کنکوریوم مهروماه

معرفی کنکوریوم مهروماه (تجربی، ریاضی و انسانی)

پکیج‌های جمع‌بندی کنکور به ویژه کنکوریوم، بسته‌هایی هستند که به داوطلبان کنکور سراسری کمک می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن، مطالب درسی را مرور کنند و در آزمون کنکور سراسری بهترین نتیجه را بگیرند.

این پکیج ها به دلیل ارائه مطالب درسی در قالب خلاصه و جمع‌بندی شده، برای داوطلبان کنکور بسیار مفید و کارآمد واقع می‌شوند.

اکثر بسته‌های جمع‌بندی که در دسترس داوطلبان هستند، حاوی کتاب، نرم‌افزار، بروشورو… می‌باشند و این تنوع در ارائه خدمات و کارایی محصولات، سبب می‌شود تا از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. در این مطلب، تیم کتابانه به معرفی یکی از بهترین بسته‌های جمع‌بندی کنکور، یعنی بسته کنکوریوم مهروماه، پرداخته است.

درباره بسته کنکوریوم؛ شبیه ساز پرطرفدار کنکور

بسته کنکوریوم، یک بسته جمع‌بندی برای آماده‌سازی داوطلبان کنکور سراسری است. این بسته توسط انتشارات مهر و ماه ارائه شده و شامل کنکورهای سالهای گذشته است.

با استفاده از این پکیج، داوطلبان می‌توانند کنکور را شبیه‌سازی کنند و میزان آمادگی خود را برای آزمون سراسری ارزیابی نمایند. در ادامه این مقاله، با ویژگی های کنکوریوم در رشته های انسانی، تجربی و ریاضی، بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویدئو معرفی بسته کنکوریوم


محتوای بسته‌های کنکوریوم مهروماه + عکس

  • 12 دوره کنکور سراسری سال‌های اخیر
  • 2 دوره آزمون تالیفی
  • 8 آزمون آنلاین به روز شده
  • 28 پاسخ‌برگ تفکیکی
  • پاسخنامه کلید
  • راهنمای اپلیکیشن کارنامه ساز و آزمون‌های آنلاین
  • کتابچه استراتژی کنکور
  • پاسخنامه تشریحی (یک جلد مجزا از بسته)
معرفی کنکوریوم مهروماه (تجربی، ریاضی و انسانی)

ویژگی‌های بسته کنکوریوم

  • آزمون‌های 2 دفترچه‌ای مطابق آخرین تغییرات کنکور
  • پاسخ‌برگ‌های تفکیکی با بیشترین تشابه کنکور
  • دفترچه کلید نهایی سازمان سنجش
  • پاسخ‌های ویدئویی برای تک تک تست‌ها توسط برجسته‌ترین استادان کنکور
  • اپلیکیشن اسکن پاسخ‌برگ و صدور کارنامه هوشمند
  • 8 آزمون آنلاین و همایش‌های جمع‌بندی به همراه پاسخ‌های مناسب‌سازی شده برای گوشی‌های هوشمند

ویژگی‌های اپلیکیشن کنکوریوم مهروماه

  • پاسخ ویدئویی تک تک سوالات با ارائه اساتید مطرح کنکور
  • دسترسی به بانک سوالات امتحانات نهایی سال‌های اخیر
  • امتحان‌های شبیه‌ساز نهایی
  • همایش‌های تصویری جمع‌بندی درس به درس
  • دفترچه‌ها و پاسخنامه تشریحی کنکور سال اخیر

دانلود اپلیکیشن کنکوریوم مهروماه

برای دانلود APP کنکوریوم در سایت مهروماه و برنامه بازار می‌توانید اقدام به دانلود این اپلیکیشن کنید و از ویژگی‌های بینظیر آن که پیشتر به آن اشاره کریدم بهره ببرید.

لیست کتاب‌های کنکوریوم مهروماه

کنکوریوم انسانی

کنکوریوم انسانی مهروماه

بسته کنکوریوم انسانی یکی از کامل‌ترین و بهترین بسته‌های آمادگی برای آزمون کنکور است. این بسته شامل آزمون‌های جمع‌بندی بسیار کاملی از تمامی دروس و مباحث کنکور است و به عنوان یکی از بهترین پکیج‌ها برای جمع‌بندی و شبیه‌سازی فضای کنکور شناخته می‌شود.

آزمون‌های این بسته 2 دفترچه‌ای هستند و مطابق با آخرین تغییرات کنکور می‌باشند. پاسخ‌برگ‌های تفکیکی این بسته نیز با بیشترین تشابه به کنکور طراحی شده اند. لازم است بندانید برای هر آزمون دو پاسخ‌برگ در نظر گرفته شده است.

کنکوریوم انسانی

این بسته همچنین شامل دفترچه کلید نهایی سازمان سنجش، کتاب پاسخ‌نامه کاملا تشریحی کلیه آزمون‌ها، پاسخ‌های ویدئویی توسط برترین اساتید کنکور و یک اپلیکیشن برای اسکن پاسخ‌برگ و صدور کارنامه هوشمند می‌باشد.

علاوه بر این، با خریداری بسته کنکوریوم انسانی، شما ۶ آزمون آنلاین و همایش‌های جمع‌بندی را نیز در اختیار دارید که کمک می‌کند تا خود را برای شرکت در آزمون کنکور بهتر آماده کنید.


کنکوریوم ریاضی

کنکوریوم ریاضی

بسته کنکوریوم ریاضی، دارای آیتم هایی مشابه پکیج انسانی است.

واضح است که برای استفاده از این بسته، می‌بایست تمام منابع مورد نیاز برای کنکور را بررسی کرده باشید. با کمک این بسته، به نوعی می‌توانید در آزمون کنکور سراسری

سال‌های ۹۴ تا ۱۴۰۱ شرکت کرده و آزمون امسال را بر خود شبیه سازی نمایید. طراحی دفترچه‌ها و داشتن پاسخ‌برگ‌هایی با فضایی مشابه با کنکور و مطابق با تغییرات کتاب درسی، شما را در شرایط مشابه با آزمون کنکور قرار می‌دهد.

کنکوریوم ریاضی

 پاسخ‌های آزمون‌ها را می‌توانید از طریق کتاب پاسخ‌نامه تشریحی یا پاسخ‌نامه کلیدی بررسی کنید. همچنین، با استفاده از اپلیکیشن اسکن پاسخ، می‌توانید کارنامه خود را بررسی کرده و آن را تحلیل نمایید.

استفاده از کنکوریم ریاضی سبب می‌شود تا اطلاعات خود را محک بزنید و در روز کنکور، کمتر دچار استرس و غافلگیری شوید.


کنکوریوم تجربی

کنکوریوم تجربی مهروماه

محتویات این بسته نیز تقریبا با بسته های قبلی مشابه است.

کتاب کنکوریوم تجربی می‌تواند به این نیاز دانش‌آموزان پاسخ دهد. با پاسخ دادن به سوالات این کتاب، دانش‌آموزان می‌توانند سطح آمادگی و اطلاعات خود را بررسی کرده و به رفع کاستی‌های مطالعاتی خود بپردازند، و همه این‌ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

کنکوریوم تجربی

این بسته شامل 12 آزمون (6 کنکور داخلی + 6 کنکور خارج از کشور) است که استفاده از آنها سبب مرور مطالب درسی به بهترین شیوه ممکن و در نهایت یک جمع بندی مفید خواهد بود.


کنکوریوم هنر

کنکوریوم هنر مهروماه

کنکوریوم هنر یکی از بهترین شبیه سازهای کنکور می‌باشد که با ابزارهایی که در اختیار داوطلبان کنکور قرار می‌دهد خود را از مابقی کتاب‌های کنکور شبیه ساز هنر جدا می‌کند.


کنکوریوم زبان

کنکوریوم زبان مهروماه

راهنمای خرید بسته کنکوریوم مهروماه

برای خرید کتاب‌های کنکوریوم مهروماه از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.

همچنین در در سایت کتابانه می‌توانید محتوای بررسی کتاب‌های و یا حتی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را مطالعه کنید و با خیال راحت کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت