جی بی خیلی سبز

معرفی مجموعه کتاب جی بی خیلی سبز

مجموعه کتاب‌های جی بی خیلی سبز در قطع جی‌بی و به صورت سیمی برای دوران جمع‌بندی و و زمان‌های مرده‌ای که دانش آموزان در طول روز دارند تالیف شده است. درسنامه‌های این مجموعه مختصر اما در عین حال بسیار کاربردی و ضرروری می‌باشد.

این مجموعه از کتاب‌های خیلی سبز به لطف جی‌بی و کم حجم بودت قابل حمل در هر مکانی هستند و دانش آموزان در هر موقعیتی می‌توانند به سراغ آن بروند. برای مثال زمان‌هایی رفت و برگشت به مداری و یا کلاس‌های کنکور به راحتی می‌توانید در مسیر خود از نکات زیاد این کتاب بهره ببرید.

ویژگی‌های کتاب جی‌بی خیلی سبز

  • مناسب برای تمامی دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم
  • صفحه آرایی زیبا و رنگی
  • جمع آوری مطالب پراکنده
  • پر کردن زمان‌های مرده
  • درسنامه‌های خلاصه و کاربردی
  • جمع‌بندی و مرور مطالب درسی
  • مطابقت محتوای کتاب با مطالب کتاب درسی
  • استفاده از تست‌های استاندارد کنکوری

محتوای کتاب جیبی خیلی سبز + تصویر

در کتاب‌های جی‌بی خیلی سبز ابتدا درسنامه‌های مختصر و مفید همراه با نکات پرشمار همگام با ساختار کتاب درسی ارائه شده که در زمان خالی به شدت کارآمد هستند و به مرور و جمع‌بندی مطالب، کمک بسیاری می‌کنند.

بعد از درسنامه‌ها، تمرین‌ها و تست‌هایی برای تثبیت مطالب ارائه شده است، تعداد این تست‌ها هرچند اندک است اما تست‌های در سطح استاندارد کنکور می‌باشد که برای آشنایی با سوالات کنکوری مناسب است. در انتها نیز پاسخ تشریحی سوالات آورده شده است.

جی بی خیلی سبز مناسب چه دانش آموزانی است؟

از آنجایی که کتاب‌های جی‌بی از پایه‌های هفتم تا دوازدهم تالیف شده مناسب تمامی دانش آموزان این پایه می‌باشد. یک سری از کتاب‌های جی‌بی به صورت موضوعی و مخصوص ایام جمع‌‌بندی به چاپ رسیده که پیشنهاد مناسبی برای دانش آموزانی که به دنبال یک کتاب جمع و جور برای مرور و جمع‌بندی در ایام منتهی به کنکور هستند می‌باشد. در ضمن مطالب کتاب به قدری ساده و روان بیان شده که هر دانش آموزی با هر سطحی می‌تواند از آن استفاده کند.

بهترین زمان استفاده از کتاب‌های جی‌بی خیلی سبز

دانش آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم از این مجموعه کتاب‌ می‌توانند در طول سال تحصیلی استفاده کنند و همگام با کتاب با آن پیش بروند. اما بهترین زمان ممکن برای این دانش آموزان ایام نزدیک به امتحانات می‌باشد که منبع مناسبی برای مرور و تثبیت مطالب درسی می‌باشد تا با آمادگی کامل در جلسه امتحان حاضر شوند.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم انتشارات خیلی سبز یک سری از کتاب‌های جی‌بی را به صورت موضوعی و جامع به چاپ رسانده که مخصوص ایام جمع‌بندی و منتهی به کنکور می‌باشد. به لطف قطع جی‌بی و کم حجم بودن این مجموعه، در هر مکان و زمانی می‌توان از این کتاب استفاده کرد.

نکات مهمی که باید راجب جیبی خیلی سبز دانست

  • این مجموعه کتاب در قطع جیبی و با حجم کمی به چاپ رسیده است.
  • اگر به دنبال کتابی تست محور می‌باشید این کتاب گزینه مناسبی برای شما نیست، زیرا این کتاب برای مرور و جمع‌بندی مطالب به چاپ رسیده است.
  • کتابهای جی‌بی خیلی سبز هم برای دروس عمومی و هم برای دروس تخصصی در هرشته تالیف شده است.

راهنمای خرید مجموعه کتاب جی بی خیلی سبز

برای خرید کتاب‌های جی بی خیلی سبز از فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری محله‌های خود و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید خرید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه سعی می‌کنیم تا بهترین منابع را با بیشترین تخفیف و کوتاه‌ترین زمان ممکن در هرجای ایران به دستتان برسانیم.

همچنین در در سایت کتابانه می‌توانید محتوای بررسی کتاب‌های و یا حتی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را مطالعه کنید و با خیال راحت کتاب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خرید خود را انجام دهید.


کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با نظرات کارشناسان و مدرسان کنکور مطالبی مفید و کمک کننده را در اختیار داوطلبین کنکور قرار دهیم. امیدواریم سهمی در موفقیتتان داشته باشیم. خوشحال می‌شویم شما نیز نظرات خود را با در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت