بهترین کتاب های مدار منطقی

بهترین کتاب های مدار منطقی

کاربر می‌تواند برنامه یا داده‌ی خود را طبق نیاز انتخاب و اجرا کند. به علت این انعطاف، کامپیوترهای همه منظوره ی دیجیتال می توانند عملیات پردازش اطلاعات را در طیف وسیعی از کاربردها انجام دهند. مدار منطقی تقریباً در تمامی سیستم های دیجیتال امروزی خصوصاً سیستم های کامپیوتر و سخت افزاری یافت می شود.

در این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از کتاب های مدار‌های منطقی بررسی کنیم.

خرید کتاب طراحی و تحلیل مدار منطقی دیجیتال اثر ویکتور. پی. نیلسون

کتاب طراحی و تحلیل مدار منطقی دیجیتال – نلسون

کتاب “طراحی و تحلیل مدار منطقی دیجیتال” به صورت کاربردی و جامع با زبانی شیوا و روان، در سیزده فصل به تحلیل مدارهای متفاوت می پردازد.

شایان ذکر است که نگارندگان در پایان این فصول، با ارائه ی تمریناتی چالش برانگیز یادگیری مخاطبان را به حداکثر می رسانند.


خرید کتاب طراحی دیجیتال(مدار منطقی) اثر موریس مانو با ترجمه سپیدنام

کتاب طراحی دیجیتال اثر موریس مانو | مترجم سپیدنام

کتاب طراحی دیجیتال موریس مانو با ترجمه‌ی قدرت‌الله سپیدنام، کتابی مرجع در زمینه‌ی طراحی مدارات دیجیتالی می‌باشد؛ که تمام مطالب تخصصی مربوط به مدارات الکترونیکی به طور مفصل در آن توضیح داده شده است. فصل‌های کتاب طراحی دیجیتال کامپیوتر به قلم موریس مانو، شامل اَشکال بسیاری از جمله معماریِ انواع مدارات دیجیتالی است.

کتاب طراحی دیجیتال (مدارهای منطقی) موریس مانو، پاسخ تمرین‌ها و مسئله‌های بیان شده در خلال کتاب را در صفحات پایانی آورده است. علاوه بر آن واژه نامه‌ای تخصصی، کلمات تخصصی و معانی آن‌ها برای درک بهتر مخاطبان، در انتهای کتاب گنجانده شده است.


خرید کتاب مدار‌های منطقی (سیستم‌های دیجیتال) پوران پژوهش

کتاب مدارهای منطقی (سیستم های دیجیتال) پوران پژوهش

کتاب مدار منطقی از انتشارات پوران پژهش از هادی یوسفی مرجع بسیار مناسبی برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می باشد، که شامل درسنامه کامل و جامع همراه با مثال های متنوع برای درک بهتر مطلب می‌باشد و در انتهای هر فصل سوالات چهار گزینه‌ای سراسری و تالیفی مرتبط با همان فصل همراه با پاسخنامه کاملا تشریحی گردآوری شده است.


کتاب مدار منطقی انتشارات نصیر

کتاب مدار منطقی اثر علیرضا اجلالی | انتشارات نصیر

کتاب مدار منطقی دکتر اجلالی از انتشارات نصیر شامل مثال‌ها و تمرین‌های متعدد است. درسنامه کتاب مدار منطقی نصیر در ابتدای هر فصل و به ترتیب سرفصل‌‌ها می‌باشد.

تست‌های طبقه بندی شده از آزمون‌های ارشد، دوره‌های گذشته گرداوری شده؛ و پاسخ‌نامه کاملا تشریحی برای تست‌ها و مثال‌ها در کتاب مدار منطقی نصیر بیان شده است.


خرید کتاب ارشد و دکتری مدار‌های منطقی مدرسان شریف

کتاب ارشد و دکتری مدارهای منطقی | مدرسان شریف

کتاب ارشد و دکتری مدار های منطقی از انتشارات مدرسان شریف، مطالب تستی را به روش ساده و طبقه‌بندی شده ارائه کرده است. آموزش کامل مطالب درسی از نکات مهم کلیدی را همراه سوالات و پاسخ‌های تشریحی گردآورده است.

کتاب مدار‌های منطقی مدرسان شریف شامل 750 پرسش چهار گزینه‌ای می‌شود؛ 90 سوال با پاسخ کلیدی و 660 سوال با پاسخ تشریحی به همراه دارد. در ادامه 2 آزمون خودسنجی برای آمادگی بهتر دانشجو در نظر گرفته شده است.


خرید کتاب ارشد درس و کنکور مدار‌های منطقی گسترس علوم پایه

کتاب ارشد درس و کنکور مدارهای منطقی – گسترش علوم پایه

کتاب “درس و کنکور مدار های منطقی” به بررسی طراحی مدارهای ترکیبی، ثبات ها، شمارنده ها، فلیپ فلاپ ها و عناصر مربوط به آنها می پردازد. این کتاب می کوشد  با استفاده از حل مسائل مختلف و بیان نکات مهم،  مدارهای منطقی پیشرفته را آموزش دهد.

 نویسنده (دکتر علی برومندنیا و حمیدرضا مقسّمی) مطالب را با توضیحات کامل بیان می کند، سپس سوالات و تست های طبقه بندی شده مربوط به مباحث را به همراه پاسخ تشریحی جهت آشنایی بیشتر دانشجویان بیان می کند.


امیدواریم این مقاله به انتخاب بهتر، درباره کتاب های نظریه زبان‌ها و ماشین‌ها به شما کمک کرده باشد.همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت