بررسی کتاب حمام

بهترین کتاب های حمام کودک

کتاب های حمام، کتاب هایی هستند از جنس پلاستیک که قابل شتشو می باشند، این کتاب ها مناسب نوزادها و گروه سنی قبل از دو سال می باشد.

اهمیت کتاب های حمام برای کودکان

کتاب های حمام از دسته کتاب هایی است که در وهله ی اول جنبه‌ی سرگرمی دارد و برای کودکانی که از حمام کردن گریزانند استفاده می‌شود تا توجهشان به تصاویر کتاب جلب و از ترس آنها کم شود.

لیستی از بهترین کتاب های حمام کودک

کتاب های حمام به عنوان اولین وسایل آموزشی کودک بسیار کاربردی و حائز اهمیت است. این آثار باعث بالا رفتن قدرت تفکر و دقت در کودکان می شوند. شما می توانید برای تهیه‌ی کتاب‌های کودک به سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید.


کتاب های حمام انتشارات قدیانی

بررسی کتاب حمام انتشارات قدیانی

کتاب های حمام انتشارات قدیانی از بهترین کتاب های حمام می‌باشد که با طراحی بسیار زیبا و جذاب در اشکال مختلف تولید و همراه با شعر ارائه شده است. اشعار این کتاب ها در جهت معرفی شی، جانداران، اسباب بازی ها و غیره می‌باشد تا کودک علاوه بر سرگرمی مواردی را نیز یاد بگیرد.


معرفی مقاله: بهترین کتاب پارچه ای برای کودک

کتاب های حمام انتشارات پیام مشرق

بررسی کتاب های حمام انتشارات پیام مشرق

از بهترین کتاب های حمام می توان از کتاب های انتشارات پیام مشرق نام برد، از ویژگی جذاب این اثر علاوه بر قابل شست و شو بودن، باز شدنشان به شکل آکاردئون است و در هر جلد اشعار کوتاهی در مورد حیوان مورد نظر یا شی مربوطه ارائه شده است.


کتاب های حمام انتشارات شهر قلم

بررسی کتاب حمام انتشارات شهرقلم

انتشارات شهرقلم در راستای علاقه مند کردن کودکان زیر 2 سال به کتاب خوانی و همچنین سرگرم کردنشان در حمام، اقدام به چاپ بهترین کتاب های حمام با موضوعات مختلف نموده است. اغلب این کتاب ها در جهت آموزش رنگ ها، اشکال، حیوانات و غیره نیز بسیار کاربردی است.


کتاب حمام انتشارات خانه ادبیات

بررسی کتاب حمام خانه ادبیات

یکی از بهترین کتاب های حمام از کتاب هایی است که توسط انتشارات خانه ادبیات به چاپ می‌رسد. این مجموعه علاوه بر اینکه بسیار رنگی و جذاب است جنبه‌ی آموزشی نیز دارد و به شکل دو زبانه طراحی شده است.


خرید کتاب حمام برای کودکان در سنین پایین باعث ایجاد عادت و خو گرفتن کودکان با کتاب می شود آنها با این کتاب در حین حمام کردن که خود سرشار از آرامش است آرامتر می شوند و در عین حال سرگرم نیز خواهند شد؛ شما برای خرید کتاب حمام می توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید.(+)

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت