عکس بهترین کتاب املا اول

بهترین کتاب املا و دیکته اول دبستان

املا اول دبستان روشی برای تثبیت آموزش حروف و کلمات در ذهن دانش‌آموزان است. به‌طورکلی هدف درس املا در مقطع اول ابتدایی آموزش حروف و کلمات، تقویت قدرت نوشتاری، تقویت حافظه، افزایش هماهنگی بین چشم، گوش، مغز، دست است.

فهرست بهترین کتاب‌های املا اول دبستان

 آموزش املای کلمات در قالب متن و عبارت ملموس و استفاده از تصاویر شاد و جذاب کودکانه در این کتاب‌ها، موجب درک بهتر مطالب و ترغیب دانش‌آموزان به یادگیری شده و مانع از خستگی و دل‌زدگی آنان می‌گردد. در ادامه به معرفی عناین برتر املا اول می‌پردازیم.

املا اول خیلی سبز

کتاب کار املای اول دبستان خیلی سبز بر پایه شیوه‌های نوین آموزشی و متشکل از 22 درس تالیف شده است. کتاب کار املای اول دبستان خیلی سبز با نگاهی ژرف به پروسه‌ی مهارت نوشتاری، ضمن تدوین مراحلی کارشناسی شده، نوآموز را به سوی پیشرفت املا حتی در پایه‌های بالاتر رهنمون می‌کند.

کتاب کار املای اول دبستان خیلی سبز در رسیدن به این مطلوب، هر 3 توانایی لازم برای املای صحیح یعنی خوب شنیدن، تجسم و نوشتار را مد نظر قرار داده است و از انواع متدهای آموزشی مانند جاذبه های بصری و تصاویر جذاب و همچنین تمرین های فراوان در این راه بهره برده است.

بهترین کتاب املا و دیکته اول دبستان

املا اول گاج

برای هر درسکتاب املا اول دبستان گاج، ابتدا نشانه‌های مورد نظر بیان شده و ذیل آن شعر کوتاه کودکانه‌ای مرتبط با نشانه آورده شده که این امر برای مخاطب خردسال جذاب می‌باشد و به ذهن سپاری آن را ساده می‌کند. سپس کلماتی را که با فراگرفتن نشانه می‌توان نوشت، بیان می‌دارد. دامنه لغات دانش‌آموز با این شیوه افزایش یافته و کلمات بیشتری نسبت به کتاب درسی را می‌تواند بیاموزد و بنویسد. 

بهترین کتاب املا و دیکته اول دبستان

املا اول کلاغ سپید

در کتاب املا اول دبستان کلاغ سپید سوالات به گونه ای طراحی شده اند که منجر به تقویت حافظه ی دیداری، تشخیص دیداری و دقت در دانش آموزان می شود و نقش بسزایی در یادگیری و کسب مهارت املا نویسی دارند. به منظور گسترش دایره واژگان دانش آموزان، علاوه بر تمرین ها، برای هر درس متن هایی مرتبط با متون کتاب درسی ارائه شده است

بهترین کتاب املا و دیکته اول دبستان

متن املا اول دانش آفرین

کتاب متن املای اول دبستان انتشارات دانش آفرین، در حد قابل قبولی نیاز دانش آموزان اول دبستان را در درس املاء برطرف ساخته و با ارائه تمرین های متنوع  گامی بزرگ در این زمینه برداشته است.

کتاب متن املا اول گلزار فرهادی در هر ماه آموزشی که از آبان آغاز شده، شامل 4 متن املاء می باشد که مجموعا 37 متن در یک سال تحصیلی می شود. در ادامه املای تصویری گنجانده شده که علاوه بر تنوع در ارزیابی دانش آموزان، به تمام اشکال مختلف حرف پرداخته است.

عکس کتاب متن املا اول گلزار فرهادی

فهرست بهترین کتاب‌های دیکته شب اول دبستان

دیکته شب اول گاج

ساختار و راهبرد آموزشی مطالب کتاب دیکته اول گاج بدین صورت می باشد که برای هر نشانه، چندین متن ساده، روان و جذاب در نظر گرفته شده است. در نگارش متون، چندین کلمه ی جدید که نشانه ی مورد نظر در آن بکار رفته آورده شده و سعی بر آن بوده که در نگارش متن ها  از کلمه های بی معنی و غیر قابل درک استفاده نشود.

بهترین کتاب املا و دیکته اول دبستان

دیکته شب اول اشرف کریمی

تمامی واژه‌ها و عبارات موجود در کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها اشرف کریمی، برای دانش‌آموزان، معنادار، عینی و قابل درک می‌باشد و از نظر کاربردی، خارج از دایره‌ی واژگان و تجربه‌های آن‌ها نیست. از سویی دیگر نیز، دانش‌آموزان با تکرار در خواندن و نوشتن این کلمات، با برخی از نکته‌های نوشتاری و دستور زبانی آشنا خواهند گشت.

عکس کتاب دیکته اول اشرف کریمی

دیکته شب کلاس اولی‌ها پویش

دیکته اول پویش، بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی، در راستای تقویت مهارت املا نویسی و رفع مشکلات دانش آموزان در نگارش، تالیف شده است.

مطالب و محتوای کتاب در بیست و دو درس تقسیم بندی می شود و هر درس به آموزش نوشتاری یک حرف می پردازد. برای هر حرف، تعدادی کلمه و جمله مطرح شده است. کلمات و جملات از میان حروف های خوانده شده انتخاب شده اند.

عکس دیکته شب کلاس اولی‌ها پویش

اهداف کتاب دیکته شب و املا اول

عده‌ی زیادی از دانش‌آموزان اول در نوشتن صحیح کلمات مشکل دارند و این موضوع روی عملکرد آن‌ها در سایر دروس نیز تأثیر می‌گذارد. املا اول دبستان روشی برای تثبیت آموزش حروف و کلمات در ذهن دانش‌آموزان است.

در این میان استفاده از کتاب های دیکته شب و املا اول مفید و معتبر می‌تواند تاثیر زیادی در یادگیری بهتر املا، تقویت روخوانی و رونویسی و سایر مهارت‌های نوشتاری در دانش‌آموزان اول ابتدایی داشته باشد.

راهنمای خرید کتاب املا و دیکته اول

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین کتاب‌های کار املا اول را بررسی کنیم، امیدواریم که سهمی در انتخاب مناسب و موفقیت فرزندتان داشته باشیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت