فصل آزمون

معرفی مجموعه کتاب فصل آزمون خیلی سبز

فصل آزمون خیلی سبز کتابی است که رو تمام اجزا تشکیل دهنده‌اش به شدت فکر شده.

آزمون‌های گفتار به گفتار طراحی شده که مطابق ایده‌ها، قالب‌های ادبیاتی و درجه سختی کنکورها جدید طراحی شده که کمک می‌کنند تا تمام نکات لازم هر گفتار در 10 تست مرور شود.

برای سنجیدن حافظه و تثبیت مطالب و یادگیری نکات دیگر، در هر فصل، آزمون‌های جامع همان فصل طراحی شده است. لازم به ذکر است که در آزمون‌های فصل به فصل از سوالات ترکیبی استفاده نشده تا دانش آموزان دهم و یازدهم نیز بتوانند به راحتی از این کتاب استفاده کنند. البته در آزمون‌های جامع و موضوعی کتاب به تعداد کافی سوالات ترکیبی و چالشی طراحی شده است.

همچنین در پاسخنامه آزمون‌ها، کادرهای نکته و خلاصه درس‌های پرنکته برای جمع بندی ارائه گردیده.

تمتمی تست‌های این مجموعه با آنالیز دقیق سوالات کنکور و با همان ادبیات طراحی شده تا دانش آموز را در موقعیتی مشابه جلسه کنکور قرار دهد.

ویژگی کتاب‌های فصل‌آزمون خیلی سبز

  1. کتاب فصل ازمون درس‌نامه ندارد اما، مصداق بارز یک جمع‌بندیِ کامل است؛ این مجموعه کتاب‌ها برای مطالعه از صفر طراحی نشده اما در خلل آزمون‌ها و پاسخ‌های تشریحی به اندازه درس‌نامه کامل روند یادگیری را بهبود می‌بخشد.
  2. حجم کتاب مناسب است و قرار نیست خسته‌نان کند؛ شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان مباحث سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مرور کنید.
  3. آزمون‌های کتاب فصل آزمون کاملا به کنکور و روال همیشگی طراحی سوال وفادار است؛ اگرچه پرسش‌ها خلاقانه و چالش‌برانگیز طراحی شده‌اند، توجه به مباحث و نکات کنکورهای پیشین، از مزیت‌های این مجموعه است.
  4. علاوه بر آزمون‌های موضوعی، آزمون‌های استاندارد و آزمون‌های به سوی 100 (سطح پیشرفته)، چندین آزمون جامع  وشبیه‌ساز کنکور در کتاب‌ فصل آزمون خیلی سبز دیده می‌شود.

فصل آزمون مناسب کدام دانش آموزان است؟

کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز برای تمام دانش آموزان کنکوری با هر سطحی مناسب است. اما باید به این نکته توجه داشت که این کتاب درسنامه آنچنانی ندارد و آزمون محمور می‌باشد. پس توصیه می‌شود دانش آموزان ضعیف‌تر ابتدا از کتاب‌های تست همراه با درسنامه استفاده کنند و سپس سراغ این کتاب بیایند.

بهترین زمان استفاده از کتاب فصل آزمون

همانطور که متوجه شدید این مجموعه مخصوص ایام جمع‌بندی تالیف شده پس بهترین زمان برای استفاده از این مجموعه 1 الی 2 ماه قبل از کنکور می‌باشد. لازم به ذکر است که قبل از مطالعه این کتاب حتما دروس هر سه پایه به طور کامل مرور شده باشد.

محتوای فصل‌آزمون خیلی سبز

  • آزمون‌های فصل به فصل یا استاندارد
  • آزمون‌های موضوعی
  • آزمون‌‌های پیشرفته
  • آزمون‌های جامع

روش مطالعه مجموعه فصل آزمون خیلبی سبز

از آنجایی که این مجموعه یک مجموعه جمع‌بندی آزمون محور می‌باشد و فاقد درسنامه است بهتر است قبل از اینکه سراغ این کتاب بروید از کتاب‌های درسنامه محمور استفاده شود و یا اینکه کتاب‌های هر سه پایه مربوط به درس مورد نظر به طور کامل مطالعه شود.

توصیه می‌شود هر روز 2 الی 3 آزمون از کتاب حل شود. بلا فاصله پس از پاسخگویی به هر آزمون تحلیل آن به دقت انجام شود. برای هر آزمون مدت زمان پاسخگویی قرار داده شده که بهتر است در همان زمان استاندارد و شبیه کنکور به سوالات پاسخ داده شود.

لیست کتاب‌های چاپ شده از مجموعه فصل آزمون

برای وارد شدن به صفحه کلی محصولات فصل آزمون و بررسی دقیق‌تر هر کدام از کتاب‌های بالا اینجا کلیک کنید.

راهنمای خرید مجموعه کتاب‌های فصل آزمون خیلی سبز

برای خرید کتاب‌های فصل آزمون از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت