کتاب پارچه ای

معرفی بهترین کتاب‌های پارچه‌ای برای کودک

اهمیت کتاب های پارچه ای برای کودکان

از اولین حس هایی که در کودک شکل می‌گیرد حس لامسه است و کتاب های پارچه ای کمک می‌کنند تا کودک این حس را همراه با آموزش و تقویت قدرت تفکر و آشنایی با رنگ ها کامل کند. امروزه برای آشنایی کودکان با دنیای خیال‌انگیز کتاب ها لازم است تا از سنین خیلی کم یعنی از 6 ماهگی ، کتاب پارچه ای در اختیارشان بگذاریم.

لیستی از بهترین کتاب های پارچه ای برای نوزادان

موارد زیادی باعث تمایز کتاب های پارچه ای از هم می شود مسائلی مانند پارچه هایی که استفاده می شوند، رنگ‌آمیزی، تصاویر و از همه مهمتر موضوعات؛ این مقاله کمک می کند تا شما با بهترین کتاب‌های پارچه ای موجود در فروشگاه اینترنتی کتابانه آشنا شوید.


کتاب پارچه ای سایه گستر
کتاب پارچه ای انتشارات سایه گستر

کتاب پارچه ای انتشارات سایه گستر از بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک می باشد که برای کودکان زیر 3 سال طراحی شده است. جنس مرغوب پارچه های استفاده شده در این مجموعه و موضوعات آموزشی در نظر گرفته شده از ویژگی‌های خاص این مجموعه به حساب می‌آید.


کتاب پارچه ای قدیانی
کتاب پارچه ای من انتشارات قدیانی

از بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک می توان به کتاب‌های انتشارات قدیانی اشاره کرد که با تصاویر جذاب و رنگی طراحی شده و موضوعاتی که به آن اشاره شده است بیشتر جهت آشنایی کودک با محیط اطراف خود می باشد.


کتاب پارچه ای عسل نشر
کتاب پارچه ای عسل نشر

کتاب های پارچه ای انتشارات عسل نشر یکی از بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک می باشد که به با طراحی های جالب و رنگی سعی در آموزش مسائل ابتدایی مثلف رنگ ها، حیوانات، تضاد و … دارد


معرفی بهترین مقاله: بهترین کتاب های پرورش خلاقیت کودکان


کتاب پارچه ای رستا
کتاب پارچه ای انتشارات رسا

کتاب پارچه ای انتشارات رستا از بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک می باشد که جهت آموزش مفاهیم ریاضی و اشکال طراحی و تالیف شده است. از ویژگی های بارز این کتاب ها طراحی تصاویر آن است که تماما با پارچه و به شکل تکه دوزی است که خود می تواند بیشترین جذابیت را برای کودکان داشته باشد.


کتاب پارچه ای اولین کتاب نی نی ها
کتاب پارچه ای اولین کتاب نی نی ها انتشارات شهرقلم

کتاب پارچه ای اولین کتاب نی نی ها از بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک می باشد که توسط انتشارات شهرقلم طراحی شده است. این مجموعه در چند جلد به آموزش میوه ها، حیوانات مزرعه و … می پردازد.


به نظر شما کتاب های پارچه ای چقدر به رشد فکری، افزایش خلاقیت کودکان کمک می کنند؟ آیا این کتاب ها علاوه بر مواردی که گفته شد تاثیر دیگری هم می تواند روی کودکان بگذارد؟ مطالب فوق جهت راهنمایی علاقه مندان به دنیای کتاب کودکان نگاشته شده است(+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت