دانلود Top Notch 1A

دانلود کتاب Top Notch 1A (3rd)

کتاب Top Notch 1A عنوان دومین سطح از کتاب های Top Notch است که در قسمت زیر، فایل PDF آن را برای شما قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی با کتاب Top Notch 1A با این مقاله همراه باشید.

درباره کتاب تاپ ناچ A1 ویرایش سوم

مجموعه تاپ ناچ دارای چهار سطح از مبتدی تا فوق متوسط است و کتاب Top Notch 1 متعلق به افراد سطح مبتدی می‌باشد. این سطح، خود به دو کتاب Top Notch 1A و Top Notch 1B تقسیم می‌گردد که در ادامه به معرفی کتاب Top Notch 1A خواهیم پرداخت.

محتوای کتاب Top Notch 1A

معرفی کتاب Top Notch 1A

کتاب Top Notch 1A کتاب سوم از مجموعه کتاب های Top Notch است. این کتاب اصطلاحات متداول و پرکاربرد در زبان انگلیسی را به زبان آموزان می‌آموزد و تاکید ویژه و خاصی بر تلفظ دارد.

تعداد دروس این کتاب 5 درس می‌باشد.

در کتاب  Top Notch 1A 3rd چه می‌آموزیم؟

اینکه پس از گذراندن یک دوره آموزشی، زبان‌آموز بتواند در مورد مسائلی که یادگرفته صحبت کند، موضوع بسیار حائز اهمیتی است. پس از پایان مطالعه کتاب Top Notch 1 A، شما دوستان به عنوان فراگیرندگان این کتاب، خواهید توانست درباره طیف گسترده‌ای از مضامین صحبت کنید. برای مثال می‌آموزید چگونه با استفاده از صفات مختلف، یک شخص خاص را توصیف کنید، درباره سبک‌های موسیقی نظر دهید، به صحبت درباره موضوعاتی نظیر تفریحات و مسائل فرهنگی بپردازید، درمورد اعضای خانواده‌تان حرف بزنید، از روابط‌تان بگویید، تفاوت‌ها و شباهت‌ها را در مسائل و موقعیت‌های گوناگون بیان کنید و… .

همچنین به شما آموزش داده خواهد شد که چطور در مورد یک غذا و سلامت آن صحبت کنید، در رستوران غذا سفارش دهید و هزینه آن را پرداخت نمایید و همینطور به اظهار نظر درباره لوازم الکترونیکی و لوازم برقی آشپرخانه بپردازید.

محتوای بسته آموزشی تاپ ناچ a1

  • کتاب دانش‌آموز(student book) و کتاب‌کار (work book) در یک کتاب
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی تحت عنوان Active Book
خرید کتاب Top Notch 1A با تخفیف

بررسی محتوای درس به درس کتاب Top Notch A1 3rd

تاپ ناچ 1 در دو سطح A و B ، مختص سطح Elementary است. در کتاب Top Notch A 1، زبان آموزان پیشرفت قابل توجهی را در زمینه مکالمه و جمله سازی تجربه می‌کنند و به یادگیری موضوعات زیر می‌پردازند:

  • مرور کاربرد فعل Be و یادگیری کاربرد های جدیدی از آن
  • یادگیری حروف ربط مرتبط با زمان و مکان
  • مرور قواعد حال ساده و ساختن سوال با Who
  • یادگیری کاربرد There is و There are، اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش و نحوه استفاده از Some و Any .

یکی از قسمت‌های جالب توجه در این کتاب، وجود بخشی تحت عنوان Chart Reference است که به شکل جداول منظم و کاربردی طراحی شده و خلاصه تمام مباحثی است که در کتاب تدریس شده‌اند.

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای کتاب Top Notch 1A پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب تاپ ناچ A 1، همچنان نیاز به خرید کتاب Top Notch داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت