دانلود کتاب Top Notch 3B

دانلود کتاب Top Notch 3B

کتاب Top Notch 3b، آخرین جلد از مجموعه کتاب های Top Notch است که در قسمت زیر، فایل PDF آن را برای شما قرار دادیم تا در صورت تمایل، به صورت رایگان آن را دانلود نمایید.

برای آشنایی با محتوا و جزئیات کتاب تاپ ناچ 3b این مقاله را دنبال کنید.

معرفی کتاب Top Notch 3b

کتاب Top Notch 3b برای زبان‌آموزانی طراحی شده است که سطح آن‌ها متوسط (Intermediate) می‌باشد. به عبارت دیگر، افرادی که دارای اطلاعات پایه‌ای انگلیسی هستند و می‌خواهند مهارت‌های زبانی خود را، از سطح متوسط، پیشرفت دهند، باید این کتاب را خریداری کنند.

Top Notch 3b با تاکید و توجه به تقویت مهارت‌های چهارگانه طراحی شده و یکی از ویژگی‌های برجسته آن، تمرکز بر مهارت‌های ارتباطی است. از طریق تمرین‌ها و فعالیت‌های گوناگون، زبان‌آموزان با تقویت مهارت‌ گفتار و شنیدار خود، موقعیت‌های واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و تمرین می‌کنند تا در تماس خود با افراد انگلیسی‌زبان اعتماد به نفس و تسلط بیشتری داشته باشند.

کتاب Top Notch 3b،با محتوای جذاب و متنوع و تمرین‌های تعاملی، زبان‌آموزان را به سمت یادگیری کاربردی و ارتقا مهارت‌های زبانی خود هدایت می‌کند.

دانلود کتاب تاپ ناچ 3B

در کتاب Top Notch 3b چه می‌آموزیم؟

پس از به اتمام رساندن کتاب Top Notch 3b، می‌توانید درباره موضوعات جذابی صحبت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید در رابطه با علل تغییر برنامه‌ریزی خود حرف بزنید، در مورد انواع تعطیلات را با دیگران به گفتگو بنشینید و از تجربیات خود در این زمینه بگویید.

موضوعات ازدواج و برگزاری مراسم آن نیز از مواردی است که با مطالعه این کتاب می‌توان در مورد آن سخن گفت. شما در این کتاب می‌آموزید که چگونه جزئیاتی از مراسم ازدواج خود یا دوستان‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، به خاطر آشنایی با اصطلاحات سیاسی، می‌توانید در گفتگوهای مرتبط با امور سیاسی و جامعه‌شناسی مشارکت کنید و نظرات خود را بیان کنید.

توانایی موافقت یا مخالفت با یک ایده، بحث و مذاکره در مورد یک موضوع خاص نیز از مهارت‌هایی است که پس از اتمام این کتاب کسب می‌کنید.

ضمناً توانایی صحبت درباره مسائل مرتبط با مکان‌های جغرافیایی و جهت‌یابی با قطب‌نما، نقد و توصیف یک مکان به وسیله‌ی اصطلاحات مخصوص و گفت و گو راجع‌به حیوانات و حشرات خطرناک را نیز بدست می‌آورید.

محتوای بسته دانلودی کتاب Top Notch 3b

  • کتاب دانش آموز(student book) و کتاب کار (work book) در یک کتاب
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی

ساختار کتاب Top Notch 3b

ساختار کتاب های آموزش زبان تا حدودی شبیه به هم است؛ اما در این بخش قصد داریم تا نکاتی را که ساختار کتاب Top Notch 3b را از بقیه متمایز می‌کند برشماریم:

در قسمت پایانی هر فصل، تعدادی از قوانین و قواعد نوشتاری در زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان آورده می‌شود، تا با آموختن آنها، رایتینگ بهتر و قابل‌قبول‌تری داشته باشند.

از دیگر خصوصیات ساختاری این کتاب، این است که فراگیرندگان می‌توانند پیش از آموزش مستقیم گرامر، استفاده شدن نکات آن را در بخش مکالمه یا متن ریدینگ، مشاهده ‌کنند و چنین مسئله‌ای سبب آشنایی سماعی افراد با ساختار جملات انگلیسی می‌شود و به احتمال زیاد شخص، به صورت ناخودآگاه و بدون یادگیری مستقیم فرمول، از آن ساختار، در مکالمات خود استفاده خواهد کرد.

خرید کتاب Top Notch 3B

محتوای گرامری کتاب Top Notch 3B به تفکیک هر درس

گرامر به ما کمک می‌کند تا جملات را به درستی بسازیم و معانی صحیح را انتقال دهیم. با رعایت قواعد گرامری، احتمال انتقال اشتباه معنا به حداقل می‌رسد. مباحث گرامری کتاب Top Notch 3b عبارت است از:

  • تفاوت Intentions و Plans و شیوه‌ی استفاده از ساختارهای مناسب برای آنها
  • آشنایی با Perfect Modals و relative Clauses و Relative pronouns (Who whom, that)
  • مرور جملات شرطی نوع دوم
  • یادگیری جملات شرطی نوع
  • نکات و قواعد تکمیلی برای مبحث اسامی غیرقابل شمارش (Non-count nouns)
  • یادگیری مباحثی برای آشنایی با Prepositional phrases for geographical places 

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای کتاب Top Notch 3B پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب، همچنان نیاز به خرید کتاب Top Notch داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت