نقد و بررسی جامعه شناسی مشاوران (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

کتاب جامعه‌شناسی مشاوران شامل درسنامه و تعداد زیادی تست تألیفی و کنکور سراسری سال‌های گذشته به همراه پاسخنامه تست‌ها است.

تست‌هایی که در جامعه شناسی مشاوران آمده، کاملاً با تغییرات کتاب نظام جدید هماهنگ شده و حتی سؤالات کنکور آن نیز، بنا به همین تغییرات، به‌ روز رسانی شده‌اند.

جامعه شناسی برای کسانی که می‌خواهند در رشته‌های خبرنگاری، مددکاری، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، کتابداری و راهنمایی و مشاوره قبول شوند اهمیت بالایی دارد.

جامعه شناسی یکی از دروس رتبه ساز در کنکور است که معمولا از درصد پاسخدهی بالایی هم در بین داوطلبان کنکور برخوردار است. از این رو پیشنهاد می‌شود که دانش آموزان تسلط کافی بر این درس داشته باشند.

ویژگی‌های کتاب جامعه شناسی مشاوران

کتاب جامعه شناسی مشاوران با هدف عمق بخشی به دانسته‌های درس جامعه‌شناسی نگاشته شده تا از این طریق بتواند به تثبیت مباحث در ذهن مخاطبان یاری رسانده و آنها را برای کسب نتایج مطلوب در آزمون‌هایی چون کنکور آماده نماید. به همین منظور محتوایی بر اساس مباحث کتاب درسی و منطبق با توالی دروس در این اثر دیده می شود.

نقاط قوت جامعه شناسی مشاوران

  • طراحی تست‌های تالیفی هم سطح با کنکور
  • ارائهتست‌های مفهومی
  • ارائه درسنامه‌های آموزشی همراه با نکات کنکوری

فهرست کتاب‌های جامعه شناسی مشاوران

کتاب جامعه شناسی دهم هدفدار مشاوران

سرفصل های کتاب جامعه شناسی دهم مشاوران به ترتیب و کاملا مشابه با کتاب درسی با کادرهای رنگی جداسازی شده اند.

نکات و کلمات کلیدی به صورت رنگی و ستاره دار چاپ شده تا توجه خواننده را به خود جلب کند.

علاوه بر این زیر قیود و کلمات سوال برانگیز خط کشیده شده است و برای درک بهترمطالب از تصاویر مناسب متن و جداول و نمودارها استفاده شده که کتاب را به یکی از بهترین کتاب های کمک درسی و یک جزوه ی عالی ، مفهومی و مختصر تبدیل کرده است.

پس از درسنامه، صفحه ای تحت عنوان مجله جامعه شناسی نوشته شده که شامل مطالبی جالب و قابل تأمل برای دانش آموزان انسانی در هر مقطعی می باشد.

سپس پرسش های تشریحی شامل ( درست و نادرست، جای خالی،پرسش  با پاسخ کوتاه، تکمیل جدول و پرسش  با پاسخ کامل( طراحی شده است و پس از آن درس با سوالات کنکور و تکمیلی (شامل تست های ترکیبی و مفهومی) برای آمادگی شرکت در کنکور سراسری و آزمون های چهار گزینه ای به پایان می رسد که پاسخ های تشریحی آن ها را در پایان کتاب میتوانید جستجو کنید.

نقد و بررسی جامعه شناسی مشاوران (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب جامعه شناسی دهم مشاوران
  • درس‌نامه مفهومی و مناسب
  • سؤالات بسیار باکیفیت
  • پوشش تست های کنکور سال های گذشته

کتاب جامعه شناسی یازدهم هدفدار مشاوران

در کتاب جامعه شناسی یازدهم مشاوران ، درسنامه به ترتیب سرفصل‌های کتاب درسی نوشته شده است. نکات و مفاهیم مهم بیان شده اند و نیز از شکل های کتاب و شکل های خارج از کتاب نیز استفاده ی زیادی شده است.

در این کتاب سعی شده تا تمام مطالب و تکات مهم و پنهان به صورت کامل برررسی شود. همچنین در بخش هایی نظیر دیدگاه های موجود به جهان هستی از نمودار استفاده شده است.

در کتاب جامعه شناسی یازدهم هدف دار مشاوران آموزش مجموعا 1450 سوال اعم ازتستی وتشریحی وجود دارد که برای هر درس به طور متوسط حدود 69 سوال تشریحی و 27 تست موجود باشد که در آن تناسب دروس کمابیش رعایت شده است.

با توجه به اینکه بخشی از سوالات تشریحی است و قسمتی از سوالات تشریحی پاسخ بلند هستند، لذا این تعداد تست برای تمام کتاب کافی است.

نقد و بررسی جامعه شناسی مشاوران (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب جامعه شناسی یازدهم مشاوران
  • آموزش مرحله‌به‌مرحله مطالب درسی یک‌بار در درسنامه و  بار دیگر در پاسخ‌نامه‌های تحلیلی
  • آمادگی برای موفقیت در امتحانات داخلی و نهایی
  • آمادگی پایه‌ای و حرفه‌ای برای کنکور با تست‌های تألیفی ترکیبی و مفهومی و تست‌های کنکور سال‌های گذشته

کتاب جامعه شناسی دوازدهم هدفدار مشاوران

در هر درس کتاب جامعه شناسی دهم مشاوران، درسنامه‌های جامع و مفصلی گنجانده شده تا با ارائه مهم‌ترین نکات و مفاهیم و تحلیل مباحث، مخاطب را در درک و دریافت بهتر محتوا کمک کند.

ارائه مثال‌های آموزشی در کنار دسته‌بندی مطالب همگی در راستای آموزش دقیق و اصولی محتوا بوده و به این ترتیب مخاطب قادر به پاسخ دهی به انواع سؤالات می‌گردد.

واژگان کلیدی و اصطلاحات مهم برای ماندگاری بهترشان در ذهن، با رنگی دیگر متمایز شده‌اند.

کتاب هدف دار جامعه شناسی دوازدهم، به ارائه پاسخ‌هایی درخور و کامل به پرسش‌ها و تمرین‌های موجود در کتاب درسی نیز پرداخته تا مخاطب منبع مطمئنی برای این سؤالات داشته باشد.

پس از درسنامه‌ها، سؤالات تستی که برگرفته از کنکورهای سال‌های گذشته هستند و یا تألیف مؤلف‌اند، جای دارند. دانش‌آموز با پاسخ دادن به این تست‌ها دانسته‌های خویش را مورد ارزیابی قرار داده و با انواع تست‌ها آشنا می‌گردد.

هم‌چنین مباحث درسی از این طریق مرور شده و امر یادگیری به تثبیت خواهد رسید. در کنار هر یک از سؤالات، نوع آن اعم از مفهومی بودن، مقایسه‌ای یا کنکاشی بودن سؤال مشخص است. تعداد تست‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا تمام مباحث درس را پوشش داده و فرد بر تمام مطالب مسلط گردد.

نقد و بررسی جامعه شناسی مشاوران (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب جامعه شناسی دوازدهم مشاوران
  • درسنامه‌های کتاب منطبق با کتاب درسی و براساس آخرین تغییرات آن تدوین شده است.
  • ارائه مطالب هر درسنامه با ساختاری یکدست
  • پرسش‌های تطبیقی و تعاریف

کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران

جامعه‌شناسی جامع کنکور مشاوران آموزش شامل درسنامه‌های بسیار کامل و کاربردی، بیش از 1500 تست (تالیفی، سراسری) و پاسخنامه کاملا تشریحی می‌باشد. کتابی طبقه بندی شده که پایه به پایه و درس به درس مطالب را ارائه می‌دهد.

درسنامه ای کامل در ابتدای هر درس ارائه شده تا تمامی مطالب نکات مهم درس جامعه شناسی را پوشش دهد تا کسانی که وقت کافی برای خواندن کتاب درسی ندارند از آن استفاده کنند و نتیجه‌ی لازم و مورد نیاز خود را کسب کنند.

در انتهای هر درس و بعد از درسنامه تستهای متعددی مربوط به آن درس ارائه شده تا دانش آموزان با انواع تست‌های آن مبحث آشنا شوند. تست‌ها در 4 نوع مختلف طراحی شده اند که به آن‌ها اشار می‌کنیم:

-سر تا ته درس را دوره کنیم: این مجموعه تست، در ابتدای تست‌های هر درس و برای مرور کامل یک درس قرار داده شده است.

-کتاب را زیر ذره بین بگذاریم: این مجموعه تست، قرار است به شما آنچه را که ندیده‌اید و یا دقت نکرده‌اید، نشان دهد.

-جاهای خاص کتاب را فراموش نکنیم: این مجموعه تست از تصاویر کتاب درسی، بخوانیم و بدانیم، بیندیشید و … طراحی شده تا به این نوع تست‌ها مسلط شوید.

-با کنکور هم سطح شویم: در انتها نیز تست‌های کنکور را آورده‌ایم تا بتوانند بر اساس آن تست‌های کنکور، هم خودتان را بسنجید هم دیدگاه طراحان کنکور را بشناسید.

نقد و بررسی جامعه شناسی مشاوران (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب جامعه شناسی کنکور مشاوران
  • درس‌نامه قوی
  • توضیح تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب
  • پوشش تست‌های کنکور
  • پاسخنامه نسبتا خلاصه

راهنمای خرید کتاب جامعه شناسی مشاوران

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های جامعه شناسی مشاوران که جز قویترین کتاب‌های جامعه شناسی کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت