌ها را برای شرکت در کنکور سراسری آماده کند و با نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا سازد. همچنین برای خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز تخفیف ویژه کتابانه در کنار شماست!

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی های بسته چند کنکور خیلی سبز در رشته های مختلف پرداختیم و امیدواریم تا برای شما مفید واقع شده باشد. شما نیز اگر بسته جمع‌بندی دیگری می‌شناسید یا نظری درباره بسته های چندکنکور دارید، آن را با ما و همراهان وبسایت کتابانه درمیان بگذارید. کتابانه همواره مشتاق شنیدن انتقادات و پیشنهادات شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت