فلسفه و منطق خیلی سبز

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز از بهترین کتاب‌های فلسفه و منطق و یکی از کامل ترین کتاب های موجود در درس فلسفه است.

ویژگی‌های کتاب تست فلسفه و منطق خیلی سبز

کتاب فلسفه و منطق انتشارات خیلی سبز متناسب با تغییرات کتاب‌ های درسی، تغییرات لازم را انجام داده و کامل و پرنکته است.

در ابتدای هر درس کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز، درسنامه کامل، تحلیلی و پرنکته قرار دارد و در ادامه به تست‌ها و پس از آن به پاسخنامه کلیدی و کاملاً تشریحی پرداخته شده است.

نقاط قوت فلسفه و منطق خیلی سبز

  • درسنامه‌های جامع
  • تست‌های تالیفی و کنکوری متعدد
  • پاسخنامه کاملا تشریحی

فهرست کتاب‌های فلسفه و منطق خیلی سبز

کتاب تست منطق دهم خیلی سبز

نویسنده در کتاب تست منطق دهم خیلی سبز به تحلیل دقیق متن کتاب درسی و توضیحات تکمیلی با مثال‌های متنوع و قابل فهم پرداخته است. هر درس با یک درس نامه‌ی مفصل شروع شده که متناسب با سر فصل‌های کتاب درسی بوده  و به طور مفصل توضیح داده شده‌اند.

ابتدا تمام درس در یک نگاه اجمالی و چندخطی خلاصه‌نویسی شده است تا در شروع مطالعه، دانش آموز با کلیات درس آشنایی پیدا کند؛ سپس با شروع عناوین، محتوای اصلی کتاب به صورت خط به خط آورده شده است. و توضیحات مهم درون کادرهای رنگی قرار داده شده تابه عنوان نکات مهم و کنکوری در اختیار دانش آموز باشد و پس از مطالعه‌ی کامل کتاب دیگر نیازی به خلاصه‌نویسی آن نباشد.

تعاریف چند گزینه‌ای اغلب توسط نمودار‌ها دسته بندی شده‌اند تا مطالعه و مرور آن‌ها آسان‌تر شود. کتاب همچنین دارای درس نامه‌های مهم و ستاره‌دار است که توسط کادر‌های مشکی رنگ تمییز داده شده و شامل بخش‌هایی از کتاب درسی و نکاتی هستند که طراحان کنکور سراسری توجه ویژه‌ای در طراحی سوالات به آن‌ها داشته‌اند و تست‌های مربوط به آن ها نیز تحت عنوان تست‌های ستاره‌دار معرفی شده‌اند.

پس از ارائه هر درس‌نامه، مثال‌ها و تست‌هایی برای تثبیت مطالب یاد گرفته شده طراحی شده است. و در پایان هر درس نیز ، چندین تمرین به همراه پرسش های چهارگزینه‌ای وجود دارد که پاسخنامه‌ی تشریحی آنها را می‌توانید در پایان کتاب مشاهده کنید.

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست منطق دهم خیلی سبز
  • درس‌نامه قوی
  • وجود مثال‌ها و تمرین‌های متعدد
  • استفاده از تست‌های کنکور
  • ​وجود جدول‌ها و نمودار‌ها

کتاب تست فلسفه یازدهم خیلی سبز

هر درس کتاب تست فلسفه یازدهم به چند قسمت: (پیش پرده ، پرده ی اول، پرده ی دوم و… ، لب مطلب، برویم سراغ تست، حواسمان باشد و انبار مهمات) تقسیم شده است.

بخش پیش پرده در واقع معرفی درس پیش رو و سرفصل هایی است که قرار است مطالعه شوند. بخش های پرده ی اول ، پرده ی دوم و… همان درس نامه ی کتاب هستند که مطابق با استاندارد و سرفصل های کتاب درسی به چند عنوان تقسیم بندی شده اند.

درس نامه شامل نکات بسیار، توضیحات کامل و قابل فهم و بخش برویم سراغ تست است. این بخش که در لابه لای تدریس درس نامه ارایه داده شده، شامل تست مربوط به درس نامه ی خوانده شده است و سنجشی برای این است که بفهمید مطالب را یادگرفته اید یا خیر.

درس نامه همچنین دارای بخش لب مطلب ( خلاصه ی تمامی مطالب گفته شده) وحواسمان باشد ( توجه به قید های مهم و سوال بر انگیز درس نامه) می باشد. پس از تدریس کامل درس نامه، بخش انبار مهمات به خلاصه ی کلی درس و مرور آن  با استفاده از نمودار ها و جداول می پردازد.

سپس بخش پرسش های چهارگزینه ای شامل تست های طبقه بندی شده و مشابه کنکور سراسری ارایه داده شده که با حل آن ها می توانید معلومات و مطالب درسی خوانده شده ی خود را بسنجید. تمامی تست ها در پایان کتاب دارای پاسخ تشریحی هستند.

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست فلسفه یازدهم خیلی سبز
  • ارائه مطالب به صورت درس به درس منطبق با کتاب درسی
  • متناسب با سطح سوالات کنکور سراسری
  • ارائه درسنامه کامل منطبق با کتاب درسی
  • ارائه نکات برگزیده هر درس

کتاب تست فلسفه دوازدهم خیلی سبز

درسنامه های این کتاب کامل، مفصل می باشد و خط به خط و ریز به ریز کتاب درسی را توضیح داده و برای هر بخش مثال های متنوع ارائه کرده تا مطالب در ذهن باقی بمانند.

سوالات و تمرینات کتاب درسی در بین درسنامه به همراه پاسخ های تشریحی مطرح شده است.

از آوردن نکات و مطالب اضافی خودداری شده و تمامی مطالب با تاکید بر نکات کنکوری و تستی نوشته شده است تا مخاطب بداند که بر چه موضوعی تمرکز داشته باشد.

بیش از 1000 تست به شکل تالیفی و تستی در این اثر گنجانده شده که لازم است بعد از مطالعه ی کامل درسنامه ها داوطلب به سراغ آنها برود؛ تست ها از ساده به دشوار چیده شده اند تا مخاطب متوجه شود که در چه مباحثی مشکل دارد و میزان تسلطش بر دروس را بسنجد.

در انتهای کتاب سه آزمون جامع شبیه کنکور گنجانده شده و پاسخ تشریحی تمامی تست ها ارائه شده است.

بهتر است بعد از تست زنی برای فهم بهتر و مقایسه ی پاسخ ها داوطلبان سراغ پاسخ های تشریحی بروند این کار باعث می شود که مرور دوباره ای بر دروس داشته باشند و با ریزه کاری فنی تست ها هم روبرو شوند.

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست فلسفه دوازدهم خیلی سبز
  • درس‌نامه فوق‌العاده قوی
  • استفاده از نکات جدید در درس‌نامه
  • پوشش تست‎های کنکور
  • ​لحن سرگرم‌کننده

کتاب تست فلسفه و منطق پایه خیلی سبز

ترتیب دروس کتاب تست فلسفه و منطق پایه خیلی سبز، مطابق با روند درسی در کتاب‌های درسی می‌باشد. در هر درس، ابتدا یک درسنامه کامل و تحلیلی آورده شده که مملو از نکات کنکوری می‌باشد.

در نگارش این درسنامه، دقت فراوانی شده تا تمامی نکات مهم ارائه شوند و هیچ موضوع مهمی از قلم نیفتد. جامعیت و خلاصه بودن این درسنامه به افراد کمک می‌کند تا در دوران مرور و جمع‌بندی نیز بتوانند از آن بهره ببرند.

در ادامه، تست‌های هر درس ارائه شده‌اند که در انواع مختلف و سطح‌های گوناگون طراحی گشته‌اند. برای تالیف این تست‌ها، سعی فراوان شده تا با توجه به سوالات کنکورهای سال‌های پیشین، سلیقه طراحان سوالات کنکور درنظر گرفته شود.

همچنین تست‌هایی که دشوارتر هستند و پاسخ دادن به آن‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی به افراد کند با عنوان سوالات کمی دشوارتر مشخص شده‌اند. درواقع پاسخ دادن به این تست‌ها افراد را برای مواجه شدن با تمام آزمون‌های شبیه‌سازی شده و آزمون سراسری آماده می‌سازد.

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست فلسفه و منطق پایه خیلی سبز
  • درسنامه کامل و بسیار جامع با ارائه تمامی مطالب
  • بانک تست 1719 تستی تالیفی و کنکوری
  • ارائه پاسخ نامه تشریحی کلیه سوالات
  • شامل سوالات کنکور سراسری جدید

کتاب تست فلسفه و منطق جامع خیلی سبز

روش تدریس کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز، به این صورت است که در آغاز هر درس، ابتدا قسمت‌های مهم مباحث مربوط به آن درس را توضیح می‌دهد. پس از توضیحات، یک یا چند تست آموزشی همراه با پاسخ در هر قسمت آورده شده است تا مخاطب مطلب ارائه شده را به خوبی درک نماید.

از ویژگی‌های مثبت این کتاب می‌توان به ریز نکاتی که در قسمت توضیحات هر بخش آمده، اشاره کرد. پس از آموزش کامل درسنامه‌ی مربوط به هر بخش، پرسش‌های چهار گزینه‌ای مرتبط با مطالب آموزش داده شده، آمده است که این سوالات از ساده تا دشوارتر سطح بندی شده‌اند.

از جمله ویژگی‌های مثبت دیگر این کتاب می‌توان به زبان ساده در آموزش کامل متن دروس که با جداول و نمودارهای کاربردی همراه شده، پیش‌بینی نحوه‌ی طراحی تست‌های کنکوری از قسمت‌های مهم، ارائه‌ی تمرین‌ها و متن کتاب درسی، ارائه‌ی 2600 تست کاربردی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

همانطور که ‌پیش‌تر هم به آن اشاره شد بخش انتهایی کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز به پاسخنامه‌ی تشریحی سوالات چهارگزینه‌ای اختصاص دارد.

نقد و بررسی فلسفه و منطق خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست فلسفه و منطق جامع خیلی سبز
  • شامل بیش از 2676 تست تالیفی و کنکور سراسری
  • پوشش کامل کتاب درسی (تمرینها و متن کتاب درسی)
  • ارائه‌ی تست های «کمی دشوارتر» برای رسیدن به درصد های بالا
  • شرح نقاط مبهم و پیچیده کتاب درسی و پیش بینی نحوه طرح تست از این مطالب

راهنمای خرید کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های فلسفه و منطق خیلی سبز که جز قویترین کتاب‌های فلسفه و منطق کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت