بهترین منابع جمع بندی کنکور

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)

اهمیت جمع بندی در کنکور

موفقیت در کنکور سراسری مستلزم تلاش و پشتکار و برنامه ریزی منظو و دقیقی می‌باشد. دانش آموزان در طول سه سال دبیرستان طبق یک برنامه مناسب علاوه بر کتاب های درسی و استفاده از کتاب های تست و کنکوری چند ماه مانده به کنکور را باید به کتاب های جمع بندی اختصاص دهند. کتاب های جمع بندی کمک بسیاری به دانش آموزان خواهند کرد تا هر دانش آموزان میزان آمادگی خود را در کنکور بسنجد.


معرفی بهترین کتاب های جامع جمع‌بندی کنکور

کتاب یا پک های شبیه ساز کنکور درسنامه ای ندارند و در قالب دفترچه های کنکور سراسری در اختیار دانش آموز قرار می‌گیرند. در ادامه بهترین شبیه سازها را معرفی می‌کتیم.


بسته کنکوریوم مهروماه

هدف از انتشار کتاب های کنکوریوم مهروماه ارائه درس‌نامه نیست، بلکه هدف از انتشار آن، فراهم ساختن منبعی جامع از مجموعه سؤالات اختصاصی کنکور سال‌های اخیر و  شبیه‌سازی فضای کنکور برای آشنایی داوطلبین با سؤالات و فضای کنکور سراسری و سنجش آموخته‌ها در آخرین لحظات باقی‌مانده تا کنکور سراسری است.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
ویژگی‌های کنکوریوم مهروماه
  • 12+5 دوره کنکور داخلل و خارج از کشور 6 سال اخیر
  • هماهنگ با شیوه جدید آزمون کنکور
  • کتاب پاسخنامه تشریحی
  • کتاب استراتژی کنکور

ویدئو بررسی کنکوریوم


بسته چند کنکور خیلی سبز

کتاب های چند کنکور، همان‌طور که از نامشان پیداست، برای ایجاد آمادگی در داوطلبان کنکوری تهیه و تألیف شده‌اند. این کتاب ها به‌صورت مجتمع، به ارائه سؤالات کنکور در چند سال اخیر و سؤالات تألیفی شبیه‌ساز کنکور، به همراه پاسخ‌نامه پرداخته‌‌اند. این کتاب ها در عناوین چند کنکور رشته‌های نظری، در دو جلد سؤال و پاسخ ارائه می‌شوند.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
ویژگی‌های چند کنکور
  • 20 آزمون شبیه سازی شده مطابق با کنکورهای سال‌های گذشته
  • 10 دوره آزمون سراسری 5 سال اخیر
  • اپلیکیشن همه کاره
  • کابچه مشاوره

کتاب دور دنیا گاج

دانش‌آموز در فضای کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج تمامی جوانب متعدد کنکور سراسری از جمله زمان، سطح سؤالات عمومی و اختصاصی را تجربه خواهد کرد و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا خواهد شد.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
ویژگی‌های بسته دور دنیا گاج
  • 12 دوره آزمون سراسری داخل و خارج کشور

کتاب زرد 12 کنکور قلم چی

کتاب‌های زرد انتشارات قلم چی، برای دوران جمع‌بندی پیش از کنکور طراحی شده‌اند و به تفکیک رشته، به داوطلبان کنکور کمک می‌کنند تا آموخته‌های خود را دوره کنند.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
ویژگی‌های کتاب زرد قلم‌چی
  • منطبق بر تغییرات کنکور جدید
  • 12 دوره آزمون سراسری
  • ارائه پاسخنامه تشریحی در جلد دوم

لیست کلی شبیه سازهای کنکور

نام کتابنام انتشاراتتعداد آزمون
کنکوریوم مهروماه12 آزمون سراسری + 2 آزمون تالیفی + 8 آزمون آنلاین
چند کنکور خیلی سبز10 آزمون سراسری + 2 آزمون تالیفی + 9 آزمون آنلاین
دور دنیا گاج12 آزمون سراسری + 120 آزمون پشتیبان
زرد قلم‌چی10 آزمون سراسری

بهترین کتاب های جمع بندی (تک درس)

در این قسمت به معرفی بهترین کتاب های تک درس جمع بندی دروس می‌پردازیم. برخی از ناشران اقدام به چاپ کتاب های جمع بندی دروس کرده که تعدادی آزمون شامل سوالات کنکورهای سنوات گذشته و سوالات تالیفی می‌باشد، کرده‌اند.


کتاب فصل آزمون خیلی سبز

مجموعه کتاب فصل آزمون خیلی سبز، به طور کاملا ویژه و تخصصی برای داوطلبان کنکور طراحی شده است. در این مجموعه شما شاهد کاربردی‌ترین مطالبی هستید که چکیده تمام مطالعات پیشین محسوب می‌شوند. درعین حال، خوب است بدانید که این کتاب جزو کتاب‌های درس‌نامه‌محور به شمار نمی‌رود؛ درحقیقت دوران جمع‌بندی اصولا زمانی برای تازه کردن گنجه مطالعه و پرداختن به مباحث جدید نیست!

خرید آنلاین کتاب فصل آزمون، طلایی‌ترین فرصت برای مرور مهم‌ترین مطالب است؛ درحقیقت خیلی سبز با سلاحی به سبک و سیاق کنکور آماده همراهی شما در میدان رقابت می‌شود؛ سلاحی به اسم فصل آزمون، برای رتبه‌برتر شدن در آزمون نهایی! تا اینجای کار متوجه شدیم که قرار است با شبیه‌سازی شده‌ترین نمونه سوال‌های 4گزینه‌ایِ کنکور مواجه شویم؛ چه انتخابی از این دلگرم‌کننده‌تر؟!

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)

ویژگی‌های کتاب فصل آزمون

  1. کتاب فصل آزمون درس‌نامه ندارد اما، مصداق بارز یک جمع‌بندیِ کامل است؛ این مجموعه کتاب‌ها برای مطالعه از صفر طراحی نشده اما در خلل آزمون‌ها و پاسخ‌های تشریحی به اندازه درس‌نامه کامل روند یادگیری را بهبود می‌بخشد.
  2. حجم کتاب مناسب است و قرار نیست خسته‌نان کند؛ شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان مباحث سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مرور کنید.
  3. آزمون‌های کتاب فصل آزمون کاملا به کنکور و روال همیشگی طراحی سوال وفادار است؛ اگرچه پرسش‌ها خلاقانه و چالش‌برانگیز طراحی شده‌اند، توجه به مباحث و نکات کنکورهای پیشین، از مزیت‌های این مجموعه است.
  4. علاوه بر آزمون‌های موضوعی، آزمون‌های استاندارد و آزمون‌های به سوی 100 (سطح پیشرفته)، چندین آزمون جامع  وشبیه‌ساز کنکور در کتاب‌ فصل آزمون خیلی سبز دیده می‌شود.
  5. طراحی آزمون‌های فصل به فصل باعث شده است که فرصت خرید کتاب های فصل آزمون با  تخفیف برای دانش‌آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم انتخاب مناسبی باشد.

کتاب موج آزمون نشر الگو

انواع کتاب موج آزمون نشر الگو که برای ایجاد آمادگی دانش‌آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری است، کتاب‌هایی هستند که برای ایام جمع‌بندی دروس مختلف تهیه و تألیف شده‌اند. در این کتاب‌ها، درس‌نامه‌های کوتاه و خلاصه به همراه نکات طلایی ارائه شده که برای یادآوری مجدد نکات در ایام جمع‌بندی مناسب هستند.

کتاب‌های موج آزمون نشر الگو، با تاکید و تمرکز بر تست‌های کنکور‌های سراسری سال‌های پیش و ارائه پاسخ‌نامه‌هایی کاملاً تشریحی، سعی می‌کنند تا داوطلبان را برای کنکور آماده سازند. این کتاب‌ها دید درستی به داوطلبان می‌دهند و این امر باعث کاهش استرس آنها برای شرکت در این آزمون می‌شود.

بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)

ویژگی کتای‌های موج آزمون

  1. ارائه درس‌نامه‌هایی کوتاه
  2. ارائه تست‌های کنکورهای سال‌های گذشته و تألیفی
  3. ارائه دقیق مفاهیم کتاب درسی

کتاب جمع بندی خیلی سبز

با استفاده از کتاب های جمع بندی خیلی سبز دانش‌آموزان می‌توانند، در مدت زمانی کوتاه، تمام مفاهیم کتاب‌های درسی را مرور کنند. برای هر درسی، در هر رشته، کتابی برای جمع‌بندی وجود دارد. این کتاب‌ها، بهترین منابع برای مطالعه در ماه‌های منتهی به کنکور هستند.

همچنین دانش‌آموزان رشته‌های نظری، در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم نیز می‌توانند از این کتاب‌ها در طول سال تحصیلی نیز استفاده نمایند. امکان مرور مفاهیم در زمان کوتاه و ارائه مثال‌ها و تمرین‌ها، باعث شده که دانش‌آموزان از خرید کتاب جمع بندی خیلی سبز استقبال کنند.

جمع بندی خیلی سبز

ویژگی‌های کتاب جمع بندی خیلی سبز

  1. درس‌نامه‌‌هایی کامل، به همراه نکات طلایی
  2. مثال‌های کاربردی و پرتکرار
  3. ارائه تست‌های کاربردی همراه پاسخنامه

در این مطلب کارشناسان کتابانه تمام تلاش خود را داشته اند تا بهترین کتاب های جمع بندی را طبق بررسی های کامل و نظرسنجی از مخاطبان این کتاب ها در اختیار شما عزیزان قرار بدهند.

خوشحال می‌شویم شما عزیزان هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت