خرید بهترین کتاب تیزهوشان ششم

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

اهمیت استفاده از برترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان (ششم به هفتم)

تحصیل در مدارس خاص می‌تواند تأثیر بسیاری در موفقیت‌های تحصیلی آینده‌ی دانش‌آموزان داشته باشد. یکی از این مدارس خاص، مدارس تیزهوشان است که قبولی آن یکی از اهداف و چالش‌های مهم دانش‌آموزان پایۀ ششم و والدین آن‌ها تلقی می‌شود.

از ویژگی‌های خاص و مورد توجه این مدارس می‌توان به برنامۀ آموزشی منظم، بالا بودن سطح توان ذهنی و استعدادی دانش‌آموزان، سرعت آموزش بالاتر، افزایش انگیزه درس خواندن به سبب رقابت بیشتر، فراهم ساختن زمینۀ بروز خلاقیت و… اشاره کرد. برای قبولی در این مدارس استفاده از کتاب تیزهوشان ششم دبستان امری ضروری می‌باشد.

اغلب سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان و بر پایه‌ی هوش، استعداد تحلیلی و تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان طراحی می‌گردد. سؤالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بسیار گسترده هستند و علاوه بر هوش غیرکلامی، هوش کلامی و ریاضی، دانش فنی را نیز دربر می‌گیرد. ازاین‌رو تنها راه آشنایی دانش‌آموزان با این سؤالات و پایه و اساس موفقیت و کسب نمره قبولی در این آزمون‌ها، آموزش‌های فرامدرسه‌ای و افزایش سرعت عمل در حل سؤالات است.

در این میان، برنامه‌ریزی صحیح، تمرین و تکرار و مطالعۀ کتاب های کمک درسی آمادگی آزمون‌های تیزهوشان ششم به هفتم و کتاب های جامع تیزهوشان ششم می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت آموزش دانش‌آموزان ایفا کند. با خرید کتاب های ششم تیزهوشانی یکی از ابزارهای آموزشی مؤثر برای دانش‌آموزان مشتاق پذیرش در مدارس تیزهوشان است.

در این مطلب سعی داریم به معرفی برخی از بهترین کتاب های تیزهوشان ششم دبستان و نیز راه‌های خرید اینترنتی کتاب های تیزهوشان ششم به هفتم بپردازیم.


بهترین کتاب های ریاضی تیزهوشان ششم

به‌طورکلی، تعداد زیادی از سؤالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، بر مبنای اصول ریاضی همچون اشکال هندسی، استدلال تحلیلی، تصویری، استدلال فضایی و روابط ریاضی طراحی شده است. کسب آمادگی و موفقیت در این آزمون مستلزم مطالعۀ کتاب های کمک آموزشی مرتبط با این موضوعات است. در ادامه‌ی مطلب به معرفی بهترین کتاب کار ریاضی ششم دبستان در بخش تیزهوشان خواهیم پرداخت.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران از سری کتاب های کمک آموزشی ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی است و در رده‌ی پرفروش‌ترین سری کتاب های رشادت مبتکران قرار دارد. کتاب رشادت (مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش) ریاضی ششم مبتکران شامل آموزش و حل تمرینات پیشرفته مباحث درسی ششم ابتدایی، پرسش‌های چندگزینه‌ای تألیفی، سؤالات هوش و استعداد تحلیلی و آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی همراه با پاسخ تشریحی کامل است.

جلد اول این کتاب به درس‌نامه‌ها، سؤالات و آزمون‌ها و جلد دوم به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سؤالات و آزمون‌ها اختصاص داده شده است. کتاب ریاضی ششم رشادت مبتکران اثر همکاری مشترک محمد برجی اصفهانی و هادی عزیززاده است که در 277 صفحه تنظیم شده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز با هدف ارتقاء سطح علمی و کسب آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان گردآوری شده است. کتاب مشتمل بر دو جلد سؤالات و جلد پاسخ‌نامه است. جلد اول شامل درس‌نامه‌های جامع، نکات و مثال‌های مهم و بیش از 1600 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده است که نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان، استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی و آزمون‌های بین‌المللی ریاضی را نیز در برمی‌گیرد.

جلد دوم کتاب ریاضی ششم از سری کتاب های تیزهوشان خیلی سبز به پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کامل سؤالات جلد اول کتاب اختصاص داده شده است. کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز اثر همکاری مشترک بهنام بناپور و سعید هادیان است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب مرشد ریاضی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب ریاضی ششم ابتدایی مبتکران از سری کتاب های مرشد مبتکران از مجموعه کتاب های کمک درسی ششم ابتدایی است که با هدف آموزش و آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز در دو جلد گردآوری شده است. جلد دوم کتاب به پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات جلد اول اختصاص داده شده است.

از ویژگی‌های کتاب مرشد ریاضی ششم دبستان می‌توان به ارائه‌ی بیش از 350 نکته کلیدی، بیش از 2000 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده مرتبط با آزمون‌های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، مسابقات و المپیادهای علمی و بین‌المللی، پاسخ‌نامۀ جامع تشریحی و آزمون‌های آمادگی مدارس ممتاز اشاره کرد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی

کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی انتشارات پویش، گلچینی از سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است که به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با این سؤالات و آماده‌سازی آن‌ها برای شرکت در آزمون‌های ورودی این مدارس گردآوری شده است. کتاب شامل بیش از 1800 سؤال برگزیده‌ی‌ نکته دار طبقه‌بندی‌شده به‌صورت فصل‌به‌فصل، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی مفاهیم پیشرفته و بیش از 320 نکته مهم آموزشی از مباحث ریز تا مفهومی المپیادهای ریاضی است.

فصل آخر کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی به سؤالات هوش، خلاقیت و استدلال ریاضی اختصاص داده شده است. روند آموزشی کتاب به‌گونه‌ای است که دانش‌آموز با آموختن مطالب پایه از طریق حل سؤالات ساده‌تر، توانایی حل سؤالات دشوارتر را کسب می‌نماید. کتاب نیترو ریاضی تیزهوشان ششم ابتدایی از سری کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم است که توسط مسعود بیگدلی به تألیف رسیده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی کاهه

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی انتشارات کاهه از سری کتاب های تیزهوشان ششم ابتدایی و یکی از کاربردی‌ترین کتب موجود جهت آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز است. کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی کاهه شامل درس‌نامه‌های کامل بر طبق سرفصل‌های کتاب درسی، نکات مهم آموزشی، بیش از 1600 سؤال چهارگزینه‌ای آموزشی و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی جامع سؤالات است.

این سؤالات بسیاری از نمونه سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و … را نیز پوشش می‌دهد. انتهای کتاب مشتمل بر نمونه سؤالات آزمون‌های مدارس برتر و مسابقات بین‌المللی ریاضی سنوات گذشته همراه با پاسخ‌نامه کلیدی است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بهترین کتاب های تیزهوشان فارسی ششم

سؤالات آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. منبع سؤالات استعداد تحصیلی، غالباً سؤالات هوش و استعداد مرتبط با کتاب فارسی ششم ابتدایی است. یکی از مهم‌ترین دروس این آزمون فارسی ششم ابتدایی است. برای آشنایی بیشتر شما داوطلبان گرامی با مجموعه کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم، در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی ششم دبستان در بخش تیزهوشان پرداخته‌ایم.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان خیلی سبز، از سری کتاب های جامع جهت ارتقا سطح علمی و آماده‌سازی دانش‌آموزان ششم ابتدایی شرکت‌کننده در آزمون‌های ورودی مدارس برتر است. کتاب مشتمل بر 8 فصل و شامل روایت درس به درس، معنی و مفهوم واژگان، املاء، دانش ادبی، دستور زبان فارسی و… می‌باشد.

هر فصل کتاب تیزهوشان فارسی ششم دبستان انتشارات خیلی سبز حاوی سؤالات چهارگزینه‌ای برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموز است. مباحث و درس‌نامه‌های کتاب و بیش از 700 پرسش چهارگزینه‌ای، پاسخنامه‌ی تشریحی کامل و آزمون‌های جامع تمامی نیازهای شرکت‌کنندگان آزمون‌های تیزهوشان را پوشش می‌دهد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی انتشارات مبتکران، یکی از منابع کمک آموزشی جامع و کاربردی جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان ممتاز و داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و سایر مدارس ممتاز بشمار می‌رود. کتاب مرشد فارسی ششم ابتدایی انتشارات مبتکران شامل آموزش بیش از 350 نکته مهم زبانی و ادبی، برگزیده‌ی سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس برتر، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی سمپاد، المپیادها و مسابقات داخلی و بین‌المللی به‌صورت تفکیک‌شده و بیش از 2000 پرسش چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ تشریحی کامل برای پوشش دادن تمامی سؤالات آزمون‌ها است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران، از مجموعه کتاب های جامع و کاربردی کمک آموزشی رشادت (مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش) ششم ابتدایی است. کتاب های رشادت کلیه‌ی مطالب کتب درسی را به‌صورت پیشرفته و فرادرسی ارائه می‌دهد. ابتدای هر درس کتاب به زندگی‌نامه شاعر یا نویسنده متن و سپس شرح واژگان، ادبیات و عبارات مهم درسی اختصاص داده شده است.

در ادامه به شرح نکات دستوری و آرایه‌های ادبی پرداخته و در پایان نیز سؤالات چهارگزینه‌ای با پاسخ تشریحی برای سنجش دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. از مشخصات دیگر کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران می‌توان به آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز اشاره کرد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان فارسی ششم ابتدایی کاهه

کتاب تیزهوشان فارسی ششم ابتدایی کاهه با هدف ایجاد یک منبع کاربردی و مفید جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان ممتاز ششم ابتدایی و شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز گردآوری شده است. طرح کلی کتاب به‌صورت درس‌نامه‌های جامع و خط به خط کتاب فارسی ششم، بیش از 600 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و پیشرفته و آزمون‌های ورودی مدارس برتر همراه با پاسخ‌نامه تشریحی می‌باشد که علاوه بر آماده‌سازی دانش‌آموزان، موجب تقویت مهارت‌های تست‌زنی آن‌ها می‌شود.

درس‌نامه‌های کتاب مباحث تاریخ ادبیات، معنی اشعار و متون، معانی واژگان مهم، نکات دستوری و … را در برمی‌گیرد. بخش انتهایی کتاب به آزمون‌های تیزهوشان و مدارس ممتاز سال‌های گذشته اختصاص داده شده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بهترین کتاب های علوم تیزهوشان ششم

فراگیری علوم تجربی به درک و شناخت دنیای اطراف کمک می‌کند. اهمیت و ضرورت این درس و ارتباط آن با دنیای امروزی به‌خصوص با پیشرفت تکنولوژی بر کسی پوشیده نیست. ازاین‌رو علوم تجربی یکی از دروس و منابع مهم آزمون‌های سنجش دانش‌آموزی مدارس نمونه و مسابقات و المپیادهای مختلف تلقی می‌شود. ازآنجا که محوریت سؤالات این آزمون‌ها، خلاقیت، هوش و استعداد تحلیلی داوطلبان است، برای آمادگی و موفقیت در آن نباید تنها بر کتب درسی بسنده کرد. کسب موفقیت در این آزمون‌ها علاوه بر مطالعۀ کتب درسی، مستلزم مطالعۀ کتب کمک آموزشی پیشرفته و کاربردی است. برای آشنایی شما داوطلبان عزیز با کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم، در ادامه به معرفی برخی ازبهترین کتاب های کمک درسی علوم ششم دبستان در بخش تیزهوشان ششم خواهیم پرداخت.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان علوم ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان علوم ششم دبستان انتشارات خیلی سبز، مجموعه‌ای کامل از مباحث مهم و سؤالات چهارگزینه‌ای مفهومی کتاب علوم ششم ابتدایی است. کتاب حاضر در راستای ارتقا کیفیت آموزش و درک بهتر مفاهیم علمی برای داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان، استعدادهای درخشان، نمونه و سایر مدارس ممتاز به تألیف رسیده است. کتاب تیزهوشان علوم ششم دبستان خیلی سبز شامل مثال‌ها و نکات مهم آموزشی کتاب درسی، سؤالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب رشادت علوم ششم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم ششم ابتدایی انتشارات مبتکران، یک منبع آموزشی کمک درسی جامع علوم ششم ابتدایی است که با هدف آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس برتر گردآوری شده است.

کتاب رشادت علوم ششم ابتدایی مبتکران شامل درس‌نامه‌های کامل و کاربردی مطابق فصول کتب درسی، جداول مختص نکات آموزشی مهم، بیش از 900 پرسش چهارگزینه‌ای متنوع همراه با پاسخنامۀ تشریحی است. سؤالات کتاب علاوه بر تست‌های تألیفی، تست‌های آزمون‌های مدارس برتر سال‌های گذشته را نیز پوشش می‌دهد. 3 آزمون جامع با پاسخنامۀ تشریحی نیز در انتهای کتاب ارائه شده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب مرشد علوم ششم ابتدایی مبتکران

کتاب مرشد علوم ششم ابتدایی مبتکران اثر رقیه قاسمی مرزبالی، از سری کتاب های کمک درسی مرشد مبتکران ویژه‌ی دانش‌آموزان ششم ابتدایی داوطلب شرکت در آزمون‌های مدارس برتر است. آموزش مباحث از طریق بیش از 1000 سؤال چهارگزینه‌ای تألیفی و سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس برتر، پاسخنامۀ تشریحی همراه با نکات کلیدی و نمونه آزمون‌های جامع تیزهوشان از ویژگی‌های کتاب مرشد علوم ششم ابتدایی مبتکران بشمار می‌روند.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان علوم ششم ابتدایی کاهه

کتاب تیزهوشان علوم ششم ابتدایی کاهه، از سری کتاب های کمک آموزشی تیزهوشان ششم ابتدایی است که با هدف ارتقا سطح آموزش داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز گردآوری شده است.

کتاب تیزهوشان علوم ششم ابتدایی کاهه علاوه بر درس‌نامه‌های موضوعی جامع، حاوی آزمون‌های متعدد برای سنجش آموخته‌های داوطلبان است. بیش از 600 سؤال چهارگزینه‌ای متنوع و پاسخنامۀ تشریحی دقیق، دانش‌آموزان را با نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان آشنا کرده و موجب آموزش تکنیک‌ها و افزایش مهارت‌های تست‌زنی آن‌ها می‌شود. ایجاد انگیزه و خلاقیت و جذابیت‌های بصری از دیگر ویژگی‌های این کتاب بشمار می‌روند.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بهترین کتاب های جامع تیزهوشان و نمونه دولتی ششم دبستان

پذیرش در آزمون‌های ورودی ششم به هفتم یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان ششم ابتدایی و والدین آن‌ها می‌باشد. کتاب های جامع تیزهوشان به آشنایی داوطلبان با نوع سؤالات تیزهوشان کمک می‌کند، همچنین موجب تقویت مهارت‌های تست‌زنی و مدیریت زمان می‌شود. تنوع و تعداد بالای کتاب های جامع تیزهوشان ششم و کتاب های تیزهوشان معروف ششم به هفتم، انتخاب را برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها دشوار ساخته است. به همین سبب و به‌منظور راهنمایی شما عزیزان، در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های جامع تیزهوشان و نمونه دولتی ششم دبستان خواهیم پرداخت.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب 1+31 استان ششم ابتدایی پویش

کتاب 1+31 استان ششم ابتدایی پویش اندیشۀ خوارزمی، یکی از کامل‌ترین منابع کمک آموزشی جهت آشنایی و آماده‌سازی دانش‌آموزان ششم ابتدایی داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر بشمار می‌رود. کتاب شامل 17 آزمون ورودی مدارس ممتاز 31 استان کشور و آزمون‌های شهر تهران همراه با پاسخنامۀ تشریحی جامع است. سؤالات آزمون‌های کتاب 1+31 استان ششم ابتدایی پویش مباحث قرآن، هدیه‌های آسمانی، فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی را در برمی‌گیرد و به‌گونه‌ای طراحی شده که به درس و مبحث مربوط به هر سؤال در کنار آن اشاره شده است. این روش به سهولت یادگیری و تسلط بیشتر داوطلبان کمک می‌کند.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز، مشتمل بر دروس ریاضی، علوم، فارسی، هدیه‌های آسمانی و قرآن، مطالعات اجتماعی و تفکر و پژوهش ششم ابتدایی است که به‌منظور آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس برتر گردآوری شده است.

سؤالات هر فصل کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی و مشابه با سؤالات آزمون‌های تیزهوشان طراحی شده است. تعداد زیادی از سؤالات چهارگزینه‌ای‌این کتاب متشکل از نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان با ذکر منبع و پاسخنامۀ تشریحی دقیق است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب 32 استان ششم دبستان لوح برتر

کتاب 32 استان ششم دبستان لوح برتر معروف به ربات باهوش ششم، از سری کتاب های تیزهوشان برتر ششم به هفتم انتشارات لوح برتر است که یکی از جامع‌ترین منابع آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مدارس برتر و تیزهوشان بشمار می‌رود. کتاب شامل سؤالات طبقه‌بندی‌شده آزمون‌های ورودی مدارس برتر چند سال گذشته‌ی 32 استان کشور به‌صورت درس به درس همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق است. علاوه بر این، نرم‌افزاری تحت عنوان آزمون‌ساز فوق پیشرفته ربات باهوش ششم با قابلیت برگزاری آزمون و تحلیل آزمون و صدور آنی کارنامه به‌صورت رایگان به همراه کتاب ارائه می‌شود.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب آی‌کیو IQ ششم ابتدایی گاج

کتاب آی‌کیو IQ ششم ابتدایی گاج، از مجموعه کتاب های IQ انتشارات گاج است که با هدف ارتقاء سطح آموزشی و درک دانش‌آموزان، فراتر از کتب درسی گردآوری شده‌اند. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به بیش از 3000 سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده کتب درسی ششم ابتدایی مطابق با دستورالعمل‌های آزمون‌های ورودی مدارس برتر، ارائۀ آزمون‌های استان‌های مختلف کشور، ارائۀ آزمون‌های هماهنگ کشوری، ارائه‌ی سؤالات ویژه ریاضی، پاسخ‌نامۀ تشریحی و بیان نکات کلیدی دروس علوم و ریاضی اشاره کرد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب مرشد جامع ششم دبستان مبتکران

کتاب مرشد جامع ششم دبستان مبتکران، با هدف ارائه‌ی یک منبع جامع از سؤالات چهارگزینه‌ای، فراتر از سطح کتاب های درسی به‌منظور آماده‌سازی داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز کشور، به تألیف رسیده است.

کتاب مرشد جامع ششم دبستان مبتکران مشتمل بر دو جلد است که جلد اول حاوی 2000 سؤال چهارگزینه‌ای متنوع از دروس ریاضی، علوم، فارسی، هدیه‌های آسمانی، مطالعات اجتماعی، استعداد تحلیلی و تفکر و پژوهش آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و جلد دوم حاوی پاسخ‌های تشریحی دقیق این سؤالات است. از ویژگی دیگر این کتاب می‌توان به وجود آزمون‌های 8 مرحله‌ای برای هر درس اشاره کرد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بهترین کتاب های هوش و استعداد تحلیلی برای تیزهوشان ششم

هوش و استعداد تحلیلی، به فرآیندهای ذهنی مورداستفاده برای برنامه‌ریزی، تحلیل و حل مسئله اطلاق می‌شود. این نوع استعداد یکی از مواردی است که در آزمون‌های تیزهوشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. ازاین‌رو آموزش و کسب مهارت در تکنیک‌های حل سؤالات استعداد تحلیلی ازجمله عوامل مهمی است که باید موردتوجه داوطلبان قرار بگیرد. دستیابی به این هدف مهم، با تکرار، تمرین و مطالعۀ دقیق کتاب های جامع هوش و استعداد تحلیلی امکان‌پذیر است. برای راهنمایی شما عزیزان در ادامه‌ی مبحث بهترین کتاب های تیزهوشان ششم دبستان، به معرفی برخی از بهترین کتاب های هوش و استعداد تحلیلی برای تیزهوشان ششم خواهیم پرداخت.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب آی‌کیو IQ هوش ششم ابتدایی گاج

کتاب آی‌کیو IQ هوش ششم ابتدایی گاج، با هدف آماده‌سازی و تأمین نیازهای دانش‌آموزان ششم ابتدایی در پاسخ‌دهی به سؤالات هوش آزمون‌های ورودی مدارس برتر گردآوری شده است. این کتاب مشتمل بر 8 فصل سؤالات چهارگزینه‌ای با عناوین، هوش کلامی، هوش محاسباتی، هوش مهندسی، هوش خلاقیت، هوش تصویری-تحلیلی، هوش فضایی، دقت-سرعت-تمرکز و نیز آزمون‌های ورودی مدارس برتر می‌باشد.

بیش از 1700 سؤال چهارگزینه‌ای‌این کتاب از منابع متنوعی همچون آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز، مسابقات و المپیادهای علمی و سایر آزمون‌های معتبر گرفته شده و دارای پاسخ‌های تشریحی دقیق می‌باشد.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم دبستان خیلی سبزاثر همکاری مشترکبهنام بناپور و سعید هادیان با توجه به 12 نوع مختلف هوش و با هدف ارتقا خلاقیت دانش‌آموزان به تألیف رسیده است. هر نوع از هوش‌های چندگانه با چندین مثال تشریح شده و در انتهای آن سؤالاتی برای سنجش آموخته‌های دانش‌آموز گنجانده شده است. در طراحی مباحث و سؤالات این کتاب از منابع و آزمون‌های معتبری همچون آزمون وکسلر آمون کمبریج، هوش وکسلر گاردن، آزمون‌های gamt و… استفاده شده است.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم دبستان خیلی سبز یکی از منابع کاربردی و جامع آماده‌سازی دانش‌آموزان ششم داوطلب شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس برتر بشمار می‌رود. این کتاب همچنین حاوی 12 آزمون جامع است که سؤالات متنوع هوش و استعداد تحلیلی را پوشش می‌دهد. کلیه‌ی سؤالات چهارگزینه‌ای‌ای کتاب دارای پاسخنامه‌ی تشریحی دقیق هستند.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب تیزهوشان 20 آزمون مولتی کمپلکس ششم و نهم مهروماه

کتاب تیزهوشان 20 آزمون مولتی کمپلکس ششم و نهم انتشارات مهروماه با هدف جمع‌بندی مباحث و آماده‌سازی بیشتر داوطلبان ششم و نهم آزمون‌های ورودی مدارس برتر به تألیف رسیده است. واژه مولتی کمپلکس به معنی تنوع زیاد سؤالات از لحاظ ساختار و محتوا است. کتاب حاضر شامل 20 آزمون 40 سؤالی است که کلیه‌ی جنبه‌های هوش و استعداد را پوشش می‌دهد. علاوه بر این در انتهای کتاب 11 آزمون تکمیلی حاوی سؤالات هوش و استعداد تحلیلی آزمون‌های تیزهوشان سال‌های اخیر ارائه شده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب 20 آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم دبستان مبتکران

کتاب 20 آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم دبستان مبتکران از سری کتاب های کمک آموزشی مرشد (مرجع رشد و شکوفایی دانش‌آموزان) مبتکران است که به‌منظور آشنایی و کسب آمادگی دانش‌آموزان ممتاز و داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر گردآوری شده است. کتاب 20 آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم دبستان مبتکران شامل بیش از 1300 سؤال چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ تشریحی در قالب 12 آزمون 60 سؤالی و 3 آزمون 100 سؤالی هوش ادبی، هوش ریاضی و استعداد تحلیلی و 5 آزمون سرعتی- دقتی از منابع معتبر و آزمون‌های تیزهوشان سال تحصیلی گذشته است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم دبستان مهروماه

کتاب هوش کمپلکس ششم دبستان مهروماه، یکی از جامع‌ترین کتب تألیف شده بر اساس نظریه‌های هوش‌های چندگانه‌ی هاوارد گاردنر است که به‌عنوان منبعی کامل و منحصربه‌فرد جهت آموزش‌های فرا‌مدرسه‌ای و آماده‌سازی داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس برتر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کتاب هوش کمپلکس ششم دبستان مهروماه شامل بیش از 3500 سؤال چندگزینه‌ای و طبقه‌بندی‌شده متنوع در مباحث هوش و استعداد غیرکلامی، هوش و استعداد کلامی، هوش ریاضی، هوش فضایی و فنی، سرعت، دقت و تمرکز، خلاقیت و نیز سؤالات آزمون‌های تیزهوشان سنوات گذشته است. کلیه‌ی سؤالات این کتاب دارای پاسخ تشریحی می‌باشند.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب هوش فرازمینی ET پنجم دبستان گامی تا فرزانگان

کتاب هوش فرازمینی ET پنجم دبستان گامی تا فرزانگان توسط دپارتمان علمی باشگاه هوش و خلاقیت زندگی و با توجه به رویکردهای جدید سؤالات هوش چندگانه آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر به تألیف رسیده است. کتاب حاضر از کامل‌ترین منابع آموزش‌های فرا مدرسه‌ای است که با پوشش دهی کلیه‌ی مباحث پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی در قالب پرسش‌های متنوع راه‌های موفقیت را برای داوطلبان مدارس برتر هموار می‌سازد.

کتاب هوش فرازمینی ET پنجم دبستان گامی تا فرزانگان شامل بیش از 285 مبحث و 4000 سؤال هوش (هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی، هوش ترکیبی، دقت و تمرکز و…)، پاسخنامۀ تشریحی سؤالات و نیز تکنیک‌های پاسخ‌گویی است. به‌منظور آشنایی بیشتر داوطلبان، سؤالات آزمون‌های تیزهوشان سنوات گذشته و تحلیل و بررسی این سؤالات در کتاب گنجانده شده است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب هوش اسمارتیز تیزهوشان ششم دبستان پویش

کتاب هوش اسمارتیز تیزهوشان ششم دبستان پویش، مجموعه‌ای جامع و کاربردی از کلیه‌ی مباحث موردنیاز داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس برتر است. کتاب هوش اسمارتیز تیزهوشان ششم دبستان پویش مشتمل بر 8 فصل و بیش از 5000 سؤال منبع دار از مباحث هوش چندگانه (هوش تصویری، هوش محاسباتی، هوش کلامی، هوش منطقی، هوش سرعتی، هوش تجربی)، آزمون‌های استاندارد ورودی مدارس تیزهوشان و 3 آزمون شبیه‌سازی است. تمامی سؤالات دارای پاسخ‌نامۀ تشریحی دقیق همراه با ارائۀ نکات مهم است.

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تمامی کتاب های ذکرشده جزء بهترین کتاب های تیزهوشان ششم دبستان بشمار می‌روند و پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه به دانش‌آموزان و داوطلبان محترم آزمون‌های ورودی مدارس برتر هستند. کارشناسان ما در کتابانه در تلاش‌اند تا با معرفی کتاب های جامع تیزهوشان ششم شما عزیزان را در امر آموزش صحیح یاری نمایند.


شما هم اگر کتاب کمک‌درسی خوبی می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است، از طریق نظرات با ما و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

1 Comment

  1. برای آمادگی آزمون تیزهوشان کتاب ساندویچ هوش ششم از همه بهتره . پیشنهادش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت