بهترین بسته جمع بندی کنکور انسانی

مقایسه بسته‌های کنکوریوم، چندکنکور و دور دنیا کنکور انسانی

روزهای آخر باقی‌مانده به کنکور سراسری، دوران جمع‌بندی محسوب می‌شود که اهمیت ویژه‌ای برای داوطلبان کنکور دارد. داوطلبان در این دوران با جمع‌بندی مطالب و آموخته‌ها، سطح آمادگی خود برای شرکت در این رقابت فشرده را ارزیابی می‌کنند. بسته‌های شبیه‌ساز کنکور از جمله منابع کاربردی این دوران است که با شبیه سازی و تداعی کردن حال و هوای کنکور سراسری، داوطلبان را با نحوه‌ی سوالات، روش‌های تست زنی کنکور و نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا می‌سازد.

در حقیقت هدف از انتشار این کتاب‌ها، ارائه‌ی منبعی جامع از مجموعه سؤالات اختصاصی و عمومی کنکور سال‌های گذشته و شبیه‌سازی فضای کنکور برای داوطلبین کنکور سراسری در آخرین لحظات باقی‌مانده تا کنکور سراسری است.  کتاب‌های شبیه‌ساز کنکور انسانی متنوعی در دسترس داوطلبان این رشته است که   در ادامه به معرفی و مقایسه سه مورد از پرطرفدارترین آن‌ها یعنی کنکوریوم مهروماه، چندکنکور خیلی سبز و دوردنیا خواهیم پرداخت.


خرید کنکوریوم انسانی با تخفیف

مجموعه کنکوریوم مهروماه انسانی

محتویات مجموعه کنکوریوم انسانی مهروماه، شامل 13 دفترچه اختصاصی و 13 دفترچه عمومی کنکورهای سال 96 تا 1401 داخل و خارج کشور، 12برگه‌ی پاسخ برگ مشابه کنکور، پاکت محرمانه کلید نهایی در جلد اول و پاسخ‌نامه تشریحی کامل کنکوریوم در جلد دوم است که یکی از آزمون‌های این بسته با آزمون دی ماه 1401 مطابقت دارد.

طراحی ظاهری، فونت، چاپ، محتوا و سایر مشخصه‌های مجموعه کنکوریوم مهرو ماه مطابق با دفترچه سؤالات و پاسخ‌برگ کنکور است، به‌طوری‌ که داوطلب را کاملا در شرایطی مشابه با کنکور سراسری قرار می‌دهد.

پاسخنامه کنکوریوم شامل ارائه‌ی پاسخ‌های تشریحی دقیق سؤالات، ارائه نکات کلیدی هر سؤال، تجزیه و تحلیل سایر گزینه‌ها و نیز ارائه‌ی تکنیک‌های ساده تست‌زنی و حل مسائل کنکور است که باعث شده کتاب های کنکوریوم مهروماه علاوه بر شبیه‌سازی فضای کنکور، منبعی مفید از سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع و نکات کلیدی باشند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این مجموعه می‌توان به قابلیت اسکن پاسخ برگ در اپلیکیشن کنکوریوم، تعیین درصد و ارائه کارنامه هوشمند توسط آن اشاره کرد.

مزایای بسته کنکوریوم مهر و ماه انسانی به‌عنوان یکی از بهترین منابع برای داوطلبان در ایام جمع‌بندی، به‌طور خلاصه عبارت‌اند از:

  • ارائه‌ی دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی برای شبیه سازی حداکثری کنکور
  • منطبق با آخرین تغییرات کتاب های درسی و تغییرات نظام جدید تحصیلی
  • طراحی دفترچه و پاسخ‌برگ کنکور سراسری از نظر فرم جزوات، ترکیب، جنس و رنگ و سایز برگه‌ها، دقیقا مشابه با کنکور سراسری
  • دارای اپلیکیشن اسکن برگه پاسخ نامه و صدور کارنامه هوشمند به صورت الکترونیکی
  • تنظیم سطح دشواری سوالات مطابق با کنکور و پیش بینی روند سوالات کنکور سراسری جدید
  • پاسخ‌نامه کاملا تشریحی در جلد مجزا شامل نکات کلیدی و مهم دوران جمع‌بندی

ویدئو بررسی کنکوریوم


خرید چند کنکور انسانی با تخفیف

مجموعه چندکنکور انسانی خیلی سبز

محتویات بسته چند کنکور انسانی شامل دو جلد کتاب سوال و پاسخ‌نامه تشریحی، 12 پاسخ‌برگ تستی و پاسخ‌نامه کلیدی کلیه‌ی سوالات 24 دفترچه اختصاصی و عمومی می‌باشد.

 جلد اول این مجموعه به 12 دفترچه سوالات عمومی کنکور و 12 دفترچه سوالات اختصاصی کنکور اختصاص داده شده است. 12 دفترچه سوالات عمومی شامل  سؤالات عمومی کنکور رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان داخل کشور و کنکور انسانی خارج از کشور در سال‌های 95 تا 1400 است. همچنین 12 دفترچه سوالات اختصاصی شامل سؤالات اختصاصی داخل و خارج از کشور در همین سال‌ها است که با کنکور نظام جدید مطابقت داده شده است.

 هر یک از دفترچه‌های عمومی و اختصاصی این مجموعه از 1 تا 12 شماره‌گذاری شده که شماره‌ی دفترچه اختصاصی و عمومی بایستی هماهنگ باشد. همچنین مشخصه‌هایی چون فونت، اندازه و کلیه‌ی مشخصه‌های مربوط به صفحه‌آرایی این مجموعه، کاملا مطابق کنکور سراسری است.

جلد دوم مجموعه چند کنکور خیلی سبز شامل پاسخ‌های تشریحی کلیه‌ی سؤالات، ارائه‌ی نکات کلیدی متعدد، بررسی علل غلط بودن سایر گزینه‌های هر تست و تکنیک‌های تست‌زنی و حل مسئله است. در پاسخ‌نامه چندکنکور شماره صفحه هر سوال نیز مشخص شده که یک وجه کاملاً مثبت به خصوص برای دروس حفظی است. در این بسته قابلیت ارجاع پاسخ‌برگ با اپلیکیشن مخصوص، تعیین درصد و ارائه کارنامه را دارد.

برخی از مشخصات چند کنکور خیلی سبز رشته انسانی در یک نگاه عبارت‌اند از:

  • پوشش 6 سال کنکور های سراسری داخل و خارج کشور
  • ارائه‌ی دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی برای شبیه سازی حداکثری کنکور
  • طراحی دفترچه و پاسخ‌برگ کنکور سراسری از نظر فرم جزوات، ترکیب، جنس و رنگ و سایز برگه‌ها، دقیقا مشابه با کنکور سراسری
  • جایگزینی سوالات غیر منطبق با کتاب های جدید با سایر سوالات کنکور و سوالات تالیفی
  • پاسخ‌نامه کاملا تشریحی در جلد مجزا شامل نکات کلیدی و مهم دوران جمع‌بندی

خرید کتاب دور دنیا انسانی با تخفیف

مجموعه دور دنیا در 4 ساعت انسانی

بسته دور دنیا انسانی نیز از بسته‌های شبیه ساز کنکور معروف موجود در بازار است که می‌تواند حال و هوای کنکور سراسری را به خوبی در ذهن داوطلبان تداعی کند. این مجموعه در دو جلد به داوطلبان ارائه شده است. جلد اول حاوی 10 دوره آزمون دروس اختصاصی و عمومی کنکور سراسری رشته انسانی داخل و خارج از سال 98 تا دی ماه 1401 همراه با پاسخ‌نامه کلیدی است.  دفترچه‌های دور دنیا در 4 ساعت دقیقا منطبق به آخرین تغییرات کنکور سراسری تیرماه 1402 طراحی شده است، مثلا برای رشته انسانی شامل دو دفترچه به صورت زیر است:

    دفترچه اول: به ترتیب دروس ریاضی و آمار، علوم و فنون، جامعه شناسی، روان شناسی

    دفترچه دوم: به ترتیب دروس عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه و منطق، اقتصاد

این بسته همچنین شامل آزمون‌های پشتیبان برای هریک از دفترچه‌های کنکور سراسری است که به منظور مطالعه بیشتر مباحثی که داوطلب در آن‌ها مشکل دارد، ارائه شده است.

جلد دوم مجموعه دور دنیا در 4 ساعت انسانی، کلیه‌ی پاسخ‌های تشریحی سؤالات جلد اول و نیز بررسی سایر گزینه‌های هر سوال را در بر می‌گیرد، هرچند به ذکر نکات اضافه نپرداخته است. مجموعه دور دنیا در 4 ساعت گاج بر خلاف دو مجموعه قبلی فاقد پاسخ‌برگ و اپلیکیشن اعلام درصد و رتبه هستند و این موارد بایستی به صورت دستی توسط داوطلب انجام شود.

برخی از مشخصات دور دنیا در 4 ساعت گاج رشته انسانی در یک نگاه عبارت‌اند از:

  • شامل 12 کنکور، 6 سال داخل و خارج از کشور
  • ارائه‌ی دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی برای شبیه سازی حداکثری کنکور
  • جایگزینی سوالات غیر مرتبط با کتاب های درسی جدید
  • ارائه‌ی سوالات تغییر یافته در پاسخ‌نامه با مشخص کردن به صورت عبارت‌های (تغییر جزیی) یا (تغییر کلی)
  • ارائه‌ی آزمون‌های پشتیبان
  • پاسخ تشریحی کامل و دقیق

کلام آخر

شبیه سازی شرایط آزمون سراسری در مدت زمان باقی‌مانده تا کنکور سراسری می‌تواند به مدیریت جلسه کنکور چه از نظر روانی و چه از نظر مدیریت زمان به داوطلبان کمک کند. از طرف دیگر فرصتی مناسب برای شناخت نقاط ضعف و قوت و رفع اشکالات است. با توجه به موارد ذکر شده در بالا می‌توان گفت که تفاوت خاص و معناداری بین شبیه سازهای کنکور وجود ندارد. به تبع فراتر از نوع شبیه ساز آنچه بیشتر اهمیت دارد، استفاده مناسب از زمان و بررسی و حل تست‌های کنکور های سال های گذشته توسط هر داوطلب برای رسیدن به بهترین نتیجه است که امکان آن توسط هر مجموعه فراهم شده است.

شما دوستان نیز می‌توانید نظرات خود را در رابطه با بسته‌های جمع‌بندی کنکور انسانی، در بخش ارسال نظر، با ما و سایر همراهان کتابانه، به اشتراک بگذارید. فروشگاه اینترنتی کتابانه همواره مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت