دانلود کتاب 1 Touch stone 

دانلود کتاب 1 Touchstone | تاچ‌استون 1

مجموعه Touch stone برای هر زبان آموزی با هر سطحی کتاب ارائه نموده است. در این مقاله با شما هستیم تا، هم‌گام با هم، محتوا و ویژگی‌های کتاب 1 Touch stone را مورد بررسی قرار دهیم.

اما پیش از آن، باید بدانید که در ادامه، می‌توانید پک کامل کتاب Touch stone 1 را از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

کتاب تاچ استون 1، کتابی برای مبتدیان

کتاب Touch stone 1 مختص افرادی است که در سطح Elementary قرار دارند و به تازگی آموزش زبان را شروع نموده‌اند.

این کتاب بر روی تمامی مهارت‌های چهارگانه اعم از شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن کار می‌کند و در کنار آنها به آموزش واژگان جدید و کاربردی، گرامرهای پرکاربرد در طول مکالمه و… می‌پردازد.

محتویات بسته آموزشی Touchstone 1

  • کتاب دانش‌آموز(student book)
  • کتاب‌کار (work book)
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی
  • کتاب معلم

خصوصیات کتاب Touchstone 1

کتاب touchstone 1 دارای 159 صفحه و 12 فصل است که توسط انتشارات Cambridge University به چاپ رسیده است.

هرفصل (unit) به چهار درس تحت عنوان درس A, B, C, D تقسیم شده است و در هر درس، با در نظر گرفتن سطح زبان‌آموز، به آموزش گرامر، لغات مهم و پرکاربرد در مکالمه روزانه‌ی انگلیسی زبان‌ها، تمرین اسپیکینگ و لیسنینگ و نیز تمرین تلفظ می‌پردازد.

یکی دیگر از خصوصیات کتاب های تاچ استون، وجود بخشی به نام «اشتباهات رایج در زبان انگلیسی» است؛ این بخش، به بررسی و توضیح برخی از اشتباهات پرتکرار زبان‌آموزان می‌پردازد و با آموزش نحوه تشخیص صحیح از غلط و بررسی علت اشتباه کردن بسیاری از افراد، به زبان آموزان کمک می‌کند تا حتی‌الامکان از اشتباهات شبیه به آن در امان باشند.

دانلود کتاب تاچ استون 1 رایگان

در کتاب تاچ استون 1 چه می‌آموزیم؟

بعد از اتمام کتاب touchstone 1، زبان آموزان می‌توانند به موضوعات زیر در مکالمات خود تسلط پیدا کنند:

  1. ابتدا می‌توانند با سلام و احوال‌پرسی، خود را به دیگران معرفی کنند و اطلاعات را تبادل کنند؛ مانند شماره تماس و آدرس ایمیل و… .
  2. سپس قادر خواهند بود درباره اشیا و مکان آن‌ها سؤال کنند و از دیگران درخواست کمک کنند، همچنین معذرت‌خواهی را در سطوح و موقعیت های گوناگون می‌آموزند.
  3. سپس آنها یاد خواهند گرفت درباره مناسبت‌ها، شخصیت افراد، خانواده و دوستان صحبت کنند. همچنین توانایی مکالمه درباره برنامه‌های هفتگی و کارهای روزمره، آشنا شدن با دیگر انسانها، صحبت درباره سبک‌ها و شیوه‌های متفاوت زندگی و شوهای تلویزیونی را خواهند داشت.
  4. آنها یاد می‌گیرند که چگونه می‌توانند محله خود را توصیف کنند، سؤالات زمانی را مطرح کنند، پیشنهادات دهند و درباره تبلیغات نظر خود را ابراز نمایند.
  5. پس از آن، به آنها آموزش داده می‌شود که چطور باید در مورد آب‌وهوا صحبت کنند، پیغام را بگذارند و درباره جزئیات ورزش بحث کنند. قیمت کالاها را بپرسند و برای دوستان خود هدیه بخرند. همچنین قادر خواهند بود اطلاعاتی درباره جاهای دیدنی ارائه کنند و در مورد مکان‌ها و غذاهای بین‌المللی صحبت کنند.
  6. سپس یاد می‌گیرند در مورد گذشته سؤال کنند و اطلاعاتی از گذشته خود ارائه دهند، همچنین می‌توانند تجربیات خود در تعطیلات را تعریف کنند.
  7. در نهایت، نیز می‌توانند درباره عادت‌های غذایی صحبت کرده و درخواست و پیشنهاد دهند.

محتوای کتاب 1 Touchstone به تفکیک هر درس

  1. در درس اول به آموزش ضمایر فاعلی (I – you – he – she – it -we – you – they)، آموزش فعل زمان حال ساده و نحوه پاسخ کوتاه به سوالها پرداخته شده است.
  2. در درس دوم حروف تعریف نامعین (a وan) و شیوه به کار بردن آنها بررسی و معرفی می‌گردد. همچنین زبان‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه اسامی را به شکل باقاعده جمه ببندند و نیز درباره مالکیت چیزی صحبت نمایند.
  3. در درس سوم، صفات ملکی و جملات پرسشی WH دار بررسی می‌شوند.
  4. در درس چهار، به نحوه به کار بردن افعال با زمان حال ساده در جملات پرسشی، منفی و…، در کنار حروف اضافه زمان پرداخته می‌شود.
  5. درس پنجم جملات پرسشی WH دار را مرور می‌کند و درباره کاربرد قیود در جملات صحبت می‌نماید.
  6. کاربرد و استفاده از صفت، شیوه بیان ساعت و ساخت جملات امری، از مباحثی است که در فصل ششم از این کتاب، خواهیم آموخت.
  7. فعل با زمان حال استمراری، افعال حرکتی (action verbs) و افعال غیرحرکتی (state verbs) در درس هفتم آموزش داده خواهند شد.
  8. کاربرد have to / need to، کاربرد مصدر یا Infinitiveو نیز کاربرد much, many, a lot of از مضامین درس هشت هستند.
  9.  درس نهم به کاربرد can در بیان توانستن و امکان داشتن اختصاص دارد.
  10. زمان گذشته ساده و مطالعه شکل گذشته افعال بی‌قاعده در درس ده مطرح می‌گردد.
  11. در این درس به ترکیبهای فعل be در زمان گذشته ساده، جملات سوالی، جملات منفی، پاسخ کوتاه به جملات پرسشی با فعل be و مرور سوالات whدار پرداخته شده است.
  12. درس دوازدهم و درس پایانی کتاب تاچ استون 1، به اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش، کاربرد much, many, a lot of، کاربرد some, any و کاربرد would like اختصاص یافته است.

امیدواریم که مطالب و محتوای این مقاله، سوالات شما را درباره محتوای دروس کتاب Touch stone 1 و شیوه استفاده از فایل پی دی اف کتاب تاچ استون پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب تاچستون 1، همچنان نیاز به خرید کتاب Touch stone داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت