کتاب پازل

بهترین کتاب پازلی کودک

اهمیت کتاب‌ پازل برای کودکان

افزایش دقت و توجه در کودکان و همچنین بالا بردن سطح دریافت و هوش تصویری در کودکان با انجام بازی‌های مثل پازل امکان پذیر است. به همین خاطر کتاب‌های پازلی طراحی شده اند تا در کنار سرگرمی یکی از ابزارهای آموزشی نیز باشند.

لیستی از بهترین کتاب‌های پازلی کودک

آموزش بهتر است با تنوع همراه باشد کتاب های پازلی کمک می کند تا کودکان از آموزش لذت ببرند. در این مقاله به معرفی تعدادی کتاب پازلی مناسب کودکان پرداختیم، برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب های پازلی می توانید به فروشگاه کتابانه مراجعه کنید.


کتاب بخون و بچین کوچولو
مجموعه کتاب بخون و بچین کوچولو

مجموعه کتاب پازلی بخون و بچین کوچولو یکی از بهترین کتاب‌های پازل کودکان می‌باشد که توسط انتشارات آریانوین به چاپ رسیده است. مجموعه‌ی دوازده جلدی بخون و بچین کوچولو، حاوی شعرهای کوتاه کودکانه در موضوعات مختلفی از قبیل حیوانات مزرعه، حیوانات جنگل و … است که در هر صفحه پازلی در ارتباط با شعر مربوطه طراحی شده تا علاوه بر جذابیت و سرگرمی، کودکان را بیشتر با موضوعات هر کتاب آشنا کند.


بهترین کتاب پازلی کودک
مجموعه کتاب قصه‌های شاهنامه

کتاب قصه‌های شاهنامه یکی از بهترین کتاب‌های پازل کودکان می باشد که توسط انتشارات آریانوین به چاپ رسیده است. این مجموعه در 7 جلد به روایت قصه‌های شاهنامه به زبان شعر برای کودکان پرداخته است. تصاویر جذاب در کنار پازل باعث جذابیت اینمجموعه بین کودکان شده است.


خرید کتاب بخون و بچین
کتاب بخون و بچین

مجموعه کتاب بخون و بچین یکی از بهترین کتاب‌های پازل کودکان می باشد که توسط انتشارات آریا نوین به چاپ رسیده است. مجموعه کتاب بخون و بچین آریا نوین به‌ طور کلی یک مجموعه 14 جلدی است که با اشعار زیبای مهدی مردانی، برای گروه سنی «ب» تالیف شده است.


اولین کتاب پازل من
مجموعه اولین کتاب پازل من

مجموعه‌ی اولین کتاب پازل من یکی از بهترین کتاب‌های پازل کودکان می باشد که توسط انتشارات سایه گستر به چاپ رسیده است. هر جلد از کتب این مجموعه عنوان‌های متفاوتی دارند که دارای 5 پازل و دو زبانه هستند. در یک سمت متن فارسی – انگلیسی و در صفحه‌ی بعد پازل آورده شده است. دختر کفشدوزکی، سگ‌های نگهبان، ماجراهای پپا، باب اسفنجی شلوار مکعبی، یخ زده، ریو2، کوکو، توت فرنگی کوچولو، عناوین برخی از جلدهای دیگر این مجموعه هستند.


سرگرمی ها یکی از مهمترین و سازنده ترین ابزار جهت افزایش قدرت هوش، تمرکز و دست ورزی برای کودکان محسوب می شوند. کتاب پازلی هم یکی از این سرگرمی‌هاست که می تواند جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد و به خاطر اینکه همراه با یک بازی است برای کودکان جذاب و دوست داشتنی است.(+)

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب مقوایی برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت