معرفی کتاب های summit

معرفی کتاب‌های Summit (1 و 2)؛ ویرایش 3

 کتاب های Summit ویرایش 3 (summit book 3rd edition) یک مجموعه دو جلدی آموزش زبان انگلیسی اثر دو تن از مدرسین و نویسندگان برتر آموزش زبان انگلیسی جن سسلو و آلن آشر است که در تکمیل دوره چهار سطحی Top Notch برای زبان‌آموزان سطح متوسط تا پیشرفته منتشر شده است.

تمامی بخش‌های هر کتاب آموزش کاربردی 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی مهارت‌های درک مطلب، شنیداری، گفتاری و نوشتاری را پوشش می‌دهند و تاکید ویژه‌ای بر تقویت مکالمه دارد. علاوه بر چهار مهارت اصلی زبان به تقویت اصولی مهارت‌های فرعی نظیر افزایش دایره لغات، گرامر انگلیسی و آشنایی با تلفظ و اصول نگارشی نیز می‌پردازد. 

مجموعه کتاب Summit

ویرایش سوم مجموعه Summit با ظاهر جدید خود مجموعه‌ای یکپارچه از مهارت‌های ارتباطی را در اختیار زبان‌آموزان سطح متوسط ​​قرار داده و از طریق آموزش مبتنی بر هدف و بازیابی مداوم زبان، نتایج فوری و قابل اثبات را ارائه می‌دهد. به طوریکه این زبان‌آموزان به راحتی و با اعتماد به نفس بتوانند در موقعیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای پیش بروند.

یکی دیگر از خصوصیات کتاب های سامیت ویرایش سوم، آموزش زبان انگلیسی از طریق مباحث فرهنگی و استفاده از گویندگان با لهجه‌های متنوع به‌منظور آشنایی زبان‌آموزان با لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی است. کتاب های سامیت ویرایش 3 شامل بخش‌های جدیدی برای ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش است.

ویژگی‌های کتاب‌های سامیت ویرایش سوم

 برخی از خصوصیات بارز  کتاب‌های سامیت ویرایش سوم عبارت‌اند از:

  • بروز رسانی مطالب و موضوعات در بخش مکالمه  
  • استفاده بیشتر از ویدئو برای افزایش مهارت های ارتباطی و مکالمه از جمله ویدیوهای جدید Conversation Activator برای ایجاد مهارت ارتباطی و ویدیوهای جدید Discussion Activator برای افزایش دامنه و عمق مهارت بیان
  • افزایش جلوه‌های بصری و گرافیکی
  • آزمون‌های دوره‌ای برای ارزیابی مهارت‌های زبان‌آموز
  • ارائه‌ی تمرین‌های اضافی چالشی برای تقویت سطح شنیدار و مکالمه موردنیاز زبان‌آموز در آزمون‌های عمومی زبان  
  • افزایش بخش‌های آموزشی برای مباحث گرامری و تمرین برای بخش‌های لیسنینگ و رایتینگ  
  • ارائه‌ی تمرین‌های دیجیتالی برای بخش گرامر
  • Active Teach شامل یک کتاب دیجیتال دانشجویی برای دسترسی زبان‌آموزان به صدا، ویدیو و تمرین‌ها برای متمرکزتر کردن و تعاملی‌تر کردن یادگیری
کتاب سامیت چند ترم است؟

سامیت چند کتاب دارد؟

هر سطح ویرایش سوم مجموعه دو سطحی آموزش زبان انگلیسی Summit شامل دو کتاب A و B  است. یعنی این مجموع چهار کتابSummit 1A، Summit 1B، Summit 2A و Summit 2B را شامل می‌شود. دو کتاب اول افزایش مهارت‌های زبانی تا سطح B2 تا B2+ و دو کتاب دوم افزایش مهارت‌های زبانی تا سطح C1 را در چارچوب مرجع مشترک اروپایی پوشش می‌دهند.  

 کتاب های سامیت به ترتیب

کتاب های سامیت متناسب با زبان‌آموزان سطح B2 و C1 هستند، یعنی تسلط زبان‌آموزان به زبان انگلیسی را از سطح متوسط تا سطح پیشرفته ارتقا می‌دهند.  ترتیب کتاب‌های این مجموعه به صورت زیر است:

بهتر است زبان‌آموزان پس از تکمیل دوره‌ی آموزش زبان با مجموعه Top Notch و ارتقا سطح زبان خود تا حد متوسط به سراغ مجموعه کتاب‌های سامیت بروند.

سطح کتاب سامیت

کلام آخر

امیدواریم که مطالب این مقاله، قدری از سوالات را شما را پاسخ گفته و در معرفی و بررسی خصوصیات کتاب های سامیت مفید عمل کرده باشد. شما نیز اگر تجربه مطالعه مجموعه کتاب Summit را دارید، می‌توانید نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبین کتابانه، به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت