دانلود جواب کتاب oxford word skills

دانلود جواب سوالات کتاب oxford word skills

پاسخنامه یا حل کتاب oxford word skills در واقع جواب همان سوالاتی است که در کتاب اصلی آکسفورد ورد اسکیل در مورد واژگان آورده شده است. برای سهولت دسترسی علاقه‌مندان به آموزش لغات و واژگان در سایت کتابانه لینک دانلود کتاب پاسخنامه آکسفورد ورد اسکیل برای هر دو ویرایش این مجموعه ارائه شده است.

کتاب‌های پاسخنامه oxford word skill (ویرایش جدید)

کتاب‌های ورد اسکیلز با ویرایش جدید در سه سطح آموزشی المنتری (elementary) اینترمدیت (intermediate) و آپر- اینترمدیت – ادونس (Upper-Intermediate – Advanced) به چاپ رسیده تا نیاز زبان آموزان را در سطوح مختلف برآورده نماید. در ادامه‌ی مطلب به ارائه ی چگونگی حل سوالات این سه جلد در پاسخنامه‌ پرداخته شده است.

دانلود PDF کتاب Oxford Word Skills Elementary (2nd)

جواب کتاب (2nd) ‏oxford word skills elementary

اگر در ابتدای آموزش زبان انگلیسی هستید این جلد پاسخگوی نیاز شماست. دروس این مجموعه که شامل 100 درس می‌باشد به همراه تمرینات، تماما از کلماتی استفاده شده که بیشترین کاربرد را در زندگی روزانه‌ دارد. حل تمرینات این جلد نیز پایان بخش مطالب خواهد بود که به شکل فایل pdf در لینک دانلود زیر ارائه شده است.


دانلود PDF کتاب Oxford Word Skills Intermediate (2nd)

جواب کتاب (2nd) ‏oxford word skills intermediate‏

در این سطح زبان آموز بخش مقدماتی راه را طی کرده است. مثال‌های این کتاب، کمک می‌کنند تا معانی کلمات به شکل ساده‌تری به خاطر سپرده شوند و تصاویر کامل کننده‌ی مفاهیم خواهند بود. آنچه در این جلد باعث افزایش مهارت در زبان آموز می‌شود ارائه‌ی تمریناتی است که به جایگاه و چگونگی استفاده از لغات پرداخته اند.


دانلود PDF کتاب Oxford Word Skills Upper-intremediate – Advanced (2nd)

جواب کتاب (2nd) oxford word skills advanced

سطح پیشرفته‌ی آموزش واژگان توسط کتاب آکسفورد ورد اسکیل ادونس تکمیل می‌شود، برای رسیدن به تسلط کامل در استفاده از لغات تمرین‌ها به شکل سخت‌تری ارائه شده تا زبان‌آموز خود را محک بزند و میزان مهارتش را بسنجد. برای آگاهی از پاسخ سوالات و میزان آگاهی خود کافی است پاسخ کتاب آکسفورد ورد اسکیل ادونس را دانلود کنید.


 کتاب پاسخنامه oxford word skills (ویرایش قدیمی)

کتاب‌های ورد اسکیل قدیمی در سه سطح بیسیک (basic) اینترمدیت (intermediate) و ادونس (advanced) به چاپ رسیده است. این سه جلد نیز مثل ویرایش دوم از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود. در ادامه به توضیح مختصری از کتاب حل هر سه سطح می‌پردازیم.

دانلود جواب سوالات کتاب oxford word skills

جواب کتاب ‏oxford word skills basic

کتاب آکسفورد ورد اسکیل بیسیک یا مقدماتی آغازگر آموزش لغات و واژگان به افرادی است که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اند، تمامی واژگان در قالب موضوع مشخص همراه با تمارین متعدد ارائه شده و جواب این سوالات در ادامه‌ی مطلب گذاشته شده که قابل دانلود می‌باشد.


دانلود کتاب Oxford Word Skills Intermediate

جواب کتاب oxford word skills intermediate

در سطح متوسط آموزش لغات و واژگان نیاز به مطالعه‌ی کتاب آکسفورد ورد اسکیل اینترمدیت است که در آن از کلماتی استفاده شده که کاربرد زیادی در روزمره‌گی‌ها دارند. تمرین‌های متعدد کمک می‌کند تا کلمات سریعتر در ذهن ثبت شوند. لینک دانلود حل سوالات این کتاب نیز در این مطلب ارائه شده است.


دانلود کتاب Oxford Word Skills Advance

جواب کتاب oxford word skills advanced

سطح پیشرفته‌ی آموزش واژگان توسط کتاب آکسفورد ورد اسکیل ادونس تکمیل می‌شود، برای رسیدن به تسلط کامل در استفاده از لغات تمرین‌ها به شکل سخت‌تری ارائه شده تا زبان‌آموز خود را محک بزند و میزان مهارتش را بسنجد. برای آگاهی از پاسخ سوالات و میزان آگاهی خود کافی است پاسخ کتاب آکسفورد ورد اسکیل ادونس را دانلود کنید.


امیدواریم که مطالب این صفحه برای شما، زبان آموزان گرامی، مفید واقع شده باشد. به یاد داشته باشید که کتابانه همواره منتظر شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما می باشد. (+)

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت