آشنایی با کتاب هایhip hip hooray

معرفی کتاب‌های هیپ هیپ هورای (starter, 1, 2, 3, 4, 5, 6)

از آنجایی‌که انتخاب منبع خوب در این زمینه اهمیت فراوانی دارد، مقاله امروز وبسایت کتابانه را به معرفی یکی از خوب‌های آموزش انگلیسی به کودکان و نوجوانان اختصاص داده‌ایم؛ این شما و این کتاب های hip hip hooray که قرار است زمینه‌ساز آشتی کودک شما با یادگیریِ زبان انگلیسی باشد!

خرید کتاب های hip hip hooray

معرفی کتاب های هیپ هیپ هورای و دلیل محبوبیت آن‌ها

انتشارات لانگمن کتاب های hip hip hooray را در 6 سطح استاندارد با تمرکز بر لهجه امریکن به چاپ رسانده است. این مجموعه آموزشی مهارت‌های مختلف زبان جدید را در کالبد داستان‌های کوتاهِ خواندنی ریخته و به همراه معجونِ بازی‌های آموزنده پذیرای زبان‌آموزان کوچک خواهد بود!

فرایند یادگیری با خرید کتاب های hip hip hooray کسل‌کننده نیست! به‌ویژه اگر به‌عنوان معلم زبان، در طراحی بازی‌های هدفمند و سرگرمی‌های پیشنهادیِ مولفانِ کتاب جسور باشید! استفاده از ترانه‌های شاد کودکانه برای آموزش الفبا و اعداد، آموزش دستور زبان ساده با بیان غیرمستقیم و قابل درک، عجله نداشتن برای آموزش واژگان دشوار به کودکان، باعث می‌شود این کتاب، یکی از محبوب‌ترین‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باشد.

معرفی کتاب های hip hip hooray

سطح‌بندی کتاب hip hip hooray

پکیج آموزش کتابhip hip hooray در مجموع 7 سطح را پوشش می‌دهد که به شرح زیر است:

خرید کتاب هیپ هیپ استارتر

کتاب hip hip hooray starter

کتاب hip hip hooray starter به آموزش کامل حروف انگلیسى همراه با تصاویر رنگى، داستان و ترانه هاى جذاب می پردازد. کتاب شامل 9درس می باشد و در هر درس به آموزش سه حرف از حروف زبان انگلیسی پرداخته می شود که برای ارائه بهتر و جذاب تر شدن مطالب چندین لغت همراه با تصویر به علاوهء داستان براى مثال حروف ارائه شده است.

خرید کتاب هیپ هیپ 1

کتاب hip hip hooray 1

کتاب hip hip hooray 1 به آموزش جملات و لغات و همچنین دستور زبان (Grammar) در سطح مقدماتی می پردازد. هر درس مربوط به یک موضوع خاص مى باشد و ابتدا یک داستان ارائه کرده که جملات جدید را در خود جاى داده و در صفحه بعد لغات جدید و مطالب جدید گرامرى را آموزش مى دهد.

خرید کتاب هیپ هیپ 2

کتاب hip hip hooray 2

کتاب hip hip hooray 2 با ارائه لغات و گرامرهایی که کمی پیچیده تر از سطح پیشین هستند و همینطور ارائه‌ی تمرینات پرتعداد، به آموزش پرداخته است.

خرید کتاب هیپ هیپ 3

کتاب hip hip hooray 3

کتاب hip hip hooray 3 و سطح آموزشی آن برای بهبود مکالمه و گفتگوهای روزانه بسیار مناسب است. این کتاب با داشتن تصاویر جذاب و موضوعات متنوع، سعی در ترغیب دانش آموز به ادامه مطالعه و آموزشی گیراتر دارد.

خرید کتاب هیپ هیپ 4

کتاب hip hip hooray 4

کتاب hip hip hooray 4 درک مطلب و گستره‌ی دایره واژگانی دانش آموز را بسیار تقویت می‌کند. این کتاب دارای داستان ها متون متنوعی است که همزمان مهارت رایتینگ و ریدینگ دانش آموز را بهبود می‌بخشد و لغات مهمی را به او آموزش می‎‌دهد.

خرید کتاب هیپ هیپ 5

کتاب hip hip hooray 5

کتاب hip hip hooray 5 که جلد ششم از این مجموعه است، علاوه بر تمرکز بر درک مطلب، به تقویت و توسعه مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ دانش آموزان نیز توجه و تاکید دارد.

خرید کتاب هیپ هیپ 6

کتاب hip hip hooray 6

کتاب hip hip hooray 6 نیز مانند سایر جلدهای این مجموعه حاوی داستان های کلاسیک سرگرم کننده، تمرینات پرتکرار برای تقویت مهارت های صحبت کردن و شنیدن و بهبود درک مطلب است.

کتاب های هیپ هیپ هورای برای چه سنی مناسب است؟

کتاب hip hip hooray ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان طراحی شده است؛ به همین دلیل، بازه سنی 8 تا 15 ساله‌های خوش‌شانس می‌توانند از این کتاب در مسیر زبان‌آموزیِ خود استفاده کنند!

همچنین کتاب های هیپ هیپ هورای می‌تواند یک منبع خودآموز قوی با نظارت والدینی باشد که مشتاق پیشرفت فرزند خود در فرایند یادگیری یک زبان جدید هستند! البته گمان نکنید که پکیج آموزشی کتاب hip hip hooray تنها به یک کتاب آموزشی ختم می‌شود؛ در ادامه مقاله با بقیه محصولات جذاب این پکیج آشنا خواهیم شد!

ویژگی های کتاب هیپ هیپ

مجموعه کتاب hip hip hooray و ارائه یک پکیج آموزشیِ جذاب!

با خرید کتاب های hip hip hooray علاوه‌بر کتاب آموزشیِ اصلی، محصولات جذاب دیگری مانند فلش‌کارت، سی‌دی آموزشی و کتاب‌کار را دریافت می‌کنید! جالب است بدانید که کتاب دانش‌آموز(student book) عمدتا با چاشنی داستان‌های کلاسیک و کوتاه، مهارت‌های زبان انگلیسی را به زبان‌آموز یاد می‌دهد! کتاب‌کار هم تمرینات متنوعی برای ارزیابی آموخته‌ها و تسلط عمیق‌تر به مهارت‌ها دارد.

در این میان سی‌دی آموزشی در شادترین حالت ممکن، ترانه‌ساز لحظه‌های کودکانه‌ای است که در پیوند با یک آموزش مهم قرار دارد و هدف اصلی‌اش، کمک به تلفظ صحیح واژگان است.

اگر مشتاق به آشنایی با شیوه‌های نوین تدریس زبان باشید، کتاب معلم هیپ هیپ هورای هم یک راهنمای مربی حرفه‌ای خواهد بود.

فلش کارت‌های Hip Hip Hooray در هر سطح، ضمن یادآوری آموخته‌ها بُمب تقویت اعتماد‌به‌نفس زبان‌آموز است؛ اعتمادبه‌نفسی که درنهایت منجر به افزایش انگیزه آن‌ها در مراحل مختلف یادگیری می‌شود.

آموزش کتاب hip hip hooray
بخشی از محتوای آموزشی کتاب hip hip hooray

ساختار و اهداف آموزشی مجموعه کتاب hip hip hooray

هرکدام از کتاب های هیپ هیپ هورای 8 تا 10 درس با موضوعات مختلف را شامل می‌شود. در هر درس، موضوعات جذابی با همراهی ترانه‌های آهنگین و شخصیت‌های داستانی بامزه ارائه می‌شود. در انتهای هر کتاب در فرایند آموزش کتاب hip hip hooray ، صفحه‌ای با عنوان SCOPE AND SEQUENCE وجود دارد که روایت‌گر داستان‌های کوتاه براساس حروف الفبا خواهد بود.

همه تمرین‌ها، فعالیت‌های سرگرم‌کننده هدفمند و حتی ترانه‌های کودکانه در راستای آموزش منسجم مهارت‌های 4گانه زبان هستند.

در آخرین صفحه هر کتاب نیز بخشی به نام WORD LIST به ترتیبِ حروف الفبا، یک مرور جانانه از واژگانی که در طول کتاب تدریس شده‌اند را را به زبان‌آموز هدیه می‌دهد.

کلام آخر؛ چرا کتاب hip hip hooray را به زبان‌آموزان پیشنهاد می‌کنیم؟!

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان، به‌خودی‌خود خالی از جذابیت نیست اما، بهتر است برای افزایش کیفیت یادگیری زبان‌آموزان کوچک، کتابی را تهیه کنید که جذابیت‌های بصری متنوعی داشته باشد و به باورهای فرزند شما در رویارویی با این اتفاق بی‌نظیرِ آموزشی احترام بگذارد! به همین دلیل، خرید کتاب های hip hip hooray پیشنهاد کارشناسان کتابانه به شما است!

امیدواریم که مطالب این مقاله، قدری از سوالات را شما را پاسخ گفته و در معرفی و بررسی خصوصیات کتاب های هیپ هیپ هورای مفید عمل کرده باشد. شما نیز اگر تجربه خرید کتاب hip hip hooray را برای فرزندان خود دارید، می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین کتابانه، به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

بعد از Hip Hip Hooray چه کتابی بخوانیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت