مقایسه ریاضی اول خیلی سبز و گاج و کلاغ

مقایسه کتاب کار ریاضی اول خیلی سبز، کارپوچینو و شاهکار

در این مقاله ضمن معرفی 3 عنوان برتر کتاب کار ریاضی اول در بازار نشر، به مقایسه و بررسی این عناوین می‌پردازیم.

معرفی کلی کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار ریاضی اول دبستان خیلی سبز، جهت یادگیری عمیق‌تر مطالب کتاب ریاضی ارائه شده و مطابق با اهداف آموزشی کتاب طراحی و تدوین شده است. تمامی مطالب با شیوه‌ای نو و خلاق تنظیم شده تا کمکی برای تثبیت یادگیری و نیز تمرین و تکرار بیشتر برای دانش‌آموزان باشد.

در این کتاب کار خیلی سبز، سعی شده با تصویرسازی های مناسب و جذاب اعداد و ارقام و نکات ضروری درس را به دانش آموزان آموزش دهند.

همچنین برای ترغیب و تشویق بیشتر دانش آموزان برای مطالعه درس تصاویری برای رنگ آمیزی کردن در اختیارشان قرار گرفته شده است. در بخش هایی از کتاب پرسش هایی تحت عنوان خودارزیابی طراحی شده اند.

کار ریاضی اول خیلی سبز

محتوای ریاضی اول خیلی سبز

  • درسنامه خلاصه و کاربردی
  • سوالات تشریحی
  • سوالات تستی
  • سوالات مفهومی
  • سوالات درست، نادرست

ویژگی‌های کار ریاضی اول خیلی سبز

کتاب کار ریاضی اول خیلی سبز با طراحی جذاب و استفاده از تصاویر رنگی و بامزه یک فضای دوسداشتنی و صمیمی را برای دانش آموز فراهم کرده است.

همچنین طراحی سوالات در قالب بازی و سرگرمی و در فضایی کودکانه هم راستا با مطالب کتاب درسی طراحی شده تا اشتیاق حل کردن سوالات را در دانش آموز افزایش دهد.

سطح کتاب کار ریاضی اول خیلی سبز

اصولا کتاب‌های کار باعث افزایش سطح دانش آموز می‌شوند و از آنجایی که بدون پاسخ هستند تلاش پیدا کردن جواب در دانش آموز را افزایش می‌دهند، کتاب ریاضی اول خیلی سبز نیز این قائده مستثنی نیست. به طور کلی این کتاب برای دانش آموزان سطوح متوس و بالاتر کتابی ایده‌آل می‌باشد.


معرفی کلی کتاب کارپوچینو ریاضی اول گاج

کتاب کارپوچینو ریاضی اول (1) دبستان انتشارات گاج در بیست و پنج بخش تدوین شده و تقسیم بندی مطالب هر بخش بر اساس کتاب درسی می باشد. با توجه به گروه سنی مخاطبین، سعی شده با طراحی متنوع، ترسیم اشکال زیبا و به کارگیری رنگ آمیزی شاد به بیان محتوای مورد نظر پرداخته شود.

کارپوچینو ریاضی اول

محتوای ریاضی اول گاج

  • درسنامه خلاصه
  • سوالات امتحانی
  • سوالات جای خالی
  • سوالات تشریحی

ویژگی‌های کتاب ریاضی اول کارپوچینو

صفحه آرای بی‌نظیر و تصاویر جذاب و رنگی و سوالت استاندارد و رده‌بندی از مهمترین ویژگی‌های کتب ریاضی اول کارپوچینو می‌باشد.

سطح کتاب کارپوچینو ریاضی اول گاج

کتاب حاضر برای دانش آموزان سطوح متوسط که قصد دارند سطح خود را افزایش دهند مناسب است.


معرفی کلی کتاب شاهکار ریاضی اول کلاغ سپید

در کتاب شاهکار ریاضی اول  نحوه چینش سوالات به گونه ای است که دانش آموزان با پاسخ به پرسش های آسان تر، آمادگی لازم را برای سوالات بعدی کسب می کنند.

همچنین برای تمرین های دشوار، توضیحات تکمیلی به عنوان راهنمای والدین آورده شده است.

کتاب شاهکار ریاضی اول کلاغ

محتوای ریاضی اول شاهکار

  • درسنامه مختصر و مفید
  • تمرینات متنوع
  • آزمون‌های خودسنجی
  • آزمون‌های دوره‌ای

ویژگی‌های کتاب کار ریاضی اول کلاغ سپید

طراحی سوالات منطبق با روند کتاب درسی می‌باشد و چیدمان آن از آسان به دشوار قرار داده شده است. تنوع تمرینات بسیار بالاست و از خستگی دانش آموز جلوگیری می‌کند.

سطح کتاب شاهکار ریاضی اول کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی اول برای دانش آموزان متوسط و پایین مناسب است و با استفاده از آزمون‌های خودسنجی که در کتاب طراحی شده می‌توانند سطح خود را می‌سنجند.


جمع بندی

هر سه کتاب معرفی شده طبق بررسی‌های انجام شده بهترین کتاب‌های ریاضی اول موجود در بازار هستند و دانش آموزان با تمرینات آن‌ها تا حد قابل توجهی سطح خود را افزایش می‌دهند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت