معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

اول دبستان، نقطه عطف مهمی برای هر کودک تلقی می‌شود و به‌عنوان اولین پایۀ تحصیلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مهم‌ترین هدف پایه اول ابتدایی، شناخت حروف، کلمات و اعداد، کشف و پرورش استعدادها و کمک به شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان است. آموزش صحیح دانش‌آموزان اول ابتدایی عملی دشوار و نیازمند تخصص‌های ویژه است، به این دلیل که پایه و اساس آموزش سال‌های تحصیلی بعد را شکل می‌دهد.

آموزش صحیح کودکان اول دبستان، خصوصاً با ترویج  و گسترش روش‌های آموزش غیرحضوری، علاوه بر معلمان مجرب و کارآزموده، نیازمند کمک و همکاری خانواده و والدین گرامی نیز هست. در این میان استفاده از کتاب‌های برتر کمک‌درسی اول دبستان و کتاب کار اول دبستان در کنار کتب اصلی می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت آموزش دانش‌آموزان اول ابتدایی ایفا کند. کتاب‌های کمک‌آموزشی اول دبستان یکی از ابزارهای آموزشی مؤثر برای معلمان و والدین این دانش‌آموزان است.

 در این مطلب سعی داریم به معرفی برخی از بهترین کتاب کمک درسی اول دبستان و نیز راه‌های خرید اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی اول ابتدایی بپردازیم.

بهترین کتاب کمک‌درسی فارسی اول دبستان

فارسی اول ابتدایی، اولین گام آشنایی دانش‌آموز با زبان فارسی و آموزش خواندن و نوشتن است. آموزش اصول صحیح نگارش زبان فارسی نیز به‌اندازۀ آموزش خواندن و نوشتن اهمیت دارد. استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی مفید و کاربردی توسط آموزگاران و والدین می‌تواند به بهبود کیفی و کمی فرایند یادگیری دانش‌آموزان کمک کند. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی فارسی اول دبستان آشنا سازیم.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز، با هدف تقویت ذهنی، ایجاد خلاقیت و تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی شامل خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب نوشتن و خوب خواندن در دانش‌آموزان اول ابتدایی گردآوری شده است. کتاب حاوی درس‌نامه‌های خلاصه اما کاربردی فارسی اول دبستان، همراه با تمرین‌ها و سؤالات متنوع است. استفاده از تصاویر جذاب و رنگی، مثال‌ها و تمرین‌های متنوع، موجب جذب و افزایش اشتیاق دانش‌آموزان به یادگیری مطالب درسی می‌شود. کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز اثر خانم معصومه نیکفال آذر می‌باشد.

کتاب کار فارسی اول خیلی سبز

کتاب کارپوچینو فارسی اول دبستان گاج

کتاب کارپوچینو فارسی اول دبستان گاج با هدف افزایش کیفیت آموزش درس زبان فارسی به دانش‌آموزان اول ابتدایی با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی تنظیم شده است. کتاب شامل تمرین‌های آموزنده و متنوع برای تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی (شنیدن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن)، آموزش اصول زبان فارسی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان می‌باشد. تنوع تمرینات در قالب کلمه‌سازی، کامل کردنی، جمله‌سازی، نقاشی و نظیر آن، باعث افزایش اشتیاق و ترغیب دانش‌آموز به یادگیری درس فارسی می‌گردد.

قیمت کارپوچینو فارسی اول گاج

کتاب شاهکار فارسی اول دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار فارسی اول دبستان کلاغ سپید همسو با اهداف آموزشی و منطبق با سرفصل‌های کتاب فارسی اول دبستان ارائه شده است. هدف اصلی کتاب فارسی اول دبستان، آموزش و تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی از طریق تکرار و تمرین می‌باشد. این کتاب شامل تمرینات متنوع طبقه‌بندی شده از ساده به دشوار و نیز تمریناتی برای تقویت خوشنویسی و زیبانویسی دانش‌آموزان است.

تمرینات گوناگون کتاب نظیر کلمه‌سازی، وصل کردنی، متن‌خوانی و… موجب افزایش مهارت، دقت و تمرکز دانش‌آموز می‌گردد. طراحی زیبا و تصاویر رنگی و جذاب این کتاب موجب افزایش اشتیاق و جذب دانش‌آموزان اول ابتدایی می‌گردد. کتاب شاهکار فارسی اول دبستان انتشارات کلاغ سپید، اثر مشترک عشرت بالغ و طاهره نقی نژادیان است.

خرید شاهکار فارسی اول کلاغ سپید

کتاب رشادت فارسی اول ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی اول ابتدایی مبتکران، یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی فارسی اول دبستان است که با هدف تکمیل فرایند آموزش مطالب کتاب درسی، تسلط دانش‌آموز و تقویت و پرورش مهارت‌های زبان‌آموزی (خوب شنیدن، خوب صحبت کردن، خوب خواندن و خوب نوشتن) گردآوری شده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به ترغیب دانش‌آموزان به شعرخوانی و حفظ اشعار، تمرین‌های متنوع و خلاقانه و طراحی زیبا و تصاویر رنگی و جذاب آن اشاره کرد. کتاب رشادت فارسی اول ابتدایی مبتکران از سری کتاب‌های رشادت مبتکران است که توسط خانم شهناز سلیمانی و مهرانگیز سلیمانی نوشته شده است.

عکس رشادت فارسی اول مبتکران

 بهترین کتاب کمک‌درسی علوم اول دبستان

علوم تجربی به بررسی پدیده‌های جهان از طریق مشاهده، آزمایش و تجربه می‌پردازد. به‌طورکلی، هدف از آموزش علوم در دورۀ ابتدایی، ایجاد و پرورش استعداد کسب علوم فناورانه و درک روش‌های شناخت جهان پیرامون است. این شناخت از سال‌های اول ابتدایی پایه‌گذاری می‌شود.

استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی علوم اول دبستان در گسترش آموزش مفید و کاربردی علوم و تفهیم بهتر مطالب کتاب علوم اول به دانش‌آموزان بسیار مؤثر است. در ادامۀ مطلب شما را برخی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی علوم اول دبستان آشنا خواهیم ساخت.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

کتاب کار علوم اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار علوم اول دبستان خیلی سبز اثر گلزار فرهادی، یکی از کتب کمک‌درسی کاربردی برای بهبود آموزش و تثبیت مفاهیم کتاب علوم اول ابتدایی در دانش‌آموزان این پایه‌ی تحصیلی است. این کتاب کلیه‌ی مفاهیم کتاب علوم تجربی اول ابتدایی را به زبانی ساده و روان تشریح می‌نماید.

کتاب کار علوم اول دبستان انتشارات خیلی سبز شامل درس‌نامه‌های خلاصه، مثال‌های آموزشی، تمرین‌های متنوع نظیر جورچین، جای خالی و… است که موجب تسلط بهتر دانش‌آموز بر مطالب کتاب درسی و پرورش مهارت‌های علمی می‌گردد. طراحی جذاب و دوست‌داشتنی و استفاده از تصاویر رنگی خلاقانه از ویژگی‌های خاص این کتاب بشمار می‌رود.

قیمت کتاب کار علوم اول خیلی سبز

کتاب کار پوچینو علوم اول دبستان گاج

کتاب کار پوچینو علوم اول دبستان گاج، از سری کتاب‌های کار پوچینو گاج است که با هدف تفهیم بهتر مطالب کتاب درسی از طریق تکنیک‌های روان‌شناختی گردآوری شده است. تمرینات و سؤالات متنوع، استفاده از تصاویر رنگی و جذاب، مرتبط با مفاهیم کتاب موجب ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه کتاب، سهولت آموزش ‌و پرورش خلاقیت آن‌ها می‌گردد. تمرین‌های این کتاب در قالب فعالیت‌های علمی، مشاهده، رنگ‌آمیزی، جورچین، وصل کردن و منطبق با اهداف کتاب درسی طراحی شده است.  کتاب کار پوچینو علوم اول دبستان گاج تفهیم و آموزش علوم را برای دانش‌آموزان بسیار آسان می‌گرداند.

خرید کارپوچینو علوم اول گاج

کتاب کار و تمرین علوم اول دبستان منتشران

کتاب کار و تمرین علوم اول دبستان منتشران مشتمل بر آموزش خط به خط کلیه‌ی مطالب کتاب درسی مطابق با درک دانش‌آموزان اول ابتدایی است که توسط لیلا زهادی گردآوری شده است. درس‌نامه‌های خلاصه به‌صورت درس به درس و تمرینات متنوع و مفهومی این کتاب در قالب سؤالات تشریحی، چهارگزینه‌ای، درست و غلط و جدول به تفهیم بهتر و تثبیت آموخته‌های کتاب درسی به دانش‌آموز کمک می‌کند. تمرینات کتاب از آسان به دشوار دسته‌بندی شده است. طراحی زیبا و تصاویر رنگی و جذاب کتاب کار و تمرین علوم اول دبستان انتشارات منتشران نظر هر دانش‌آموزی را به خود جلب کرده و مانع خستگی و دل‌زدگی وی می‌گردد.

عکس کار و تمرین علوم اول منتشران

کتاب رشادت علوم اول ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم اول ابتدایی مبتکران، از سری کتاب‌های رشادت مبتکران است که با هدف آموزش مفاهیم و تقویت و پرورش علمی علوم اول ابتدایی در دانش‌آموزان به چاپ رسیده است. کلیه‌ی مطالب این کتاب منطبق با اهداف آموزشی کتاب درسی تهیه شده است. کتاب شامل خلاصه مطالب و نکات کلیدی، مثال‌های کاربردی، تمرینات و سؤالات متنوع به‌صورت تشریحی، چهارگزینه‌ای و… برای تسلط بیشتر دانش‌آموز و تقویت مهارت‌های علمی است.

قیمت رشادت علوم اول مبتکران

بهترین کتاب کمک‌درسی املا و دیکته شب اول دبستان

آموزش درست‌نویسی و درست‌خوانی در اول دبستان، نقش مهمی در بهبود این مهارت‌ها در آینده تحصیلی دانش‌آموزان ایفا می‌کند. از املا یا دیکته اول دبستان به‌عنوان روشی برای تثبیت آموزش حروف و کلمات، تقویت دست ورزی و درست‌نویسی واژه‌ها استفاده می‌شود. درست‌نویسی و درست‌خوانی مکمل یکدیگرند، چراکه درست خواندن مستلزم توجه به کلیه‌ی نکات نوشتاری است.

 استفاده از کتب کمک‌درسی مفید و مورد تائید در کنار کتاب درسی می‌تواند به تمرین و تکرار و تقویت روخوانی، رونویسی، جمله نویسی و سایر مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان کمک کند. به‌منظور آشنایی شما عزیزان با بهترین کتاب‌های کمک‌درسی املا و دیکته اول دبستان، در ادامه به معرفی برخی از این کتب خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

کتاب کار پوچینو املای اول دبستان گاج

کتاب کار پوچینو املای اول دبستان گاج، از مجموعه کتاب‌های کارپوچینو اول ابتدایی است که به‌منظور تقویت نگارش اول و مهارت‌های رونویسی موردنیاز برای ورود به مرحلۀ آسان خوانی و آسان نویسی به چاپ رسیده است. تمرینات متنوع و نمونه سؤال‌های کتاب در آموزش اصولی، افزایش دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست و آموزش حروف و صداها بسیار مؤثر است. تصاویر شاد و جذاب رنگی به‌کاررفته در کتاب موجب درک بهتر مطالب و افزایش مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموز می‌گردد. کتاب کار پوچینو املای اول دبستان گاج اثر زلیخا جوکار است.

خرید کتاب کار پوچینو املای اول دبستان گاج

کتاب شاهکار املای اول دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار املای اول دبستان کلاغ سپید اثر طاهره نقی نژادیان و عشرت بالغ، از مجموعه کتاب‌های شاهکار انتشارات کلاغ سپید است که با هدف افزایش مهارت‌های دست ورزی و املانویسی دانش‌آموزان اول ابتدایی به چاپ رسیده است. کتاب حاضر شامل املا و نیز تمریناتی نظیر جمله‌سازی، کلمه‌سازی، متن‌خوانی، لوحه نویسی و… به‌صورت طبقه‌بندی شده از ساده به دشوار است که موجب افزایش دقت و تقویت حافظه‌ی دیداری و شنیداری مؤثر در املانویسی می‌گردد. طراحی زیبا و تمام‌رنگی و تصاویر جذاب این کتاب موجب اشتیاق بیشتر و جذب دانش‌آموزان به این کتاب می‌گردد.

عکس کتاب کار پوچینو املای اول گاج

کتاب متن املای اول دبستان دانش آفرین

کتاب متن املای اول دبستان دانش آفرین اثر گلزار فرهادی با هدف بهبود کیفیت آموزش و یادگیری بهتر املای درست کلمات دانش‌آموزان اول ابتدایی گردآوری شده است. درست‌نویسی از مهم‌ترین بخش‌های مهارت‌های زبان‌آموزی است که دستیابی به آن با تکرار و تمرین حاصل می‌گردد. کتاب حاضر مشتمل بر 37 املا مطابق با دروس فارسی اول ابتدایی، تصاویری جذاب برای تفهیم بهتر مطالب به دانش‌آموزان و راهنمای تصحیح املا برای آموزگاران و والدین است. کادرهایی تحت عنوان بیشتر بدانیم با هدف راهنمایی معلمان و اولیا در کتاب گنجانده شده است.

قیمت کتاب متن املای اول دانش آفرین

کتاب کار املای اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار املای اول خیلی سبز از مجموعه کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات خیلی سبز، با هدف افزایش کیفیت مهارت‌های املانویسی و تثبیت آموخته‌ها، منطبق با اهداف آموزشی جدید طراحی شده است. کتاب شامل تمرینات متنوع و جذاب مانند جای خالی، جمله‌سازی، کلمه‌سازی و… برای آشنایی دانش‌آموزان با کلمات همراه با CD آموزشی نحوه‌ی صحیح دیکته گویی است.

CD آموزشی تمامی متن‌های املای کتاب را نیز پوشش می‌دهد. تمرینات متنوع و طرح‌ها و تصاویر جذاب این کتاب، موجب ترغیب دانش‌آموزان به یادگیری و مانع از خستگی و دل‌زدگی می‌گردد. کتاب کار املای اول خیلی سبز، املانویسی را به یکی از دروس آسان اول ابتدایی تبدیل کرده است. این کتاب توسط گلزار فرهادی تالیف گردیده است.

خرید کتاب کار املای اول خیلی سبز

کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها قدیانی

کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها قدیانی از جدیدترین کتاب‌های کمک‌درسی اول ابتدایی است که همسو با اهداف آموزشی و دایره واژگان آموخته‌شده‌ی کتاب «بخوانیم و بنویسیم» طراحی شده است. کتاب شامل دیکته و تمرین‌هایی برای تقویت املانویسی و سنجش آموخته‌های دانش‌آموز می‌باشد. کلمه‌های به‌کار رفته در متن املا متناسب با همان درس است. به‌منظور سهولت کار و عدم نیاز به مراجعه کتاب، کلیه‌ی کلمات و جملات کتاب فارسی اول ابتدایی با رنگ آبی مشخص شده است. کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها انتشارات قدیانی تألیف اشرف کریمی است.

عکس کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها قدیانی

کتاب کار پوچینو دیکته شب اول دبستان گاج

کتاب کار پوچینو دیکته شب اول دبستان گاج مشتمل بر متن‌های ساده و مبتنی بر مهارت‌های زبان‌آموزی دانش‌آموزان اول ابتدایی می‌باشد که توسط نادره تالیف گردیده است. به‌منظور تمرین و تکرار بیشتر، برای هر نشانه چند متن ساده و روان در نظر گرفته شده و در بخش‌هایی تحت عنوان باهم بخوانیم به کلمات متنوع هر نشانه اشاره شده است. تا حد امکان سعی شده که از به کار بردن کلمه‌های غیرقابل درک برای دانش‌آموزان در متن کتاب اجتناب شود. CD آموزشی ضمیمه‌ی کتاب شامل فایل صوتی تمامی دیکته‌های کتاب فارسی مطابق با اهداف آموزشی کتاب است.

قیمت کتاب کار پوچینو دیکته شب اول گاج

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی اول دبستان

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی اول دبستان می‌پردازیم.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز در زمره‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی پرطرفدار و پرفروش اول ابتدایی قرار دارد. این کتاب علاوه بر درس‌نامه‌های کاربردی کتاب درسی و مثال‌های آموزشی، شامل خلاصه مطالب و نکات مهم کلیدی کتاب ریاضی اول دبستان است.

خرید کار ریاضی اول خیلی سبز

کتاب کارپوچینو ریاضی اول دبستان گاج

کتاب کار پوچینو ریاضی اول دبستان انتشارات گاج از مجموعه کتاب‌های کار اول ابتدایی است که با هدف برآوردن نیاز آموزگاران و والدین گرامی به یک منبع جامع آموزشی منتشر شده است.

عکس کارپوچینو ریاضی اول

کتاب شاهکار ریاضی اول دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی اول دبستان کلاغ سپید، از سری کتاب‌های کمک‌آموزشی کلاغ سفید است که با هدف بهبود آموزش و تسلط دانش‌آموزان اول ابتدایی گردآوری شده است. درس‌نامه‌های کتاب مطابق با مباحث کتب درسی و شامل سؤالات و تمرین‌های متنوع و طبقه‌بندی شده است.

قیمت شاهکار ریاضی اول کلاغ

کتاب کار و تمرین ریاضی اول دبستان منتشران

کتاب کار و تمرین ریاضی اول دبستان منتشران مشتمل بر درس‌نامه‌های خلاصه و کاربردی بر اساس کلیه‌ی مباحث کتاب ریاضی اول همراه با سؤالات و تمرین‌های متنوع است. این کتاب جزء کتاب‌های برتر کمک‌درسی اول دبستان تلقی می‌شود.

عکس کار و تمرین ریاضی اول منتشران

کتاب رشادت ریاضی اول ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضی اول ابتدایی مبتکران، به‌منظور بهبود آموزش و درک بیشتر دانش‌آموزان از مباحث کتاب ریاضی اول ابتدایی تألیف شده است. رشادت مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش است.

خرید رشادت ریاضی اول

کتاب کمک‌درسی جامع اول دبستان

کتاب‌های کمک‌درسی جامع به کتاب‌هایی اطلاق می‌شود که کلیه‌ی دروس و مباحث آن پایه تحصیلی را پوشش دهد و با آموزش مفاهیم اصلی، ارائۀ نکات مهم کتاب‌های درسی و تمرینات متنوع به بهبود کیفیت آموزشی دانش‌آموز کمک می‌کند. در ادامه سعی داریم به معرفی برخی از کتاب‌های کمک‌درسی جامع اول دبستان اشاره نماییم. برای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی اول دبستان می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی اول دبستان

کتاب شاهکار جامع اول دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار جامع اول دبستان کلاغ سپید از سری کتاب‌های انتشارات کلاغ سفید است که به‌منظور تسلط بیشتر و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات گردآوری شده است. سرفصل‌های این کتاب مطابق با کتب درسی و مشتمل بر نمونه سؤالات حل‌شده، سؤالات و تمرینات متنوع به‌صورت طبقه‌بندی شده از ساده به دشوار است. جلد اول این کتاب شامل مجموعه کامل تمرین‌های دروس ریاضی و قران و جلد دوم شامل تمرینات دروس علوم تجربی و فارسی منطبق با اهداف آموزشی کتب درسی اول دبستان می‌باشد. هر جلد کتاب حاوی بخش‌های راهنمای والدین برای حل تمرین‌های دشوار است. کتاب شاهکار جامع اول دبستان کلاغ سپید با همکاری مشترک عشرت بالغ و طاهره نقی زاده به چاپ رسیده است.

قیمت شاهکار جامع اول کلاغ سپید

کتاب ای کیو EQ جامع اول دبستان گاج

کتاب ای کیو EQ جامع اول دبستان گاج، شامل درس‌نامه‌های کاربردی و هدفمند مجموع دروس فارسی، املا، ریاضی و علوم اول ابتدایی است که به‌منظور تقویت مهارت‌های حل مسئله و بهبود درک دانش‌آموزان از مفاهیم اصلی کتب درسی گردآوری شده است. پرسش‌های استاندارد، سؤالات طبقه‌بندی شده و جذابیت‌های بصری کتاب به درک بهتر و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان کمک می‌کند. بخش دیکته حاوی 40 دیکته خلاقانه و بخش علوم حاوی سؤالات و پاسخ‌های تشریحی درس علوم است. کتاب ای کیو EQ جامع اول دبستان گاج اثر همکاری مشترک نوید شریفی پور و مهدی آراسته است به چاپ رسیده است.

خرید ای کیو EQ جامع اول گاج

کتاب پیک آدینه اول دبستان پویش

کتاب پیک آدینه اول دبستان پویش مشتمل بر کلیه‌ی مباحث دروس کتاب‌های فارسی، ریاضی و علوم اول ابتدایی است. این کتاب با هدف بهبود کیفیت آموزش و تقویت و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان در آخر هر هفته‌ی آموزشی به تألیف رسیده است. سؤالات استاندارد طبقه‌بندی شده منطبق بر سرفصل‌های کتب درسی، استفاده از تمرین‌ها و سؤالات متنوع و متناسب با اهداف آموزشی، رعایت دقیق بودجه‌بندی هفتگی و ارزشیابی‌های دوره‌ای از ویژگی‌های این کتاب بشمار می‌رود. کتاب پیک آدینه اول دبستان انتشارات پویش، تألیف مریم پیکاری توسط انتشارات خوارزمی منتشر شده است.

قیمت پیک آدینه اول دبستان پویش

کتاب پیک هفتگی اول خیلی سبز

کتاب پیک هفتگی اول خیلی سبز جز بهترین کتاب کمک‌درسی اول دبستان با هدف تکرار و مرور هفتگی مطالب آموزشی به‌منظور تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان اول ابتدایی منتشر شده است. این کتاب دربرگیرنده‌ی کلیه‌ی مباحث دروس ریاضی، علوم تجربی و فارسی اول دبستان است. محتوای هر درس شامل 28 بخش مساوی می‌باشد که هر یک از بخش‌ها به تکالیف مربوط به یک هفته‌ی آموزشی اختصاص داده شده است. تمرین‌های متنوع، ارزشیابی توصیفی هفتگی و طراحی زیبا و جذاب از ویژگی‌های این کتاب بشمار می‌رود. کتاب پیک هفتگی اول خیلی سبز اثر گلزار فرهادی می‌باشد.

عکس پیک هفتگی اول خیلی سبز

سایر کتاب‌های کمک‌آموزشی اول ابتدایی

کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید

کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید، مرجعی استاندارد و دربردارندۀ تمامی مباحث کتب درسی پایۀ اول دبستان است. این کتاب با ارائه سؤالات و تمرین‌های متنوع به‌صورت درس به درس و هماهنگ با اهداف آموزشی کتب درسی اول دبستان، امکان تفهیم مطالب و تثبیت آموخته‌ها را برای دانش‌آموزان فراهم می‌نماید. ارائه‌ی پاسخ تشریحی و دقیق سؤالات کتاب درسی، ارائه نمونه سؤالات امتحانی و محتوای رنگی و جذاب کتاب از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌روند. کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید اثر همکاری مشترک عشرت بالغ و طاهره نقی نژادیان است.

خرید شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید

دروس طلایی پلاس اول دبستان کاگو

دروس طلایی اول انتشارات کاگو، راهنمای جامع درسی مشتمل بر درس‌نامه‌ها و پاسخنامه‌های کتب درسی ریاضی، فارسی و علوم تجربی اول دبستان است که با هدف مرور و تکرار و تفهیم و تثبیت بهتر مباحث کتب درسی گرداوری شده است. تمرین‌های متنوع، پاسخ‌های تشریحی هر درس به‌صورت مجزا و صفحه‌آرایی و طراحی جذاب از ویژگی‌های این کتاب بشمار می‌روند. در ابتدای هر درس به مفاهیم ورودی (مطالب مهم پیش‌دبستانی) و اهداف آموزشی آن درس اشاره شده است.

قیمت دروس طلایی پلاس اول دبستان کاگو

زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی

زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی اثر رضا تبریزی، با هدف آموزش خط تحریری و تمرین خوشنویسی متناسب با مطالب کتاب کلاس اول منتشر شده است. حروف و اتصالات این کتاب مطابق با اصول خط نستعلیق و مبنای آموزشی آن الگوبرداری دانش‌آموز می‌باشد. کتاب با استفاده از روش چهار خطی، محیطی برای آشنایی با طرز قرارگیری حروف و کلمات ایجاد می‌کند. تأکید کتاب زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی بر تمرین‌های مکرر در حجم کم، استفاده از ابزار مناسب خط تحریری و پرهیز از انحناهای خطوط شکسته است. استفاده از این کتاب به تمرین زیبانویسی دانش‌آموز از همان ابتدای آموزش حروف کمک می‌کند..

قیمت زیبا بنویسیم اول ابتدایی قدیانی

تمامی کتاب‌های ذکرشده جزء بهترین کتاب‌های کمک‌درسی اول دبستان بشمار می‌روند و پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه به معلمان و اولیاء محترم هستند. کارشناسان ما در تلاش‌اند تا با معرفی بهترین کتاب کمک‌درسی اول دبستان شما عزیزان را در امر آموزش صحیح فرزندانتان یاری نمایند. کتابانه آمادۀ شنیدن نظرات و دیدگاه‌های معلمان و اولیاء گرامی در مورد کتاب‌های برتر کمک‌درسی اول دبستان و کتاب‌های کار اول دبستان است. تجربه‌های خود را راجع به استفاده از سایر کتاب‌های کمک‌درسی و کتاب‌های کار اول دبستان در اختیار ما و سایر مخاطبان قرار دهید. منتظر شنیدن نظرات مؤثر و راه گشای شما عزیزان هستیم. نظرات شما ما را در بهبود کیفیت محصولات و رفع کمبودها یاری می‌رساند.

راهنمای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی اول ابتدایی

این روزها خریدهای اینترنتی و غیرحضوری گسترش فراوانی یافته است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، دور از ازدحام و آلودگی محیط بیرون، مایحتاج خود را با فشار دادن چند دکمه به‌صورت غیرحضوری تأمین نمایند. سایت کتابانه نیز امکان تأمین نیازهای دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی را به‌صورت غیرحضوری فراهم نموده است. خرید اینترنتی کتاب‌های کمک‌آموزشی اول ابتدایی را به سایت کتابانه بسپارید. در هرکجای ایران که باشید، همکاران ما امکان دسترسی سریع و آسان بهترین کتاب‌های کمک‌درسی اول دبستان و کتاب‌های کار اول دبستان را برای شما فراهم می‌نماید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب‌های کمک‌درسی اول دبستان

چنانچه در تأمین هزینه و خرید کتاب‌های کمک‌درسی اول دبستان با مشکل مواجه هستید، با بررسی رنج قیمت و مقایسه قیمت کتاب‌ها در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه قیمت مناسب و باصرفه‌تر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. همچنین شما مربیان و والدین عزیز می‌توانید از مزیت خرید کتاب کمک‌آموزشی اول دبستان با تخفیف در سایت کتابانه بهره‌مند شوید.


برای دیدن بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان به اینجا کلیک کنید.

مقایسه کتاب کار ریاضی ول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت