دانلود کتاب Top Notch 3A

دانلود کتاب Top Notch 3A

یکی از منابع محبوب و مورد توجه در زمینه آموزش زبان انگلیسی، سری کتاب‌های Top Notch است. در این مقاله به معرفی کتاب Top Notch 3A ، همراه با بررسی جزئیات آن می‌پردازیم؛ اما پیش از آن، فایل PDF این کتاب را در قسمت پایین برای شما قرار داده‌ایم تا در صورت تمایل، آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

معرفی کتاب Top Notch 3A

کتاب Top Notch 3A، یکی از جلدهای سری کتاب‌های Top Notch است که برای زبان‌آموزان سطح متوسط (Intermediate) طراحی شده است. این کتاب توسط Joan Saslow و Allen Ascher نوشته شده و تاکید آن بر توسعه و تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی است.

به عبارت دیگر در این کتاب، تمرین‌ها و فعالیت‌ها به گونه‌ای سازمان یافته‌اند که هر چهار مهارت را تقویت کنند و زبان‌آموزان را در موقعیت‌های واقعی قادر به استفاده از زبان انگلیسی نمایند.

در هر درس، مکالمات و فعالیت‌های متنوعی با موضوعات مختلف مانند اخبار، سفر، کتاب‌ها و موارد دیگر وجود دارد. همچنین، فعالیت‌های تقویت لغت و گرامر، تمرین‌های ارزیابی و فعالیت‌های گسترده‌تر در مورد این موضوعات ارائه می‌شود.

دانلود کتاب تاپ ناچ 3A

در کتاب Top Notch 3A چه می‌‌آموزیم؟

پس از اتمام کتاب Top Notch 3A، زبان آموزان با تسلط کافی، قادر خواهند بود به صورت روان و با استفاده از لغات متنوع، درباره موضوعات بسیار جذاب صحبت کنند. آنها قادر خواهند بود آدرس درخواست کنند و درباره مشکلات دهان و دندان صحبت کنند. همچنین می‌توانند درباره پروسه‌های پزشکی گفتگو نمایند، یک رویداد را برنامه ریزی و اجرا کنند، در مورد ژانرهای مختلف کتاب حرف بزنند و با روش‌های متنوعی یک کتاب را توصیف نمایند.

علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود به سوالاتی درباره شرایط خاص آب و هوایی و یا اخبار پاسخ دهند، درباره بلایای طبیعی صحبت کنند و از صفات مختلفی برای توصیف شدت اتفاقات و حوادث، در مکالمات‌شان، بهره ببرند.

محتوای بسته آموزشی کتاب تاپ ناچ 3A

  • کتاب دانش آموز(student book) و کتاب کار (work book) در یک کتاب
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی

ساختار کتاب Top Notch 3A

کتاب تاپ ناچ 3A دارای پنج درس است؛ هر کدام از این دروس به هشت بخش تقسیم می‌شوند و زبان‌آموزان در هر بخش به طور اختصاصی بر روی مهارت‌ها و توانایی‌های خاصی کار خواهند کرد.

این هشت بخش عبارت است از:

  1. Communication Goals
  2. Vocabulary
  3. Grammar
  4. Conversation Strategies
  5. Listening
  6. Pronunciation
  7. Reading
  8. Writing

بخشی به نام Just For Fun نیز در قسمت انتهایی کتاب کار وجود دارد که در آن کلمات را به صورت یک پازل درهم ریخته به زبان آموزان ارائه می‌دهد و از آنها می‌خواهد تا این کلمات را به صورت صحیح مرتب کنند که در نوع خود چالشی سرگرم کننده است.

یکی دیگر از قسمت های جذاب این کتاب، جدولی به نام Pronunciation Table یا جدول تلفظ است که در آن حروف صدادار و صامت به صورت منظم در یک جدول آورده شده‌اند و زبان‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز به آن مراجعه کرده و برای بهبود تلفظ خود از آن بهره بگیرند.

خرید کتاب Top Notch 3A

محتوای گرامری کتاب Top Notch 3A به تفکیک هر درس

یادگیری گرامر در زبان انگلیسی بسیار مهم است. این مهارت به زبان آموزان کمک می‌کند ساختار جملات را بفهمند و در ارتباطات خود به درستی صحبت کنند؛ ضمن اینکه اعتماد به نفس آنها در هنگام مکالمه به زبان انگلیسی افزایش می‌یابد.

گرامری که در این کتاب تدریس می‌شود عبارت است از:

  • قواعد Tag questions
  • ساخت جمله با فعلِ Past perfect (گذشته ساده)
  • آشنایی با Must, May, Will be able to و might و شیوه استفاده از آنها در ساخت جمله
  • ساختار Causative و Passive Causative 
  • ساختار Indirect Speech و Noun clauses

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای کتاب Top Notch 3A پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب، همچنان نیاز به خرید کتاب Top Notch داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

  • دانلود کتاب Top Notch 3B

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت