جمع بندی خیلی سبز

معرفی مجموعه کتاب جمع بندی خیلی سبز

در دوران جمع بندی با دو دسته کتاب طرف هستیم. یک نوع آن آزمون محور هستند با درسنامه‌های خیلی کوتاه به شکل نکته. و نوع دیگر آن درسنامه محور هستند با تست‌های اندک. در این مقاله ما به معرفی مجموعه کتاب جمع بندی خیلی سبز که از دسته درسنامه محور هستند می‌پردازیم.

در سری کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز مطالب به صورت سال به سال و فصل به فصل ارائه شده است. جمع‌بندی مطالب در این سری کتاب‌ها واقعا عالی بوده و به شکلی منظم، مهم‌ترین مطالب ممکن جمع آوری شده تا دانش آموز بتواند تمام مطالبی که در این سه سال فراگرفته را به درستی جمع‌بندی کند.

تست‌های کتاب نیز لا‌به‌لای مطالبه درسی قرار داده شده یعنی بعد از هر کادر درسنامه‌ای که به یک موضوع خاص اشاره دارد تعداد 4 یا 5 تست ارائه شده و پاسخنامه تشریحی آن‌ها نیز در انتهای کتاب همراه با تحلیل آورده شده است.

ویژگی‌های کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز

  • ارائه مطالب به صورت فصل به فصل
  • ارائه درسنامه کامل و کاربردی در عین حال به دور از اضافه گویی و بیان مطالب غیر ضروری و کاربردی
  • ارائه تست‌های استاندارد با سطح کنکور و محک زدن دانش آموز از میزان تسلط بر هر بخش
  • پاسخنامه تشریحی همراه با تحلیل

محتوای کتاب جمع بندی خیلی سبز + تصویر

همانطور که اشاره کردیم بخش اصلی محتوای سری کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز را درسنامه و نکات مهم کنکوری تشکیل داده‌اند. درسنامه این مجموعه به شکل فوق‌العاده‌ای کامل و کاربردی می‌باشد و در روزهای منتهی به کنکور نقش به سزایی در موفقیت دانش آموزان خواهند داشت.

لابه‌لای درسنامه‌ها نیز تست‌هایی قرار داده شده که از نظر کیفیت به شدت نزدیک به طراحی سوالات کنکور می‌باشد و گزینه خوبی برای دانش آموز برای سنجیدن خود برای میزان تسلط بر مطالب می‌باشد. در انتهای کتاب نیز پاخنامه‌ای کامل برای این تست‌ها ارائه شده است.

معرفی مجموعه کتاب جمع بندی خیلی سبز

جمع‌بندی خیلی سبز مناسب چه دانش آموزانی است؟

درسته که این مجموعه برای ایام جمع‌بندی و دانش آموزانی که تمامی مطالب درسی این سه سال را مرور کرده و به دنبال نظم دادن به آن‌ها می‌باشد نگارش شده است، اما از آنجایی که مطالب آن به صورت فصل به فصل ارائه شده و درسنامه‌های آن نیز بسیار کاربردی می‌باشد، دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم نیز می‌توانند با خیال راحت از این مجموعه استفاده کنند.

بهترین زمان استفاده از کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز

اگر دانش آموز پایه دوازدهمی هستید و خود را آماده کنکور می‌کنید، بهترین زمان استفاده از این مجموعه بعد تعطیلات سال نو می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت مطالبی که تا به حال فرا گرفته‌اید را جمع‌بندی کنید.

اگر هم دانش آموز پایه دهم و یازدهمی هستید در طول سال تحصیلی به صورت فصل به فصل و همگام با کتاب درسی نیز می‌توانید از مطالب کتاب استفاده کنید و از الان خود را آماده کنکور کنید.

نکات مهی که باید راجب جمع‌بندی خیلی سبز دانست

  • ذات کتاب‌های جمع‌بندی خلاصه طور بودن آن‌هاست اما مولفان سری کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز سعی کردند تا تمام مطالب مهم و ضروری حتی نکات پاورقی و تصاویر را نیز مورد بررسی قرار دهند.
  • جمع بندی خیلی سبز کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین بازه زمانی یک دورا کامل از تمام مفاهیم اصلی و مهم کتاب درسی را داشته باشید.
  • کمک می‌کند تا تیپ‌ها و شکل‌های متفاوت کتاب را ببینید.
  • با مهم‌ترین مثال‌ها و تمرین‌های کتاب درسی آشنا می‌شوید.
  • تست‌های برگزیده آزمون‌های سال‌های گذشته را ببینید.
  • و در نهایت از حرفه‌ای‌ترین اساتید و مولفان در این مجموعه استفاده شده است.

روش استفاده از کتاب جمع بندی خیلی سبز

  1. یک کادر به صورت کامل مطالعه شود و به درک کاملی از آن مطلب برسید.
  2. تست‌های اون بخش را با دقت و تمرکز کافی پاسخ دهید.
  3. پاسخ‌های داده شده را پاسخنامه بررسی کنید.
  4. حتما تست‌هایی که غلط زدید و یا جواب ندادی را با دقت بررسی کنید و بعد از یکی دو روز دوباره به سراغ همان تست‌ها بروید.

لیست کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز در هر رشته

در مجموع سری کتاب‌های خیلی سبز در ایام جمع‌بندی سهم زیادی از فروش کتاب‌های کنکوری و به کمک درسی را به خودشان اختصاص داده‌اند. در تمام کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز را نام برده‌ایم که با کلیک بر روی هرکدام وارد صفحه محصول آن خواهید شد.

رشته تجربی

رشته ریاضی

رشته انسانی

معرفی مجموعه کتاب جمع بندی خیلی سبز

راهنمای خرید مجموعه کتاب جمع‌بندی خیلی سبز

برای خرید کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.

همچنین در در سایت کتابانه می‌توانید محتوای بررسی کتاب‌های و یا حتی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را مطالعه کنید و با خیال راحت کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت