عکس بهترین کتاب خوشنویسی اول

بهترین کتاب خوشنویسی کلاس اول

خوشنویسی نیازمند تمرین های مکرر است، بنابراین تمرین و تکرار نوشتن با به کارگیری صبر، دقت و حوصله سبب زیبا و روان شدن خط دانش آموزان می گردد.

فهرست بهترین کتاب خوشنویسی اول

زیبانویسی اول پویش

مبنای آموزشی کتاب زیبانویسی اول پویش روش الگوبرداری و استفاده ی درست و اصولی از خط تحریری می باشد. کتاب حاضر دانش آموزان را با خط کرسی یا خط زمینه برای آموزش صحیح محل قرارگیری حروف و کلمات کنار یکدیگر آشنا می سازد.

در این کتاب از متن کمرنگ به عنوان راهنمایی شکل سازی حروف و کلمات استفاده شده است. برای صحیح و زیبا نویسی در ابتدای آموزش هر حرف، یک کادر کشیده شده و در آن جهت حرکت دست ها و چگونگی نوشتن آن ذکر گردیده است.

بهترین کتاب خوشنویسی کلاس اول

زیبا بنویسیم اول قدیانی

هدف ازتالیف این مجموعه توانمند سازی دانش آموزان درامرزیبا نویسی می باشد. زیبا نویسی یکی ازعوامل موثردرموفقیت درسی و تحصیلی دانش آموزان دوره ی ابتدایی است.

مبنای آموزشی این مجموعه روش الگوبرداری و استفاده درست و اصولی ازخط تحریری می باشد. کتاب پیشرو دانش آموزان را با خط کرسی یا خط زمینه برای آموزش صحیح محل قرارگیری حروف وکلمات کناریکدیگر آشنا می سازد.

بهترین کتاب خوشنویسی کلاس اول

کتاب خوش خطی اول خیلی سبز

کتتاب املا اول خیلی سبز به این قصد تالیف گردیده تا انگیزه نوشتن را در دانش آموز بیدار کند. برای هرروز چند سط تمرین در نظر گرفته شده تا هم دانش آموز را خسته نکند و هم طبق اصول ییش رود. تمرینات کتاب شامل حروف، کلمه، جمله و عدد می‌باشد.

عکس خوش خطی اول خیلی سبز

راهنمای خرید کتاب خوشنویسی اول

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین کتاب‌های خوشنویسی اول را بررسی کنیم، امیدواریم که سهمی در انتخاب مناسب و موفقیت فرزندتان داشته باشیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت