مجموعه اسپیک اوت

بعد از Speak Out چه کتابی بخوانیم؟

نیم‌نگاهی به Speak Out و بهترین کتاب‌های بعد از آن!

همان‌طور که ‌می‌دانید مجموعه کتاب Speak Out، با استفاده از روش آموزشی خود، هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب را در زبان‌آموزان پرورش می‌دهند، اما تمرکز بیشتری بر روی مهارت گفتاری دارند. این مجموعه در تلاش است تا زبان‌آموز همچون یک انگلیسی‌زبان، به این زبان فکر و صحبت کند. در این مجموعه کتاب، مهارت‌های مکالمه صحیح با پرداختن به موضوعات به‌روز و روزمره و با استفاده از لغات جامع و آموزش گرامر انجام می‌شود..حال شما بعد از مطالعه این مجموعه در سطحی قرار گرفته اید که می‌توانید کتاب‌های زیر را مطالعه کنید.


فهرست کتاب‌های مناسب بعد از اسپیک اوت

در ادامه چند کتاب محبوب برای ادامه مسیر آموزش زبان معرفی خواهد شد که در زیر به ترتیب ارائه خواهند شد:


1.مجموعه کتاب‌های passages

مجموعه کتاب‌های پسیجز، از انتشارات کمبریج در دو سطح، به کمک زبان‌آموزان بزرگسال در تکمیل کتاب‌های دیگر آمده تا با لهجه آمریکایی و در کمترین زمان ممکن، تقویت مهارت‌های درک مطلب، گفتاری، شنیداری و نوشتاری رخ دهد.

مجموغه کتاب های پسیجز

ویژگی های کتاب‌ passages

  • ساختار، و طبقه بندی مطالب: این کتاب شامل ۱۲ درس است که در انتهای هر ۳ درس، یک بخش به نام Communication Review و ۸ ستون با نام های Functions, Grammar, Vocabulary, Speaking, Listening, Writing و در نهایت Reading اختصاص داده شده است.
  • کتاب Workbook: کتاب Workbook یک کتاب بسیار ضروری و جذاب است که زبان آموزان باید برای سنجش و ارزیابی آموخته ها و دانش خود تمرین های آن را حل کنند و از یادگیری آموخته های خود مطمئن شوند.
  • دو سی دی صوتی و تصویری: زبان آموزان به راحتی می توانند تمام فایل های شنیداری را یکی پس از دیگری گوش کنند و با دقت فراوان آنها را به کار گیرند تا بتوانند در مهارت شنیداری به نقطه نهایت تقویت مهارت شنیداری برسند و سی دی ای که تصویری است، زبان آموزان را کمک می کند تا آنها بتوانند با زبان و نوع مکالمات فیلم های انگلیسی زبان آشنا شوند و آنها را در مکالمات و ارتباطات واقعی به کار گیرند.
  • تمرین های بسیار عالی و متنوع: تمرین های بسیار جذاب و متنوع دارای اهمیت بسیار زیاد و حیاتی است که زبان آموزان می توانند با وجود آنها تمام مباحث و مطالب را به راحتی مسلط شوند و آنها را کاربردی بیاموزند.

2.مجموعه کتاب‌های Viewpoint

با مطالعه مجموعه کتاب‌های ویو پوینت زبان‌آموز پس از مدت کوتاهی قادر به صحبت در موقعیت‌های متفاوت شده و بیش‌ترین تعامل را با سایر زبان‌آموزان در بستر کلاس درس برقرار می‌کند. البته که این تسلط به شرط تمرین‌های مستمر و مرور آموخته‌ها به وجود می‌آید اما، ویوپوینت مجموعه کتابی است که از دریچه آن می‌توانید در لذت‌بخش‌ترین حالت ممکن از تجارب خود در زندگی واقعی به زبانی غیراز زبان مادری‌تان صحبت کنید!

مجموعه کتاب ویوپوینت
ویژگی های کتاب Viewpoint
  • در دو جلد از کتاب viewpoint مجموعا 24 درس وجود دارد
  • گرامر، واژگان، و استراتژی‌های مکالمه متناسب با زندگی مدرن انسان انگلیسی زبان به بهترین حالت ممکن طراحی شده است و به همین دلیل، خرید کتاب ویوپوینت موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی را تضمین خواهد کرد.
  •  عنوان کتاب Viewpoint 1 برای سطح primary-advanced و کتاب Viewpoint 2 برای سطح secondary-advanced به چاپ رسیده است.
  • کتاب های Viewpoint فایل‌های صوتی و ویدیویی هیجان‌انگیزی دارند؛
  • این کتاب ضمن ایجاد تسلط بر مهارت speaking، ابزار خوبی برای گسترش دامنه لغات و مرور حرفه‌ای کلمات نیز خواهد بود.

3.کتاب‌ Ready For First

کتاب ردی فور فرست در سطح متوسط،یک کتاب بسیار جامعی است که داوطلبان آزمون FCE باید برای آماده سازی خود برای شرکت در این آزمون،بدانند و تمرین کنند.ویرایش سوم این کتاب،داوطلبان و زبان آموزان را با فعالیت ها و تمرین هایی آشنا میکند که آنها میتوانند به طور سازمان یافته و منظم،مهارت های اصلی زبان انگلیسی را همراه با استراتژی و نکات کلیدی،ارتقا دهند.

ردی فور فرست ویرایش چهارم
ویژگی‌های کتاب Ready For First
  • طیف گسترده‌ای از تمرینات و فعالیت‌هایی را پوشش داده که عمدتا از آزمون‌های FCE استخراج شده‌اند
  • متشکل از چهارده درس می‌باشد که دوازده درس آن در چهار فصل دسته‌بندی شده‌اند.
  • اولین بخش هر درس، به واژگان اختصاص داده شده است.
  •  در دومین بخش به نکات دستور زبانی (Grammar) می‌رسد.
  • سپس به 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی می‌پردازد.
  • با تمرین‌های متنوع آموزش ها را مرور می‌کند.

امیدواریم که مطالب این مقاله، قدری از سوالات را شما را پاسخ گفته و در بررسی سطح بندی کتاب‌های معتبر بعد از اسپیک اوت مفید عمل کرده باشد. شما نیز اگر تجربه در این زمینه دارید، می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین کتابانه، به اشتراک بگذارید.(+)

مقالات پیشنهادی کتابانه :

بهترین منابع یادگیری اصطلاحات انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت