دانلود کتاب Touch stone 2

دانلود کتاب Touchstone 2

کتاب Touch stone 2، دومین سطح از مجموعه کتاب های تاچ استون است که در ادامه، فایل دانلودی آن برای شما قرار داده شده است.

برای آشنایی با محتوا و جزئیات کتاب Touch stone 2 با این مقاله همراه باشید.

درباره کتاب Touchstone 2

کتاب Touch stone 2 مناسب سطح Pre-Intermediate است و زمینه ورود به سطح نیمه پیشرفته و مکالمه حرفه‌ای به زبان انگلیسی را فراهم می‌کند.

وجود بازی‌های گروهی، فعالیت‌های دسته‌جمعی و تمرینات سرگرم‌کننده از جمله ویژگی‌های این کتاب است که زبان آموزانه را در کلاس‌های درس، وادار به همکاری و گفتگو می‌کند.

در کتاب تاچ استون 2، شما به عنوان یک زبان آموز که دوره مبتدی را پشت سر گذاشته است، با برخی اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی آشنا می‌شوید که به نوبه‌ی خود، در تسلط و مهارت شما در مکالمه، تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

محتویات بسته آموزشی Touchstone 2

  • کتاب دانش‌آموز(student book)
  • کتاب‌کار (work book)
  • یک DVD برای تماشای ویدیوهای آموزشی
  • کتاب معلم

در کتاب تاچ استون 2 چه می‌آموزیم؟

در کتاب تاچ استون 2، زبان آموزان به مباحث مختلفی آشنا می‌شوند تا بتوانند در موقعیت های مختلف صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند. این مباحث شامل علایق و فعالیت‌های شخصی، مانند انواع برنامه‌های تلویزیونی و سبک‌های موسیقی مورد علاقه‌شان می‌شود.

همچنین در کتاب به سلامتی و بیماری‌ها، و روش‌های سالم ماندن و زندگی کردن پرداخته می‌شود. آموزش نحوه توصیف مراسم و مناسبت‌های خاص نیز جزو مباحث این کتاب است.

از جمله مباحث دیگر این کتاب می‌توان به نحوه بیان تاریخ و زمان به زبان انگلیسی، تهیه چک لیست کارهای مهم قبل از سفر و معرفی وسایل مورد نیاز برای انواع سفرها با مقاصد مختلف اشاره کرد.

همچنین زبان آموزان در این کتاب یاد می‌گیرند که چگونه باید ظاهر خود را توصیف کنند و راجع‌به برنامه‌های آینده‌ی خود و دیگران حرف بزنند.

دانلود کتاب تاچ استون 2 رایگان

محتوای کتاب 2 Touchstone به تفکیک هر درس

  1. در درس نخست از این کتاب به مرور برخی از قواعد زمان حال ساده پرداخته شده و مباحث دیگری نظیر کاربرد too و either بررسی میگردد.
  2. کاربرد can، کاربردInfinitive  (مصدر) و شیوه استفاده از ضمایر مفعولی اعم از me – you – him – her – it – us – you – them در درس دوم از این کتاب بررسی می‌شوند.
  3. در درس سوم به مبحث زمان حال استمراری و افعال ing دار و تکمیل مبحث افعال حرکتی و غیرحرکتی پرداخته شده است.
  4. در درس چهارم از کتاب تاچ استون 2 به مفهوم «مفعول غیر مستقیم در جملات انگلیسی» پرداخته می‌شود و پس از آن درباره کاربرد going to و حال استمراری در آینده ساده صحبت خواهد شد.
  5. پنجمین درس به آموزش زمان گذشته ساده و ترکیب جملات در این زمان، quantifiersها و کاربرد much, many, a lot of اختصاص دارد.
  6. این درس در ادامه‌ی آموزش کاربرد can و شکل گذشته آن، یعنی could، به ارائه توضیحات کاربردی و جامعی پرداخته است.
  7. در درس هفتم می‌آموزیم که چگونه هدف و نتیجه انجام یک کاررا با استفاده از کلماتی مثل because , in order that و … بیان کنیم. همچین با کاربرد can, must, should, have to نیز آشنا می‌شویم.
  8. با ضمایر ملکی (mine – yours – his – hers – its – ours – yours – theirs) و کاربردهای صفت در درس هشتم آشنا خواهید شد.
  9. در این فصل زمان گذشته استمراری و کاربرد while و as در آن و همچنین با ضمایر انعکاسی (myself – yourself – himself – herself – itself – ourselves – yourselves – themselves) را می‌آموزیم.
  10. مباحثی که در درس دهم با آنها آشنا می‌شویم، عبارتند از: صفات تفضیلی، سیلابها در زبان انگلیسی، صفت تفضیلی چند سیلابی و بی قاعده.
  11. در فصل یازده می‌آموزیم که have got و has got چه کاربردی دارند و همچنین جملات پرسشی با wh را مجدد مرور می‌کنیم.
  12. در نهایت در درس آخر این کتاب کاربرد will, shall، کاربرد going to در آینده ساده  ونیز حال استمراری در آینده ساده را می‌آموزیم.

امیدواریم که مقاله وبسایت کتابانه، سوالات شما را درباره محتوای دروس کتاب Touch stone 2 و شیوه استفاده از فایل پی دی اف کتاب تاچ استون پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود پی دی اف کتاب تاچستون 2، همچنان نیاز به خرید کتاب Touch stone داشتید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت