عکس بهترین کتاب کار فارسی اول

بهترین کتاب کار فارسی اول دبستان

بی شک سال اول ابتدایی سالی حساس و سرنوشت ساز برای دانش آموزان است. بهره گیری از شیوه های نوین  آموزشی و کتاب های کمک درسی فارسی اول، امکان رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان را فراهم کرده و زیربنای موفقیت تحصیلی را حتی تا پایان دوره متوسطه  تقویت می کند‌.

فهرست بهترین کتاب کار ریاضی اول

تاکید کتاب فارسی اول برآموزش خواندن و نوشتن است و راز و رمز کسب این مهارت تکرار و تمرین است.

دانش آموزان کلاس اولی بیش از سایرین به تمرین های فراوان و متعدد نیاز دارند تا علاوه بردرک عمیق مطالب به مهارت های نوشتاری در حد قابل قبول دست یابند. در ادامه فهرستی از بهترین کتاب‌های کار فارسی اول را معرفی می‌نماییم.


کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز

کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب‌های نوشته شده برای سال اولی‌هاست که مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته و قرار است راهنمای اولین گام‌های دانش‌آموز، برای راه پرماجرا و طولانی آینده‌اش باشد.

طراحی کتاب و صفحات آن بسیار زیبا و شامل تصاویر و شکل های کاملا رنگی و جذاب و مناسب برای رده ی سنی، دانش آموز است. کتاب شامل دو بخش نگاره ها و نشانه ها می باشد‌.

هر درس شامل داستانک به همراه تصویر، نقاشی و فعالیت های خلاقانه، رنگ آمیزی، شعر و تمرین برای خوش خطی و زیبا نویسی است که با انجام آن ها دانش آموز به هیچ وجه احساس خستگی نمیکند و از انجام تکالیفش لذت میبرد.

عکس کتاب فارسی اول دبستان خیلی سبز

ویژگی‌های کتاب فارسی اول دبستان خیلی سبز

  • صفحات رنگی همراه با تصاویر جذاب
  • ارائه تمرینات متنوع در قالب بازی و سرگرمی
  • مورد تایید آموزش و پرورش

کتاب کارپوچینو فارسی اول گاج

تهیه و تدوین کتاب فارسی اول کارپوچینو گاج به گونه ای است که آموزش و یادگیری مطالب را به شیوه ای جذاب و شیوا برای دانش آموزان مطرح می کند.

کتاب به صورت کاملا رنگی و مصور، به همراه استیکر های مختلف و ستاره های طلایی می باشد که همگی در علاقمند کردن دانش آموزان به مطالعه کتاب و حل تمرینات نقش به سزایی دارد.

برای تهیه و طراحی تمرین های متنوع و آموزنده کتاب از تکنیک های روان شناسی استفاده شده است. تمرین های کتاب شامل سبک سوالات مختلفی از جمله ، ارتباط برقرار کنید، جای خالی، کلمه سازی، جمله سازی و نقاشی است.

عکس کتاب فارسی اول گاج

ویژگی‌های کتاب کار فارسی اول دبستان گاج

  • ارائه متن‌هایی در قالب داستان برای آموزش بهتر روانخوانی
  • ارائه تمرینات متنوع در چارچوب کتاب درسی
  • تصاویر جذاب و سرگرم کننده

کتاب شاهکار فارسی اول کلاغ سپید

کتاب شاهکار فارسی اول کلاغ سپید از 3 بخش نگاره ها، آموزش نشانه های 1 و آموزش نشانه های 2 تشکیل شده است. همسو با کتاب درسی، تمرین هایی هرچند اندک ولی تاثیرگذار برای خوش نویسی و زیبا نویسی در این مجموعه قرار داده شده است.

ارائه بازی ها و سرگرمی های آموزشی، شاخصه دیگر این مجموعه است که آن را علاوه برمنحصر به فرد بودن، بی نقص و کامل می نماید. همچنین استفاده از اشکال و رنگ های زیبا بر جاذبه بصری این مجموعه افزوده و دانش آموزان رابه یادگیری ترغیب می نماید.

عکس کتاب شاهکار فارسی اول کلاغ سپید

ویژگی‌های کتاب کار فارسی اول دبستان کلاغ سپید

  • آمورش نوع نوشتن و خوشنویسی
  • ارائه بازی و سرگرمی برای تقویت مهارت خواندن

کتاب‌های مدعی برترین کتاب کار فارسی اول دبستان

سه عنوان برتر کتاب کار فارسی اول را به زعم اکثر معلم‌ها، مشاوران تحصیلی و کارشناسان فروش حوزه کتاب معرفی نمودیم، اما چند عنوان کتاب هم در بازار نشر موجود است که به به دلیل تالیف و نگارش خوبی که دارند معرفی آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب به معرفی این کتاب‌ها میپردازیم.


مجموعه کتاب‌های دفتر مشق خلاق انتشارات سرمشق

مجموعه دفتر مشق خلاق که در سه جلد (نگاره‌ها، نشانه‌ها 1 و نشانه‌ها 2) تهیه و تنظیم شده که با کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری اول دبستان منطبق می باشد. این مجموعه با هدف آموزش صحیح نویسی و تکالیف هدفمند برای آموزگاران و دانش آموزان آماده شده است.

عکس کتاب دفتر مشق خلاق

کتاب کار و تمرین فارسی اول منتشران

کتاب فارسی اول منتشران ضمن در نظر گرفتن اولویت‌های آموزش زبان فارسی، با ارائه تمرین‌های متوالی در جهت رفع موانع و مشکلات آموزشی گام بر می‌دارد.

این تمرین‌ها شامل فعالیت‌هایی جهت تقویت هماهنگی‌های چشم و دست، تقویت ادراکی-دیداری، تشخیص شکل از زمینه، یافتن شباهت‌ها، ارتباط فضایی، دقت، تطبیق علائم و تمرین‌های دست‌ورزی است.

کتاب کار فارسی اول منتشران

اهداف کتاب کمک درسی فارسی اول دبستان

از اهداف اصلی کتاب‌های کمک درسی فارسی اول پرداختن به مهارت زبان آموزی است که باعث تقویت در نوشتن می شود و شامل خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب سخن گفتن و خواندن و خوب نوشتن است.


راهنمای خرید کتاب کار فارسی اول

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین کتاب‌های کار فارسی اول را بررسی کنیم، امیدواریم که سهمی در انتخاب مناسب و موفقیت فرزندتان داشته باشیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت