نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

کتاب فیزیک ریاضی میکرو گاج در راستای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری و دستیابی به بهترین نتایج تالیف شده است. و به عنوان منبعی کامل و غنی از بهترین تست‌های کارآمد و هدفدار به شمار می‌رود.

درس فیزیک، یکی از مهم‌ترین دروس در آزمون سراسری گروه ریاضی و فیزیک محسوب می‌شود و تمامی داوطلبان رشته ریاضی که قصد موفقیت در آزمون سراسری و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرشان را دارند، باید بتوانند تسلط کامل بر مباحث این درس و شیوه‌ها و راهبردهای حل تست‌های آن داشته باشند.

با توجه به این موضوع که کتاب درسی، فاقد هرگونه پرسش تستی است پس نیاز افراد به یک منبع جامع که هم تست‌های فراوان از هر سه پایه را پوشش دهد و هم با پاسخنامه روان و صریح، به آموزش بپردازد مشخص می‌گردد.

ویژگی‌های کتاب فیزیک ریاضی میکرو گاج

علاوه بر تست‌های درس به درس، دو آزمون جامع مربوط به کنکورهای داخل و خارج از کشور آورده شده که افراد با حل این آزمون‌های جامع خیلی راحت‌تر می‌توانند موقعیت و شرایط آزمون را درک کنند.

در پاسخنامه این کتاب، روش کامل قدم به قدم برای رسیدن به پاسخ و هم روش تست سریع آموزش داده شده، همچنین نکاتی که در خصوص هر تست نیاز به توجه بیشتر دارند در قالب توجه یا نکته، آورده شده است.

نقاط قوت فیزیک ریاضی میکرو

  • ارائه نکات مشاوره‌ای
  • چیدمان تست ها از آسان به دشوار
  • تست های شناسنامه دار، مفهومی و محاسباتی

فهرست کتاب‌های فیزیک ریاضی میکرو گاج

کتاب فیزیک دهم میکرو گاج

کتاب میکرو فیزیک دهم رشته ریاضی گاج دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

از جمله این ویژگی ها آن است که این کتاب درسنامه کامل و جامعی دارد و تمامی مطالب و نکات درسی به گونه ای تحریر گشته که برای همه ی دانش آموزان قابل درک و فهم می باشد.

تاکید بیشتر کتاب میکرو فیزیک دهم رشته ریاضی بر آموزش پرسش های چهارگزینه ای است و پرسش های ارائه شده در هر فصل متناسب و هم راستا با مباحث همان فصل می باشد.

این پرسش ها شامل پرسش های تالیفی، کنکوری و آزمایشی می باشند و قابل استفاده برای داوطلبانی است که به سوالات معمولی و ساده فکر نمی کنند و به دنبال سوالات سخت و پر فایده می باشند.

پاسخ نامه تشریحی همه ی آزمون ها در پایان هر فصل ارائه گردیده است. در پایان کتاب تعدادی از آزمون های سراسری سال گذشته جمع آوری و به دانش آموزان علاقه مند ارائه شده است.

نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب فیزیک دهم ریاضی میکرو
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی دقیق و جامع
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای مکمل مفهومی، محاسباتی و خلاقانه
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای ویژه‌ی دانش‌آموزان سخت‌کوش تحت عنوان «قوی‌تر شویم»
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی 

کتاب فیزیک یازدهم میکرو گاج

در هر مبحث سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و نمونه‌ها، سوالات تألیفی تستی مطرح شده است. نمونه‌ تست‌هایی نیز از آزمون‌‌های سراسری داخل و خارج از کشور طرح شده تا نکته‌ای از قلم نیفتد.

در کتاب میکرو فیزیک یازدهم ریاضی گاج، درسنامه‌ی مربوط به هر مبحث به صورت مجزا و به زبان ساده‌تر بیان شده است، سپس سراغ بررسی درستی یا نادرستی پاسخ‌ها میرود.

در ادامه با وجود پاسخ نامه تشریحی تمامی ابهامات دانش آموز برطرف میشود و بی شک پس از مطالعه این کتاب میتوان به هر نوع سوال مرتبط با آن مبحث پاسخ داد.

هدف مولفان شناخت هر چه بیشتر نکات درسی و تسلط کامل به روش‌های طرح تست از آن مباحث است.این کتاب برای تمامی مباحث، درسنامه‌های بی‌نظیر و پرسش‌های چهارگزینه‌ای فراوان به همراه پاسخ‌های تشریحی روان و قابل فهم را دار‌است.

نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب فیزیک یازدهم ریاضی میکرو
  • آموزش دقیق و کامل مفاهیم کتاب درسی در قالب درس‌نامه‌های مفصل و کاربردی
  • ارائـه‌ی مثال‌های آموزشی متنوع درون درس‌نامه‌ها، جهت بهبود فرآیند یادگیری دانش‌آموزان
  • تقسیم تست‌های هر فصل به دو فاز «کسب مهارت» و «کنکورهای 14 سال اخیر»

کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج

ساختار و راهبرد مطالب در هر فصل بدین صورت است که در ابتدا فهرستی از زیر موضوعات و مباحث فصل، به همراه تعداد تست‌های مربوط به آن ذکر شده است. سپس به تفکیک موضوعات پرسش‌های چهارگزینه‌ای مطرح شده است.

در کنار سوالات هر بخش نکات مشاوره‌ای بیان شده که نقش بسزایی در عملکرد بهتر دانش‌آموزان دارد. پرسش‌ها بر اساس سطح دشواری‌شان مرتب شده‌اند و هر سوال نکته و هدف خاصی را دنبال می‌کند.

تمامی سوالات شناسنامه‌دار هستند و ترکیبی از سوالات تالیفی، کنکورهای سراسری و آزاد می‌باشند که در سه دسته‌ی مفهومی، خلاقانه و محاسباتی مطرح شده‌اند. برای طراحی پرسش‌های تالیفی از کلیه مباحث و مطالبی که امکان طرح سوال وجود داشته، پرسش آورده شده است.

در پایان هر فصل تعدادی پرسش تحت عنوان ” یک قدم تا ۱۰۰ ” در نظر گرفته شده که حدود بیست درصد از کل تست‌ها را شامل می‌شود.

تست‌های مشابه با این قسمت، در سال‌‌های اخیر در کنکور بسیار تکرار شده‌اند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و لازم است داوطلبان پس از حل تست‌های آموزشی هر فصل، با دقت و توجه خاصی به آنها پاسخ دهند، زیرا احتمال تکرار و مواجه با همان سوال در کنکور سراسری وجود دارد.

نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو
  • بررسی بیش از 2600 پرسش چهارگزینه‌ای چالشی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری
  • تحلیل مفاهیم، تمرین‌ها و مثال‌های کتاب درسی در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی
  • همراه با پرسش‌های چهارگزینه‌ای منتخب برای دانش‌آموزان مستعد تحت عنوان «یک قدم تا 100»
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای M.K.A (منتخب کنکور آزاد)

کتاب فیزیک پایه ریاضی میکرو گاج

کتاب میکرو فیزیک پایه ریاضی در دو جلد تنظیم شده است. در کتاب پاسخنامه، کادرهایی ارائه شده که نکات مهم هر قسمت را آموزش می‌دهد.

رویکرد جدید سوالات آزمون کنکور؛ رویکردی مفهومی است و بدون تسلط بر مفاهیم کتاب و استفاده از خلاقیت در حل سوالات، نمی‌توان به این پرسش‌ها پاسخ داد.

لذا در ویرایش جدید این کتاب؛ تست های مکمل با دیدگاه مفهومی، محاسباتی و خلاقانه ارائه شده است که هر کدام به تقویت یکی از مهارت های شما در زمینۀ تست زنی می پردازد.

سوالات ستاره دار مشخص شده در کتاب، مناسب مرحلۀ اول تست زنی است و آموخته های شما در وهلۀ اول را تثبیت می کند.

تست های یک قدم تا 100 که در انتهای هر فصل قرار گرفته  است، بیشتر شامل سوالات کنکور های اخیر است که باعث می شود دانش آموزان با سبک و ساختار سوالات کنکور آشنا شوند.

در ابتدای هر فصل 10 درصد سوالات فصل به عنوان سوالات مناسب دوران جمع بندی مشخص شده است.

نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب فیزیک پایه ریاضی میکرو
  • بررسی مباحث فیزیک دهم و یازدهم رشته‌ی ریاضی به صورت پایه به پایه
  • بررسی بیش از 2700 پرسش چهارگزینه‌ای چالشی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی کلیدی برای تمامی سوالات
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و آموزش نکات در جلد مکمل

کتاب فیزیک کامل ریاضی میکرو طلایی گاج

در نگارش کتاب میکرو طلایی فیزیک ریاضی تلاش فراوان شده تا تست‌ها کاملا با مطالب کتاب‌های درسی سه پایه هماهنگ و منطبق باشند.

تمامی تست‌هایی که در سال‌های اخیر، هم برای کنکور نظام قدیم و هم برای نظام جدید آورده شده و موضوع مربوط به آن‌ها در کتاب درسی نظام جدید وجود دارند را این کتاب پوشش داده تا هیچ تست مهم کنکوری از قلم نیافتد.

برای برخی قسمت‌های جدید کتاب درسی، تست‌هایی هم‌وزن با کتاب درسی طراحی و مطرح شده که ضمن پوشش‌دهی مطالب، موجب می‌شود تا داوطلبان به تمامی مباحث به اندازه کافی و مورد نیاز تسلط یابند.

همچنین تست‌هایی که خیلی مهم هستند با علامت ستاره سفید مشخص شده تا افرادی که زمان کمی مهلت دارند حتما این تست‌هارا ابتدا پاسخ دهند، تست‌های سخت و دشوار نیز با علامت ستاره سیاه مشخص شده که حل این تست‌ها به افراد کمک می‌کند تا به مهارت بالا و درک عمیق برسند و بتوانند به درصد بالایی برسند.

نقد و بررسی فیزیک ریاضی میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب فیزیک ریاضی میکرو طلایی
  • ارائه‌ی حدود 4700 پرسش‌ چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری 
  • ارائه‌ی مفاهیم، تمرینات و مثال‌های کتاب درسی جدید در قالب تست
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌های کاملا تشریحی برای تمامی پرسش‌ها
  • استفاده از چند روش حل برای تست‌های مورد نیاز

راهنمای خرید کتاب فیزیک ریاضی میکرو گاج

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های فیزیک ریاضی میکرو گاج که جز قویترین کتاب‌های فیزیک ریاضی کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت