کتاب فومی

بهترین کتاب های فومی مناسب کودکان

اهمیت کتاب های فومی کودک

والدین از سنین پایین باید سعی کنند تا کودکان را با دنیای کتاب، آموزش و … آشنا سازند و از آنجا که بچه‌های 6 ماه به بالا در تلاشند تا وسایل را در دست بگیرند، لمسشان کنند و یا گاهی ضربه بزنند و پاره کنند کتاب‌های فومی برایشان بسیار مناسب و قابل استفاده است. این کتاب ها از جنس فوم هستند، ضخیم‌ و سبک هستند و کودکان به راحتی می‌توانند آن را در دست بگیرند.

آشنایی با بهترین کتاب های فومی

کتاب‌های فومی را نیز می توان جزء وسایل آموزشی اولیه برای کودکان زیر 3 سال نیز به راحتی استفاده کرد چون گوشه‌ی تیز ندارند، قابل حملند و خود کودک می تواند آن را در دست بگیرد و از طریق تصاویر موجود در آن نیز مطالبی را بیاموزد.در اینجا فروشگاه کتابانه به معرفی تعدادی از این مجموعه ها پرداخته است.


کتاب فومی انتشارات آریانوین
کتاب های فومی آریا نوین

مجموعه کتاب‌های فومی انتشارات آریانوین یکی از بهترین کتاب‌های فومی برای کودکان می باشد .صفحات کتاب از فوم تهیه شده و دور همه ی صفحات برش هایی به صورت دالبر خورده که بر زیبایی آن افزوده است. جنس و طراحی خاص کتاب سبب جذب بیشتر کودکان می شود. به دلیل ضخامت فوم استفاده شده، والدین به راحتی می تواند این کتاب را در اختیار کودکان خردسالشان قرار دهند و نگران پاره شدن و از بین رفتن آن نباشند.


کتاب فومی انتشارات شهرقلم
کتاب‌های اومد آب بخوره

مجموعه کتاب‌های فومی انتشارات شهرقلم یکی از بهترین کتاب‌های فومی برای کودکان می باشد که با موضوع آلودگی آب از زبان حیوانات مختلف توسط ناصر کشاورز به زبان شعر سروده شده است. هر جلد این کتاب به شکل یک حیوان برش خورده و به سمت بالا باز می شوند قسمت سر حیوان اولین صفحه ی کتاب می باشد، طراحی زیبای این کتاب باعث شده تا برای کودکان بسیار جذاب باشد.


کتاب فومی با فرزندان
کتاب‌های فومی انتشارات بافرزندان

کتاب‌های فومی انتشارات با فرزندان یکی از بهترین کتاب‌های فومی کودک می باشد که در قالب شعر به معرفی حیوانات پرداخته است. هر جلد این مجموعه به شکل یک حیوان از جنس فوم طراحی شده و شعرهای این مجموعه توسط قیصر سربازی و عزت‌اله الوندی سروده شده است.


بهترین کتاب های فومی مناسب کودکان
کتاب فومی انتشارات سایه گستر

کتاب‌های فومی انتشارات سایه گستر یکی از بهتری کتاب‌های فومی برای کودکان می باشد در این مجموعه به معرفی شغل‌های مختلف در قالب داستان پرداخته شده است. هر جلد این مجموعه به شکل یکی از شغل‌ها از فوم ساخته شده و به این صورت کودک می تواند ارتباط بهتری با آن شغل برقرار کند.


کتاب فومی انتشارات کتاب پرنده
کتاب فومی انتشارات کتاب پرنده

کتاب فومی انتشارات کتاب پرنده یکی از بهترین کتاب‌های فومی کودکان می باشد که به شکل کتاب اما از جنس فوم طراحی شده است. این مجموعه با عنوان هزارتا شعر یه نی نی سروده‌ی زهرا موسوی به معرفی حیوانات به زبان شعر پرداخته است.


بهترین و موثرترین دوره برای رشد فکری کودکان دوران ابتدایی زندگی آنهاست کتاب‌های فومی از جمله ابزار آموزشی یادگیری است که به خاطر جنس و طرح‌های جذاب برای بچه ها بسیار جذابند. به نظر شما چه ویژگی دیگری در این کتاب‌ها باعث شده که کودکان میل بیشتری به خواندن این کتاب‌ها نشان می دهند؟ (+)

مطالعه ی مقاله‌های مرتبط: بهترین کتاب های پارچه ای برای کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت