دانلود کتاب American English file 3

دانلود PDF کتاب امریکن انگلیش فایل 3 (ویرایش سوم)

کتاب American English file 3 چهارمین جلد از کتاب های American English file است که به دلیل داشتن شیوه‌ی آموزشی استاندارد به عنوان یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه نوجوانان و بزرگسالان شناخته می‌شود و در میان مدرسان و آموزشگاه‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

در این بخش به معرفی کتاب American English file 3 پرداخته‌ایم اما پیش از آن، فایل PDF کتاب American English file 3 را برای شما در قسمت زیر قرار دادیم تا در صورت تمایل، آن را به شکل رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی بیشتر با کتاب American English file 3 همراه کتابانه بمانید.

معرفی کتاب American English file 3

American English File 3 یکی از کتاب‌های محبوب آموزش زبان انگلیسی است که به دلیل ویژگی‌های خوب و کاربردی‌اش، توجه زبان‌آموزان و مدرسین زبان را به خود جلب کرده است

این کتاب به صورت متوازن به تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان، یعنی مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری، می‌پردازد. این رویکرد یادگیری جامع به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا از نقاط ضعف خود جلوگیری کنند و مهارت‌های زبانی‌شان را بهبود بخشند.

کتاب  American English File 3با ارائه موضوعات جذاب و متنوع، توانسته است توجه زبان‌آموزان را به خود جلب کند. این موضوعات شامل مواردی همچون هنر، فرهنگ و زندگی روزمره هستند که زبان‌آموزان را در یادگیری زبان ترغیب می‌دهد.

علاوه بر این، کتاب American English File 3 از جلوه‌های تصویری جذاب و جالب برای نمایش و تدریس مطالب استفاده می‌کند. این جلوه‌ها به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا با موضوعات آشنا شده و بهتر درک کنند.

در بسته دانلودی امریکن انگلیش فایل 3 چه آیتم هایی را می‌توان دانلود کرد؟

پکیج امریکن انگلیش فایل 3 برای ایجاد موقعیت‌های آموزشی خلاقانه، شامل ابزارها گوناگونی است که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد:

  • دانلود کتاب دانش‌آموز American English File 3
  • دانلود کتاب‌کار American English File 3 جهت تمرینات بیشتر
  • دانلود فایل صوتی American English File 3 شامل لیسنینگ
  • دانلود ویدیوهای آموزشی American English File 3
  • دانلود کتاب راهنمای معلم American English File 3

محتوای گرامری کتاب American English File 3

امریکن انگلیش فایل 3 شامل ده درس است که از سطح متوسط رو به بالایی (نیمه دومِ سطحB1، و نیمه اولِ سطح B2) برخوردار است.

  • درس اول این کتاب مروری کلی بر برخی از زمان‌ها از جمله Present Continuous، Future Continuousو Future Simple(will/won’t)، دارد. سپس برخی از نکات مربوط به زمان حال ساده و استمراری آورده شده است.
  • درس دوم، ابتدا مروری بر زمان حال کامل(Present Perfect) و گذشته ساده (Past Simple) دارد. در ادامه این درس، آموزش حال کامل و حال کامل استمراری را تکمیل می‌کند.
  • نحوه‌ی استفاده از حروف تعریف و مروری بر انواع صفات عالی و تفضیلی در درس سوم آمده است.
  • قسمت آغازین درس چهارم به کارایی افعال کمکیcan / could / be able to اشاره دارد. آموزش گرامر مربوط به افعال modal همچون must /  have to / should و ضمایر انعکاسی در ادمه‌ی این درس تدریس می‌شوند.
  • مرور زمان‌هایی نظیر گذشته ساده، استمراری، ماضی بعید، در بخش آغازین درس پنجم آورده شده است. در ادامه‌ی آن نیز کاربرد usually  وused to مطرح می‌شود.
  • در درس ششم، تمامی زمان‌ها در حالت مجهول و گرامر مرتبط با آنها تدریس می‌شود. لازم به ذکر است قواعد مربوط به افعال  modal مانند might/can’t/must در این درس آورده شده است.
  • آموزش ساخت عبارت‌های شرطی نوع اول و دوم، هم‌‌چنین عبارات زمان آینده در درس هفتم بررسی می‌شوند.
  • مرور کردن آموزش افعال infinitive و gerund در درس هشتم مطرح می‌شود. در ادامه‌ی آن نیز چگونگی بیان نقل قول در جملات سوالی و خبری آموزش داده می‌شوند.
  • در درس نهم، نکات آموزشی مرتبط با quantifier ها و ساخت جملات شرطی نوع سوم بررسی می‌شوند.
  • درس پایانی یا همان دهم، به آموزش Relative clause ها و tag question می‌پردازد.

چنانچه پس از دانلود فایل‌های پی دی اف بالا تصمیم به خرید کتاب‌های American English file دارید می توانید از طریق فروشگاه کتابانه اقدام به خرید کنید.

اگر دررابطه با کیفیت فایل‌های دانلود نظری دارید، لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت