دانلود کتاب Evolve 2

دانلود کتاب Evolve 2

کتاب Evolve 2، جلد دوم از مجموعه کتاب Evolve است که فایل PDF آن، به همراه فایل صوتی، در قسمت زیر برای شما قرار داده شده تا در صورت تمایل، آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی بیشتر با کتاب Evolve 2، این مقاله را دنبال کنید.

معرفی کتاب Evolve 2 + بررسی ویژگی‌ها

کتاب Evolve 2 به عنوان یک کتاب آموزش زبان انگلیسی در سطح پیش‌متوسط (Pre-intermediate)، تمرکز قابل توجهی بر روی مهارت اسپیکینگ دارد. این کتاب به صورت کاملاً به‌روز و با توجه به موضوعات امروزی طراحی شده است و این موضوع سبب می‌شود زبان‌آموزان به موضوعات جذاب و کاربردی دسترسی داشته باشند و بتوانند درباره آنها به بحث و گفتگو بپردازند.

تقویت تلفظ نیز از جمله اهداف این کتاب است. هر درس در این کتاب دارای تمرینات جداگانه‌ای است که به تصحیح و بهبود تلفظ دانش‌آموزان کمک می‌کند.

از دیگر خصوصیات جالب توجه کتاب Evolve 2، وجود بخشی تحت عنوان «اشتباهات رایج» است. در این بخش، زبان‌آموزان مطالبی را برای جلوگیری از ارتکاب اشتباهات شایع، در یادگیری زبان، می‌آموزند و به ‌این ترتیب تعاملات و ارتباطات حرفه‌ای‌تری را تجربه خواهند کرد.

در بسته دانلودی کتاب Evolve 2 چه آیتم‌هایی قابل دانلود است؟

  • محتویات قابل دانلود دربسته Evolve 2 عبارت است از:
  • دانلود کتاب دانش‌آموز Evolve 2
  • دانلود کتاب کار  Evolve 2
  • دانلود فایل صوتی کتاب Evolve 2
دانلود کتاب ایوالو 2

ساختار کلی هر درس در کتاب Evolve 2

هر درس در کتاب ایوالو 2 بخش‌های مختلفی دارد که در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از این بخش‌ها می‌پردازیم:

  • هر درس با بخشی به نام «Unit Opening Page» آغاز می‌شود که به زبان‌آموزان کمک می‌کند آموخته‌های قبلی‌شان را به یاد آورند و ارتباط آنها با مفاهیم جدید را درک کنند. این بخش باعث می‌شود که زبان‌آموزان آمادگی استفاده از مباحث جدید را در کنار مطالب پیشین پیدا نمایند.
  • سپس در قسمت‌های اول و دوم، گرامرها و لغات متنوعی به با توجه به محتوای درس و سطح زبان‌آموزان ارائه می‌شوند. این بخش باعث می‌گردد که زبان‌آموزان مهارت‌های گرامری و واژگان لازم برای Conversation و writing  را یاد بگیرند و در استفاده از آنها، مهارت بیابند.
  • Structure های ثابت و کاربردی زبان انگلیسی که در جهت ایجاد تعامل‌های موفقِ روزمره ضروری هستند، در قسمت سوم هر درس آموزش داده می‌شوند. این Structure ها بر اساس سطحی که زبان‌آموزان در آن قرار دارند گزینش می‌شوند.
  • قسمت چهارم از دروس در کتاب شامل تمرین‌های خواندن، گوش دادن و نوشتن است. این تمرینات باعث می‌شود زبان‌آموزان مهارت درک مطلب خود را تقویت کنند.
  • در هر درس، بخشی تحت عنوان Time to speak ، زبان‌آموزان را در موقعیت‌های واقعی قرار می‌دهد که تجربه‌ی چنین موقعیت‌هایی در میان روزمرگی‌هایشان، بسیار محتمل است و مسلما در آن لحظه، و نیاز به تسلط کافی و اعتماد به نفس برای صحبت کردن دارند. این بخش به تقویت مهارت‌های اسپیکینگ و مشارکت راحت‌تر در مکالمات کمک می‌کند.
آموزش کتاب Evolve 2

در کتاب Evolve 2 چه می‌آموزیم؟

  1. کارهای روزمره (Everyday Things): در این کتاب، لغات و اصطلاحات مرتبط با اشیا و فعالیت‌های روزانه مختلف مطرح می‌شود. به عنوان مثال، لغات مرتبط با خانه، مدرسه، دانشگاه، حمل و نقل عمومی، خرید کردن و… .
  2. وسایل کار و مطالعه (Work and Study Items): عبارات و اصطلاحات مرتبط با وسایل مطالعه مانند کتاب، مداد، خودکار و وسایل کاری مثل لپتاپ، پوشه، جعبه ابزار و… نیز در این کتاب  مطرح می‌شوند. این لغات به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا راحت‌تر در محیط‌های تحصیلی و محل کار ارتباط برقرار کنند.
  3. ورزش (Sports): انواع ورزش‌ها، تیم‌ها، تجهیزات ورزشی و… نیز از جمله مسائلی هستند که با اتمام کتاب ایوالو 2 می‌توان درباره آنها صحبت کرد
  4. نظر دادن و ابراز احساسات (Opinions and Feelings): در این بخش، لغات و عبارات مرتبط با بیان نظرات، احساسات و عواطف در موضوعات مختلف آموزش داده می‌شوند. چنین لغاتی به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا احساسات و نظرات‌شان را به صورت دقیق‌تر و تاثیرگذارتر به اشتراک بگذارند.
  5. پول (Money): این بخش به لغات مرتبط با ارز، بانک، کارت‌های اعتباری و سایر موارد مالی می‌پردازد. یادگیری چنین اصطلاحاتی سبب می‌شود تا شخص در مورد مسائل مالی گویاتر و واضح‌تر صحبت نموده و حتی نتایج کاری و مالی بهتری داشته باشد.
  6. خرید کردن (Shopping): این بخش شامل عبارات مرتبط با خرید و فروش، مغازه‌ها، مراکز خرید و انواع کالاها می‌شود.
  7. غذاها (Foods): در این بخش، لغات مرتبط با انواع غذاها، مواد غذایی، آشپزی و… آموزش داده می‌شود.
  8. لوازم جانبی (Accessories):در این کتاب، یکی از دروس شامل لغات مرتبط با لوازم جانبی مد و ظاهر افراد است. به عنوان مثال، لغات مرتبط با جواهرات، عینک، کیف، کیف پول و سایر لوازم این چنینی.
  9. ظاهر افراد (Appearance): عبارات و اصطلاحات مرتبط با ظاهر و توصیف ظاهری افراد نیز در کتاب ایوالو 2 آموزش داده می‌شود. با یادگیری این لغات شخص به خوبی توانایی توصیف ظاهر خود و یا اشخاص دیگر را کسب خواهد کرد.
  10. مشاغل (Jobs): این قسمت به آموزش اصطلاحات مرتبط با حرفه‌ها و مشاغل می‌پردازد.
  11. سلامتی (Health): لغات مرتبط با سلامتی، بیماری‌ها، پزشکی و موارد بهداشتی نیز بخشی از سرفصل‌های این جلد از مجموعه کتاب Evolve است. این بخش یکی از مفیدترین بخش‌های این کتاب است که در زندگی روزمره بسیار کارآمد خواهد بود.
  12. آب و هوا (Weather): انواع آب و هوا و اصطلاحات مربوط به آن، اظهار نظر در رابطه با شرایط اقلیمی و پرسیدن اخبار هواشناسی و… از دیگر مضامین جذابی است که با اتمام این کتاب، یاد خواهید گرفت.
  13. مناظر شهری (Landscapes):  مناظر طبیعی و شهری، محل‌های گردشگری، آثار توریستی و دیگر مسائل و موضوعاتی از این قبیل، نیز در کتاب ایوالو 2 مطرح می‌شوند.
محتوای کتاب  Evolve 2

کتاب فعالیت‌های ویدئویی Evolve 2 حاوی چیست؟

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کتاب Evolve 2، داشتن آیتمی به عنوان کتاب فعالیت‌های ویدیویی است که شامل مستندهای کوتاه و یک سریال درام می‌باشد.

این مستندها و سریال به زبان‌آموزان امکان می‌دهند با دنبال کردن محتوایی جذاب، مهارت‌های زبانی خود را تمرین دهند و فرصتی برای تطبیق سطح زبانی خود با سطح ویدیوها داشته باشند.

لازم به ذکر است محتوای هر ویدیو به‌صورت کاملاً مرتبط با محتوای کتاب دانش‌آموز ایوالو 2 طراحی شده است.

محتوای گرامری کتاب Evolve 2

در کتاب Evolve 2 تمرین‌های متنوعی برای ارتقای مهارت‌های گرامری وجود دارد. گرامرهایی که در این کتاب تدریس می‌شوند عبارت است از:

  • افعال  To be
  • ضمایر مالکیت (My – Our – Your – His – Her – Its – Their)
  • ساختار حال ساده
  • ساختار حال استمراری
  • ساختارگذشته ساده
  • ضمایر مفعولی (Me – You – Her – Him – It – Us – Them)
  • ساختار و کاربرد Be going to
  • اصلاحات و لغات برای بیان کمیت
  • الگوهای فعل‌ها
  • صفات تفضیلی و عالی
  • ساختار حال کامل
  • ضمایر نسبی (Who – Whom – Which- Whose – Where – That)
گرامر کتاب Evolve 2

کلام آخر

امیدواریم که مقاله وبسایت کتابانه، سوالات شما را درباره محتوا و دروس کتاب Evolve 2  پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود فایل‌های پی دی اف، همچنان نیاز به خرید کتاب Evolve دارید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت