عربی انسانی خیلی سبز

نقد و بررسی عربی انسانی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

عربی انسانی خیلی سبز کتابی جامع و کاربردی می باشد که در راستای تسهیل یادگیری عربی برای دانش آموزان و عمق بخشیدن به معلومات آن ها تهیه و تالیف شده است و با مطالعه آن دانش آموزان آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های آزمایشی علی الخصوص کنکور سراسری را کسب می کنند.

ویژگی‌های کتاب عربی انسانی خیلی سبز

این کتاب در کنار تست‌ های زیاد و پاسخ‌ های تشریحی مفصل برای آن‌ها، در ابتدای هر درس، دارای درسنامه‌ های کامل، جامع، عمیق و مفهومی شامل نکات ترجمه، قواعد، جدول واژگان، مترادف، متضاد و… است.

این درسنامه‌ ها سؤالاتی را برای ایجاد پیش‌ زمینه برای حل تست‌ ها در ذهن دانش‌ آموزان مطرح می‌ کنند.

نقاط قوت کتاب تست عربی انسانی خیلی سبز

  • ارائه نکات با زبانی روان
  • ترجمه واژگان همراه با نکات مخفی
  • تست‌های تالیفی و سراسری به صورت دسته‌بندی
  • پاسخنامه تشریحی

فهرست کتاب‌های عربی انسانی خیلی سبز

کتاب تست عربی دهم انسانی خیلی سبز

کتاب تست عربی دهم انسانی خیلی سبز برای رسیدن دانش آموزان به تسلط کافی برای حل سوالات در آرمون های مختلف، درسنامه ای شامل نکات اصلی و مهم درس و شیوه ی حل سوال ها و دسته بندی سوال ها، ارائه داده است.

سوالات این کتاب شناسنامه دار بوده و منبع تمام سوالات کنکور سراسری سال های قبل و آزمون های استاندارد می باشند.

کتاب تست عربی 1 دهم انسانی خیلی سبز دارای پاسخنامه ی تشریحی است که شامل نکات مهم و کلیدی در حل سوالات مشابه است که به اندازه ی کافی هر سوال را توضیح داده تا دانش آموزان با خواندن جواب، راه حل ها را کاملا یاد بگیرند.

این مجموعه یکی از بهترین منابع آموزشی در سطح کنکور است که باعث تسلط دانش آموزان بر تمام مباحث کتاب درسی و سوالات کنکوری می شود.

نقد و بررسی عربی انسانی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست عربی دهم انسانی خیلی سبز
  • ارائه واژه نامه همراه با تضاد و مترادف هر کلمه
  • ترجمه متن و جملات مهم تمرین
  • ارائه درسنامه برای یادگیری کامل قواعد
  • تست‌های پر تعداد در بخش‌های: واژگان، ترجمه و تعریب، ترجمه و قواعد

کتاب تست عربی یازدهم انسانی خیلی سبز

هر درس کتاب تست عربی یازدهم انسانی خیلی سبز به توضیح و بررسی مباحث مربوط به قواعد و مهارت های ترجمه، به صورت کاملا ساده و قابل فهم ، می پردازد. درسنامه، دارای مثال های تشریحی به همراه ترجمه و نمونه های تستی  می باشد.

علاوه بر این، مثال های فراوانی میان توضیحات درسنامه گنجانده شده که مطالعه ی آن ها به درک مطالب تدریس شده کمک به سزایی می نماید.

نمونه های تستی شامل پرسش های چهار گزینه ای کاملا مشابه با سوالات کنکورسراسری بوده و حاوی نکات مهم تستی برای موفقیت در آزمون سراسری می باشند.

بخش کارگاه ترجمه به بررسی نکات مهم در ترجمه ی افعال به همراه تست پرداخته و دارای مباحث مفردات، الجموع المکسره، الکلمات المترادفه و الکلمات المتضاده به همراه مکالمه ی مشابه متن درس می پردازد.

پس از توضیح کامل مباحث قواعد و ترجمه، پرسش های چهار گزینه ای تحت عناوین واژگان، ترجمه و تعریب، مفهوم و مکالمه، درک مطلب و قواعد ارائه داده شده اند  که با حل آن ها دانش آموز توانایی و مهارت لازم برای موفقیت در آزمون سراسری را بدست خواهد آورد.

نقد و بررسی عربی انسانی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست عربی یازدهم انسانی خیلی سبز
  • درسنامه جامع
  • روند آموزشی مناسب در درسنامه
  • پاسخنامه کاملا تشریحی

کتاب تست عربی دوازدهم انسانی خیلی سبز

درسنامه ها علاوه بر مطالب کتاب درسی، نکات تستی و کنکوری ای، که دانش آموزان برای پاسخگویی به سوالات باید بدانند را، آموزش می دهد.

هم چنین نکاتی تحت عنوان ” لحظه ” و ” پرانتز باز” در درسنامه گنجانده شده که سطح آن، فراتر از کتاب درسی است و دانش آموزان با مطالعه و فهم آن ها می توانند مطمئن شوند که مطالب را به خوبی آموخته اند.

پس از آموزش قواعد و فهرست واژگان، پرسش های چهارگزینه ای در نظر گرفته شده که چیدمان آنها به صورت درس به درس و به تفکیک مباحث ( ترجمه، واژگان، مفهوم، درک مطلب و … ) می باشد.

برای هر موضوع، به منظور تمرین بیشتر و تسط یافتن بر مبحث، در ابتدا سوالات تالیفی ارائه شده است و پس از آن تست های کنکورهای سراسری سال های اخیر. سوالات بر اساس کتاب های درسی جدید طراحی شده اند.

نقد و بررسی عربی انسانی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست عربی دوازدهم انسانی خیلی سبز
  • درس‌نامه سرشار از نکات کنکوری
  • تست های متنوع و ابداعی
  • تست های سطح بالا
  • پوشش تست های کنکور و آزمون قلمچی

کتاب تست عربی جامع انسانی خیلی سبز

مولفین کتاب عربی جامع انسانی خیلی سبز سعی داشته‌اند به انواع سوالات رایج کنکور اعم از ترجمه، قواعد، درک مطلب و… بپردازند تا دانش آموزان از هر منبع دیگری بی‌نیاز شوند.

هر درس در کتاب تست عربی جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز شامل دو بخش درسنامه و بانک تست است؛ درسنامه‌ها با عنوان “شناسنامه‌ی درس” آغاز شده‌اند و شامل سوالاتی می‌شوند که پیش زمینه‌ای برای دانش آموزان ایجاد می‌کنند تا با آمادگی بیشتر به سراغ مطالعه‌ی ادامه‌ی هر درس روند.

در ادامه مؤلفین مفصّلاً به توضیح قواعد مربوطه پرداخته‌اند؛ پس از قواعد، نکاتی تحت عنوان “فن ترجمه” بررسی شده‌اند که برای ترجمه‌ی سریع و راحت، ضروری‌اند. هر درس نیز با جدول کلمات مربوط به درس و واژگان مترداف و متضاد به اتمام می‌رسد.

پس از بررسی کامل هر درسنامه، نوبت به بانک تست می‌رسد. این تست‌ها عموماً شناسنامه‌دار و مربوط به کنکورهای سال‌های گذشته می‌باشند؛ دانش آموزان می‌توانند با بررسی این دسته از تست‌ها، با سبک و سیاق سوالات کنکور آشنا شوند.

در بین این سوالات، تعداد زیادی تست تألیفی نیز مشاهده می‌شود که دانش آموز با حل آن‌ها می‌تواند تسلط خود بر مطالب را افزایش دهد. پاسخنامه‌ی این تست‌ها که در انتهای کتاب آمده‌اند.

نقد و بررسی عربی انسانی خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب عربی جامع انسانی خیلی سبز
  • درسنامه کامل
  • صفحه آرایی و گرافیک جذاب
  • پاسخ تشریحی کامل
  • پوشش تست های کنکور

راهنمای خرید کتاب عربی انسانی خیلی سبز

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های عربی انسانی خیلی سبز که جز قویترین کتاب‌های عربی انسانی کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت