دانلود کتاب Top Notch 2B

دانلود کتاب Top Notch 2B

کتاب Top Notch 2B جلد ششم از مجموعه‌ی پرطرفدار Top Notch است که فایل PDF آن، جهت دانلود رایگان، در قسمت پایین برای شما قرار داده شده است.

برای آشنایی با محتوا و درون‌مایه‌ی کتاب Top Notch 2B با ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی کتاب Top Notch 2B

این کتاب در سطح Pre –intermediate طراحی شده و به شیوه‌ای روان و ساده، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در مهارت‌های چهارگانه زبان پیشرفت کنند. با استفاده از فعالیت‌ها، تمرین‌ها و متن‌های متنوع این کتاب، دانش‌آموزان قادر خواهند بود درباره موضوعات مختلفی مانند مسافرت، خرید و تفریحات ورزشی صحبت کنند.

کتاب Top Notch 2B با تمرین‌های تعاملی و فعالیت‌های گروهی، دانش‌آموزان را تشویق می‌کند به طور فعال در کلاس‌های زبان شرکت کنند و مهارت‌های خود را در محیطی اجتماعی و به کمک همکلاسی‌هایشان تقویت کنند.

دانلود کتاب تاپ ناچ 2B

در کتاب Top Notch 2B چه می‌آموزیم؟

درکتاب Top Notch 2B شما با مجموعه‌ای از لغات مربوط به تغذیه آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند تا در مورد مسائل مرتبط با سلامتی و تغذیه به طور دقیق بحث کنید. همچنین، در با استفاده از این کتاب می‌توانید به توصیف شخصیت و استفاده از اصطلاحات روانشناسی بپردازید و در نهایت بهتر در مورد رفتار و شخصیت افراد صحبت کنید.

علاوه بر این، شما با انواع هنرها، اصطلاحات رسمی و عامیانه و روش‌های مختلف اطمینان خاطر دادن به افراد، در تمامی جوانب زندگی، آشنا می‌شوید.

در نهایت می‌آموزید چگونه در رابطه با ارزش‌های شخصی خود حرف بزنید و احترام دیگران را در رابطه با این ارزش‌ها مطالبه نمایید.

محتوای بسته آموزشی تاپ ناچ 2B

  • کتاب دانش آموز (student book) و کتاب کار (work book) در یک کتاب
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی
خرید کتاب Top Notch 2B

محتوای کتاب Top Notch 2B به تفکیک هر درس

درک و استفاده صحیح از قواعد گرامری زبان، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند به طور دقیق و روان انگلیسی صحبت کنند و در ارتباطات خود با دیگران موثرتر باشند.

قواعدی که در این کتاب تدریس می‌شود شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با Used to و Use to 
  • آموزش کامل Gerunds و Infinitives 
  • آموزش افعال مجهول یا Passive Voice 
  • تدریس کامل جملات شرطی نوع دوم

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای کتاب Top Notch 2b پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف این کتاب، همچنان نیاز به خرید کتاب Top Notch داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت