دانلود کتاب English Vocabulary in Use

دانلود کتاب Vocabulary in Use

مجموعه کتاب Vocabulary in Use همواره به عنوان یکی از برترین منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی معرفی می‌شوند. این مجموعه توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است.

فایل PDF کتاب‌های این مجموعه، در قسمت زیر برای شما قرار داده شده تا در صورت تمایل، سطح مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Elementary

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Elementary

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Pre-Intermediate & Intermediate

دانلود کتاب  English Vocabulary in Use Pre-Intermediate and Intermediate

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Upper – Intermediate

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Upper – Intermediate

دانلود کتاب english vocabulary in use advanced

دانلود کتاب english vocabulary in use advanced

دانلود کتاب Basic Vocabulary In Use

دانلود کتاب Basic Vocabulary In Use

برای آشنایی بیشتر با کتاب های وکبیولری این یوز، با این مقاله از وبسایت کتابانه همراه باشید.

معرفی کتاب Vocabulary in Use

مجموعه کتاب های Vocabulary in Use به دلیل دقت فراوان در انتخاب واژگان، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

از آنجا که واژگان زبان انگلیسی در آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس و تافل بسیار مهم هستند، این کتاب‌ها می‌توانند به عنوان یک منبع قوی برای تقویت دایره واژگان زبان‌آموزان عمل کنند. با مطالعه و یادگیری واژگان کاربردی در این مجموعه، احتمال موفقیت در آزمون‌های بین‌المللی بسیار افزایش خواهد یافت.

دانلود کتاب English Vocabulary In Use Advanced (3rd)

تفاوت کتاب‌های Vocabulary in Use و English Vocabulary in Use

این دو مجموعه، تفاوت چندانی در نوع و محتوای آموزشی ندارند. تنها فرق بارز و قابل توجه بین آنها، لهجه زبان انگلیسی است.

کتاب‌های Vocabulary in Use، انگلیسی را با لهجه آمریکایی و کتاب‌های English Vocabulary in Use، با لهجه بریتیش به شما می‌آموزند.

انتخاب هر یک از این مجموعه‌ها بسته به هدف و سلیقه شما در یادگیری زبان دارد.

لازم به ذکر است که کتاب های لهجه بریتیش در چهار جلد و کتاب لهجه امریکن در 3 جلد تالیف شده‌اند.

سطح بندی کتاب‌های Vocabulary in Use و English Vocabulary in Use

این مجموعه کتاب ها در 5 سطح ارائه شده است. در ادامه به ارائه توضیحات کوتاهی درباره هر یک از این سطوح پرداخته‌ایم.

دانلود کتاب English Vocabulary in Use Pre-Intermediate and Intermediate

براساس سیستم CEFR:

کتاب English Vocabulary In Use Elementary و کتاب Basic Vocabulary In Use:

کتاب Vocabulary In Use Elementary و کتاب Basic Vocabulary In Use برای زبان آموزان تازه‌کار و مبتدی (سطح‌های A1-A2) مناسب بوده و واژگان ابتدایی و اساسی زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد. در این کتاب با واژگان مورد نیاز برای گفتگوهای روزمره آشنا خواهید شد.

کتاب English Vocabulary In Use Pre-Intermediate & Intermediate و کتاب Intermediate Vocabulary In Use:

کتاب English Vocabulary In Use Pre-Intermediate & Intermediate و کتاب Vocabulary In Use Intermediate برای زبان آموزان سطح متوسط، که معادل لوِل‌های A2 و B1 است، مناسب می‌باشند و بر روی تقویت واژگان و مفاهیم پیچیده‌تر تمرکز دارند.

کتاب English Vocabulary In Use Upper-Intermediate و کتابVocabulary In Use High Intermediate

کتاب English Vocabulary In Use Upper-Intermediate و کتاب Vocabulary In Use High Intermediate نیز مناسب زبان آموزان سطح بالاتر از متوسط (B2) هستند. در این سطح، زبان آموزان دارای دایره واژگان وسیع‌تر، توانایی ارتباطی قوی‌تر و درک مطلب بهتری هستند.

کتاب English Vocabulary In Use Advanced

زبان‌آموزانی که درسطح C1 و C2 قرار دارند، می‌توانند از کتاب English Vocabulary In Use Advanced استفاده کنند؛ در چنین سطحی، زبان آموزان توانایی بالا در استفاده از واژگان پیچیده و تخصصی را دارند و قادر به درک متون پیچیده و نیز واژگانی در سطح تحصیلات آکادمیک و حرفه‌ای هستند.

لازم به ذکر است که سطح ادونس این مجموعه فقط برای لهجه‌ی بریتیش به چاپ رسیده است.

دانلود کتاب انگلیش وکب آپر اینترمدیت

ویژگی های کتاب Vocabulary in Use

مجموعه کتاب Vocabulary in Use دارای ویژگی‌ها و منحصربه‌فردی است که آن را در میان کتاب‌های آموزش واژگان انگلیسی بسیار محبوب می‌سازد. برخی از این خصوصیات را در ادامه مقاله، برای شما همراهان، برخواهیم شمرد:

  • گستردگی مضامین: هر جلد از این مجموعه دارای 2500 کلمه است که به آموزش لغات در حوزه‌های گوناگون می‌پردازد.
  • پتانسیل ترکیب و همانگی با دیگر منابع: توانایی تطبیق این کتاب با سایر منابع آموزشی، به دلیل تنوع و جامعیت محتوای آن، در روند یادگیری زبان، تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. این درحالی است اکثر کتب آموزشی به دلیل محدودیت‌های موضوعی خود، این امکان را فراهم نمی‌کنند.
  • CD نرم‌افزار همراه با کتاب: این کتاب‌ها به همراه یک CD نرم‌افزار به فروش می‌رسند که حاوی تمرین‌های اضافی است. زبان‌آموزان با پاسخ‌دهی به این تمارین، آموخته‌های خود را تکمیل می‌نمایند.
  • آزمون‌های جامع و استاندارد: سوالات آزمون‌های این کتاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مفاهیم اصلی کتاب را، به صورت مداوم مطرح کنند و تمام نکات مهم و کلیدی را پوشش دهند. این نوع آزمون‌ها برای ارزیابی سطح یادگیری و پی بردن به نقطه‌ضعف‌ها بسیار مفیدند.
  • دروس کوتاه و مفید: هر درس کتاب فقط در دو صفحه تدوین شده که این امر باعث می‌شود زبان‌آموزان به‌راحتی مطالب را مرور کرده و به‌سرعت پیشرفت کنند.
  • تمرین‌ها: این کتاب با ارائه تمرین‌های متعدد و مختلف، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا دایره‌واژگان‌شان را گسترش دهند. این تمرین‌ها متناسب با نیازهای سطح زبان‌آموزان طراحی شده‌اند.
  • بخش اشتباهات متداول: این مجموعه کتاب شامل بخشی به نام اشتباهات متداول است که خطاهای پرتعداد و رایج در میان زبان‌آموزان را ذکر نموده و سعی دارد تا با یادآوری آنها، حتی‌الامکان از ارتکاب و تکرار چنین خطاهایی جلوگیری کند.
  • مناسب برای آزمون‌های بین‌المللی: با مطالعه کتاب های وکب این یوز، زبان‌آموزان می‌توانند برای آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل آمادگی لازم را کسب کنند و نتایج موفقیت‌آمیزی بدست آورند.
  • تقویت مهارت شنوایی: فایل صوتی‌ای که به همراه کتاب عرضه می‌شود، به زبان‌آموزان کمک می‌کند مهارت شنوایی‌شان را بهتر کنند و مشکلی در تلفظ نداشته باشند.
  • تقویت اعتماد به نفس زبان‌آموز: به علت شیوه اصولی آموزش در این کتاب، شما با یادگیری واژگان جدید، اعتماد به نفس بیشتری برای اظهار نظر و صحبت کردن، در مواقع مختلف، خواهید داشت. با افزایش تسلط بر واژگان انگلیسی، می‌توانید به خوبی با دیگران ارتباط بگیرید و به تبادل اطلاعات، به زبان انگلیسی، بپردازید.
دانلود کتاب Vocabulary In Use High Intermediate

چگونه از کتاب های Vocabulary in Use استفاده کنیم؟

با دو روش می‌توان بهره‌وری کامل و مفیدی از کتاب های Vocabulary in Use برد:

  1. خودآموز (Self Study)
  2. استفاده در کلاس‌ها زبان

روش دوم، بستگی به نوع آموزشگاه و شیوه‌ی تدریس معلم خواهد داشت و ما در این قسمت به بررسی روش خودآموز خواهیم پرداخت.

باید بدانید که یادگیری زبان و مطالعه لغات، بسته به شیوه‌ی یادگیری خاص هر شخص، متفاوت است؛ اما اگر ایده‌ای برای مطالعه واژگان با کتاب‌های Vocabulary in Use ندارید، می‌توانید مراحل پیشنهادی کارشناسان کتابانه را دنبال کنید:

  1. برنامه‌ریزی مطالعه و تعیین هدف: قبل از شروع مطالعه کتاب، باید هدف خود را مشخص کنید؛ پس اینکه هدفتان روشن شد، برنامه‌ریزی دقیقی برای مطالعه آن انجام دهید. تعیین زمان‌های مشخص برای مطالعه روزانه، سبب استفاده بهتر از زمان خواهد شد.
  2. مطالعه درس به درس: هر کتاب از 100 درس تشکیل شده است. می‌توانید از درس اول شروع کنید و به ترتیب دروس مطالعه نمایید و یا اینکه دروسی را که مایل به یادگیری مضامین آنها هستید، پیش ببرید. هر درس دارای واژگان جدید و تمرینات مرتبط با آن است.
  3. حل تمرینات: قسمت دوم هر درس، شامل تمرینات مرتبط با مطالب صفحه اول است. با حل این تمرینات، اطمینان حاصل می‌شود که مطالب به خوبی درک شده‌اند و نقاط ضعف و قوت نیز شناسایی خواهند شد.
  4. بررسی پاسخ‌ها: در انتهای کتاب، پاسخ‌های تمارین آورده شده است. بررسی پاسخ‌ها، پس از حل تمرینات، به شما کمک می‌کند تا اشتباهاتتان را شناسایی و اصلاح کنید و در فرآیند یادگیری پیشرفت نمایید.
  5. استفاده از فایل صوتی: با گوش دادن به این فایل‌های صوتی، ضمن آشنایی با تلفظ صحیح واژگان، لیسنینگ خود را نیز ارتقا خواهید داد.
  6. مرور و تکرار: ادامه دادن به مرور مطالب و حل تمریناتِ بیشتر، به مرور زمان، به شما کمک می‌کند که واژگان را به آسانی یاد بیاورید و کاربردهای مختلف آن‌ها را، در جملات مختلف تمرین کنید.
  7. استفاده در مکالمات روزانه: تلاش کنید واژگانی که یادگرفتید را در مکالمات و متون روزمره خود به کار ببرید تا به استفاده از آنها در هنگام مکالمه عادت کنید.
دانلود کتاب Vocabulary In Use Intermediate (2nd)

کلام آخر

امیدواریم که مقاله وبسایت کتابانه، سوالات شما را درباره محتوا و دروس کتاب های Vocabulary in Use پاسخ داده باشد. چنانچه پس از دانلود فایل های پی دی اف بالا، همچنان نیاز به خرید کتاب Vocabulary in Use دارید، باید بدانید که فروشگاه کتابانه، کتاب‌های آموزش زبان را با تخفیفات بسیار قابل توجه و بالا به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که ما همواره منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در رابطه با مقالات کتابانه هستیم. (+)

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت