لقمه مهروماه

معرفی مجموعه کتاب لقمه مهروماه

مجموعه کتاب لقمه مهروماه را می‌توانیم به عنوان معروف‌ترین محصول انتشارات مهروماه نام ببریم که در بین دانش آموزان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. کتاب‌های لقمه هرچند در قطع جیبی و مطالب آن به طور خلاصه و نکته محور به چاپ می‌رسد، اما استفاده از آن به طرز معجزه‌واری در ایام امتحانات و جمع‌بندی تاثیرگذار است.

انتشارات مهروماه کتاب‌های لقمه را از پایه ششم تا دوازدهم ویژه مرور و جمع‌بندی ویژه ایام امتحانات و تعدادی کتاب موضوعی و جامع ویژه ایام منتهی به کنکور به چاپ رسانده است.

ویژگی کتاب‌های لقمه مهروماه

  • درسنامه خلاصه در عین حال ضروری کاربردی برای مرور سریع مطالب
  • ارائه نکات کلیدی در هر درس
  • ارائه نکات ترکیبی و کنکوری
  • ارائه جداول و نمودارهای مهم درسی
  • ارائه تصاویر و اشکال مهم
  • ارائه تست‌های متنوع استاندارد کنکور
  • پاسخنامه تشریحی

محتوای کتاب لقمه + تصویر

در کتاب‌های لقمه ابتدا درسنامه خلاصه و مفیدی برای مرور سریع مطالب ارائه شده است. در دل این درسنامه‌ها در کنار مطالب درسی نکات پرشمار، جداول آموزشی، تصاویر و اشکال مهم هر درس و مفاهیم ترکیبی و مبحثی ارائه شده است.

بعد از درسنامه تعدادی تست تالیفی و سراسری ارائه شده تا دانش آموزان بتوانند ارزیابی از خود داشته باشند و در انتهای کتاب نیز پاسخنامه تشریحی قرار داده شده است.

کتاب‌های لقمه مناسب چه دانش آموزانی است؟

همانطور پیش‌تر اشاره کردیم انتشارات مهروماه این مجموعه را برای دانش آموزان پایه های ششم تا دوازدهم و داوطلبان کنکور به چاپ رسانده است.

در ضمن هر دانش آموزی با سر سطحی که مشتاق است مطالب درسی را برای امتحانات و کنکور به خوبی جمع‌بندی کند می‌تواند از این کتاب استفاده کند و نتیجه مناسبی هم بگیرد.

بهترین زمان استفاده از کتاب های لقمه مهروماه

از کتاب‌های لقمه هم می‎توان همگام با مطالب تدریس شده در کلاس درس و پا‌به‌پای کتاب درسی پیش رفت و هم در ایام نزدیک به امتحانات برای مرور دروس و ایام منتهی به کنکور برای جمع‌بندی دروس استفاده کرد.

نکات مهمی که باید راجب لقمه مهروماه دانست؟

  • کتاب‌های لقمه به تنهایی برای یادگیری مطالب درسی کافی نیستند و حتما باید به عنوان یک کتاب مکمل برای مرور و جمع‌بندی استفاده شود.
  • این مجموعه در قطع جیبی به چاپ رسیده

راهنمای خرید مجموعه کتاب لقمه

برای خرید کتاب‌های لقمه مهروماه از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.

همچنین در در سایت کتابانه می‌توانید محتوای بررسی کتاب‌های و یا حتی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را مطالعه کنید و با خیال راحت کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت