دانلود کتاب Evolve 1

دانلود کتاب Evolve 1

کتاب Evolve 1، نخستین جلد از مجموعه آموزشی Evolve است که برای زبان‌آموزان سطح مبتدی طراحی گشته و فایل PDF آن برای دانلود رایگان، در قسمت پایین، برای شما قرار داده شده است.

برای آشنایی بیشتر با محتوا و شیوه‌ی آموزشی کتاب ایوالو 1 با کتابانه همراه باشید.

معرفی کتاب Evolve 1

مجموعه کتاب Evolve یک سری 6 جلدی از کتاب‌های آموزش زبان است که هدف آن، ارائه روشی جدید و کاربردی در یادگیری زبان، در سطوح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته، می‌باشد.

کتاب Evolve 1 یکی از جلدهای مجموعه کتاب‌های Evolve و برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح المنتری (Elementary) می‌باشد. این کتاب با توجه به سیستم CEFR طراحی شده است و شامل محتواهای آموزشی گوناگونی است که سبب پشرفت زبان‌آموزان در مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی می‌گردد. در ادامه به جزئیات بیشتری از این جلد اشاره خواهیم کرد.

در بسته دانلودی کتاب ایوالو 1 چه آیتم‌هایی قابل دانلود است؟

محتویات قابل دانلود مجموعه Evolve 1  عبارت است از:

  • دانلود کتاب دانش‌آموز Evolve 1
  • دانلود کتاب کار  Evolve 1
  • دانلود فایل صوتی کتاب Evolve 1
دانلود کتاب ایوالو 1

ساختار کلی هر درس در کتاب Evolve 1

کتاب ایوالو 1 مانند دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی Evolve، دارای 12 درس است و هر درس با بخش‌هایی ارائه می‌شود که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنند. این بخش‌ها عبارتند از:

  • Unit Opening Page: هر درس با Unit Opening Page آغاز می‌شود. این بخش به زبان‌آموزان کمک می‌کند که دانش و آموخته‌های قبلی‌شان را فعال کنند و مفاهیم و مطالب پیشین خود به خاطر بیاورند. با ایجاد ارتباط بین موضوعات جدید و آموخته‌های قبلی، زبان‌آموزان به راحتی مطالب تازه را فرا می‌گیرند و آمادگی استفاده از آنها را کسب می‌کنند.
  • بخش اول و دوم: در بخش‌ اول و دوم از دروس، گرامرها، ساختارها و لغات مختلف به تناسب محتوای درس و سطح زبان‌آموزان آموزش داده می‌شوند. این بخش‌ها کمک می‌کنند تا زبان‌آموزان مفاهیم گرامری و واژگان مورد نیاز برای استفاده در مکالمات و نوشتن را یاد بگیرند و با آنها به‌طور کامل آشنا شوند. این فرآیند به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با توانایی استفاده صحیح از این مهارت‌ها، به بخش بعدی از کتاب پیش روند.
  • بخش سوم: در بخش سوم هر درس، ساختارهای ثابت و کاربردی زبان انگلیسی که برای مکالمه و ارتباطات روزمره ضروری هستند، به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شوند. این ساختارها بر اساس محتوای درس و سطح زبان‌آموزان انتخاب می‌شوند تا از مهارت‌های زبانی خود به خوبی در مکالمات و مواجهه با موقعیت‌های واقعی استفاده کنند.
  • بخش چهارم: کتاب Evolve در بخش چهارم، از Reading، Listening  و Writing تشکیل شده است. در این بخش، زبان‌آموزان با خواندن متن‌ها، به سوال‌های مرتبط با مطالب پاسخ می‌دهند و با گوش دادن به فایل‌های صوتی، توانایی درک مطلب و خواندن خود را تقویت می‌کنند.  همچنین، در این بخش، مهارت نوشتن زبان‌آموزان تقویت می‌شود.
  • بخش پنجم: در هر درس، بخشی با عنوان Time to speak وجود دارد که هدف آن قرار دادن زبان‌آموزان در موقعیت‌هایی است که به احتمال زیاد، مشابه آن را در زند گی خود تجربه خواهند کرد و در آن لحظه احتیاج به تسلط کافی و اعتماد به نفس بالا در صحبت کردن دارند. این بخش در تقویت مهارت‌ها مذکور کمک شایانی به افراد کرده است.
محتوای کتاب Evolve 1

در کتاب Evolve 1 چه می‌آموزیم؟

در کتاب  Evolve 1، زبان‌آموزان می‌توانند لغات مختلفی را در رابطه با موضوعات گوناگون، فرا بگیرند. این لغات به شیوه‌ای سازمان‌یافته و تدوین شده‌اند تا به زبان‌آموزان کمک کنند در مواقع مختلف از آنها استفاده کنند و مکالمات بهتر و پربارتری داشته باشند. این موضوعات شامل موارد زیر هستند:

  • کشورها و ملیت‌ها (Countries and Nationalities): در این بخش، لغات مربوط به نام‌های کشورها و ملیت‌ها به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. این لغات کمک می‌کنند تا زبان‌آموزان به معرفی صحیح خود و کشورشان به زبان انگلیسی بپردازند.
  • حروف الفبا (The Alphabet): این بخش به زبان‌آموزان حروف الفبای انگلیسی را آموزش می‌دهد. با آشنایی با حروف الفبا، زبان‌آموزان قادر به تلفظ صحیح کلمات خواهند بود.
  • اعداد (Numbers): در این بخش، اعداد انگلیسی به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا در مکالمات خود به درستی از اعداد و ارقام استفاده کنند.
  • مشاغل (Jobs): لغات مرتبط با مشاغل نیز در این درس آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا شغل و حرفه‌ی خود را معرفی کنند.
  • احوال پرسی (Greetings): اصطلاحات و عبارات رایجی که در احوال پرسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در این بخش آموزش داده می‌شود. این عبارات به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا در ارتباطات روزمره‌شان با دیگران، مودبانه و بااحترام برخورد کنند.
  • خانواده (Family): این بخش به زبان‌آموزان لغات مرتبط با اعضای خانواده‌شان را آموزش می‌دهد تا در مواقع مختلف در مورد خانواده و اعضای آن صحبت کنند.
  • صفات (Adjectives): این بخش، به لغات مربوط به صفات و ویژگی‌ها می‌پردازد. با یادگیری این لغات، زبان‌آموزان قادر به توصیف بهتر و دقیق‌تر اشیا و افراد و… خواهند بود.
  • تاریخ (Dates): لغات مرتبط با تاریخ و اعداد تاریخی در این بخش آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا در مواقع مختلف، از تاریخ و روزهای مختلف باخبر شوند و به درستی به زمان حوادث، وقایع و موضوعاتی از این قبیل اشاره کنند.
  • غذاها و نوشیدنی‌ها (Foods and Drinks): در این بخش، لغات مرتبط با غذاها و نوشیدنی‌ها در انگلیسی آموزش داده می‌شود. با استفاده از لغات این بخش، افراد در رستوران‌ها و مکان‌های مختلف، به راحتی غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌شان  را سفارش خواهند داد.
  • تکنولوژی (Technology): لغات و اصطلاحات مربوط به تکنولوژی و دنیای دیجیتال در این بخش آموزش داده می‌شود. چنین لغاتی سبب می‌شوند تا زبان‌آموزان درباره موضوعات مرتبط با فناوری و اینترنت، به‌طور موثری با سایرین ارتباط بگیرند.
  • موسیقی (Music): در این بخش، لغات مرتبط با موسیقی و اصطلاحات مرتبط با این حوزه آموزش داده می‌شود و زبان‌آموزان یاد می‌گیرند در مورد موسیقی‌ها، خوانندگان و سبک‌های موسیقی مورد علاقه‌شان صحبت کنند.
  • طبیعی(Nature): در این بخش، لغات مرتبط با طبیعت، محیط زیست و جهان طبیعی آموزش داده می‌شود تا بتوانند در مورد آب و هوا، جانوران، گیاهان و طبیعت به‌طور مفصل‌تر صحبت کنند.
  • حمل و نقل (Transportation): لغات مرتبط با حمل و نقل و وسایل نقلیه مختلف در این بخش آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا در مواقع مختلف، در مورد انواع وسایل نقلیه و سفر کردن به‌طور صحیح صحبت کنند.
  • مسا فرت (Travel) در این بخش، لغات و اصطلاحات مرتبط با سفر و مسافرت آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا در مواقع مختلف، از مسافرت و سفر به کشورها و شهرهای مختلف به‌طور موثری خبر دهند.
  • لباس‌ها (Clothes): لغات مرتبط با لباس‌ها و انواع پوشاک در این بخش آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا در خصوص لباس‌های مختلف و سبک‌های مد روز حرف بزنند.
  • فصل‌ها (Seasons): لغات و اصطلاحات مرتبط با فصل‌ها و تغییرات آب‌وهوایی در این بخش آموزش داده می‌شود. این لغات به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا در مواقع مختلف، در مورد فصل‌ها و ویژگی‌های هر یک از آنها به‌طور دقیق و روان صحبت کنند.
دانلود کتاب کار کتاب Evolve 1

کتاب فعالیت‌های ویدئویی Evolve 1 حاوی چیست؟

کتاب فعالیت‌های ویدئویی Evolve 1 حاوی فعالیت‌ها و ویدئوهای آموزشی، در سطح زبان‌آموزان و مرتبط با موضوعات کتاب اصلی است.

ویدئوهای این مجموعه ، شامل فیلم‌های مستند کوتاه و یک سریال با ژانر درام است که زندگی چهار دوست در شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد. این ویدئوها به طور کامل با سطح زبان‌آموزان هماهنگ شده‌اند و تمرین‌هایی را در زمینه‌های مختلفی مانند مکالمه، شنیداری، واژگان و گرامر ارائه می‌دهند.

هر درس در این کتاب شامل سه بخش اصلی است:

فعالیت‌های قبل از تماشای ویدئوها: در این بخش، فعالیت‌هایی ارائه می‌شود که زبان‌آموزان را آماده‌ی تماشای ویدئو می‌کند. این فعالیت‌ها می‌توانند شامل پرسش‌ها، بحث‌ها یا تمریناتی باشند که به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا از قبل با مفاهیم و لغاتی که در ویدئو مورد بحث قرار می‌گیرند، آشنا شوند.

فعالیت‌های در حین تماشا: فعالیت‌هایی نظیر پرسش‌ها، تمرین‌های شنیداری یا تمرین‌های درک مطلب که هدف آنها تقویت مهارات شنیداری و درک مطلب زبان‌آموزان است، در این بخش به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.

فعالیت‌های پس از تماشای ویدئو: فعالیت‌هایی که در مرحله آخر انجام می‌شوند می‌توانند شامل بحث و گفتگو درباره مطالب ویدئو، تمرین نوشتاری یا گرامری باشند و به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا از محتوای ویدئو بهره‌برداری کرده و مهارت‌های خود را در زمینه‌ی مکالمه و نوشتار اصلاح و تقویت نمایند.

دانلود فایل صوتی کتاب Evolve 1

محتوای گرامری کتاب Evolve 1

در کتاب Evolve 1 ، گرامر به‌صورت تدریجی و به همراه فعالیت‌های متنوع به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود و در این پروسه، از روش‌های تدریس تعاملی استفاده می‌شود که به زبان‌آموزان امکان می‌دهد به‌صورت کاربردی مباحث را فرا بگیرند.

قواعدی که در این کتاب تدریس می‌شوند عبارتند از:

  • افعال  To be
  • کاربرد صفات مالکیت
  • ساختار فعل‌های حال ساده
  • کاربرد There is / there are …
  • ساختار فعل‌های حال استمراری
  • افعال  Can / Can’t
  • ساختار فعل‌های گذشته ساده

کلام آخر

امیدواریم که مقاله وبسایت کتابانه، سوالات شما را درباره محتوا و دروس کتاب Evolve 1 پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود فایل‌های پی دی اف، همچنان نیاز به خرید کتاب Evolve دارید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت