زرد قلم چی

معرفی مجموعه کتاب زرد قلم‌چی

کتاب زرد قلم چی جز بهترین کتاب‌های شبیه ساز کنکور برای دوران جمع‌بندی می‌باشد. در سری کتاب‌های زرد سوالات کنکور 20 سال اخیر که با کنکور جدید تطابق دارند ارائه شده و تعداد زیادی سوال تالیفی طراحی گردیده است.

انتشارات قلم چی مجموعه کتاب‌های زرد را برای رشته‌های ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و منحصرا زبان به چاپ رسانده است که در این بین هر 3 رشته نظری به صورت 2 جلدی می‌باشند که جلد اول آن تست‌های سراسری و تالیفی و جلد دوم آن پاسخنامه تشریحی همراه با بررسی تمام گزینه‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های کتاب‌های زرد قلم چی

  1. در کنار هر سوال، پایه مربوط به آن سوال درج شده تا دانش آموز به راحتی متوجه شود کهبا اطلاعات کدام قادر به پاسخگویی است و بتواند میزان تسلط خود در هر پایه را ارزیابی کند.
  2. در کنار پاسخ تشریحی هر سوال، مبحث مربوط به آن درج شده است. اولین قدم برای پاسخگویی به هر سوال، تشخیص و شناسایی مبحث آن سوال است.
  3. در ابتدای هر مجموعه‌ی کنکور داخل کشور، گزیده نکاتی از آن کنکور آمده است.
  4. تمام سوالات این کتاب منطبق با کتاب درسی طراحی شده است.
  5. ارائه تکنیک‌های تست‌زنی از جمله مدیریت زمان به روش زمان‌های نقصانی

محتوای کتاب زرد قلم‌چی

  • ارائه سوالات کنکور سراسری 10 دوره اخیر
  • ارائه درسنامه، نکته و جداول آموزشی قبل از شروع هر آزمون
  • پاسخنامه تشریحی همراه با بررسی تمام گزینه‌ها (جلد دوم)

زرد کانون قلم‌چی برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

کتاب‌های زرد قلم‌چی برای ایام جمع‌بندی و شبیه‌سازی کنکور برای داوطلبان طراحی شده پس تمام دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

حتی دانش آموزان ضعیف و متوسطی که نتوانستند در طول سال مطالب درسی را به خوبی آموزش ببینند این منبع می‌توانند گزینه مناسبی برایشان باشد تا در کنکور آمادگی بهتری داشته باشند.

بهترین زمان استفاده از کتاب زرد

همانطور که تا الان چند بار اشاره کریدم این مجکوعه برای دوران جمع‌بندی طراحی شده پس بهترین زمان استفاده از این کتاب بعد از تعطیلات عید می‌باشد. در این بازه زمانی بهترین زمان را خواهید داشت تا مطالبی که دو طی 3 سال دوره دوم متوسطه یاد گرفته‌اید را به خوبی جمع‌بندی و منظم کنید.

لیست کتاب‌های زرد قلم‌چی

روش استفاده از کتاب زرد کانون قلم‌چی

برای استفاده از این کتاب بهتر است از روش پیشنهادی خود کانون استفاده کرد. به این صورت که از جمع‌بندی به روش هر سه روز یکبار استفاده کنید. به این صورت صبح اولین روز یکی از آمون‌های کتاب را در شرایطی مشابه کنکور را حل کنید و دو و نیم روز باقیمانده را به بررسی و تحلیل آزمون بپردازید.

راهنمای خرید مجموعه کتاب زرد قلم چی

برای خرید کتاب‌های زرد قلم چی از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.

همچنین در در سایت کتابانه می‌توانید محتوای بررسی کتاب‌های و یا حتی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را مطالعه کنید و با خیال راحت کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت