هندسه خیلی سبز

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

هندسه خیلی سبز مجموعه ای کامل از مباحث و نکات تستی کنکور است که همه ی داوطلبان کنکور با مطالعه ی این کتاب، می توانند پیشرفت چشمگیری در این درس داشته باشند.

درس هندسه در باور و تصور دانش آموزان درسی سخت و دشوار است. به گونه ای که یادگیری و کسب نتیجه ی خوب، از آن را ناممکن می دانند و به همین خاطر وقتی را صرف مطالعه آن نمی کنند.

علت این طرز فکر، هم بخاطر این است که اکثریت دانش آموزان سعی در حفظ کردن مطالب و قضایای آن دارند و اگر به جای حفظ و مطالعه ی سطحی مفاهیم، به یادگیری دقیق و مفهومی بپردازند، خواهند دید که هندسه درسی شیرین و جذاب است و  می توان با انتخاب یک منبع مطالعاتی استاندارد و جامع نتیجه ی خوبی را بدست آورد.

ویژگی‌های کتاب تست هندسه خیلی سبز

کتاب تست هندسه خیلی سبز از بهترین کتاب‌های هندسه کنکور می‌باشد که تنها حاوی تست و سؤال نیست، بلکه در قالب درس‌نامه‌ها، آموزش‌هایی نیز دارد. 

این درس نامه‌ها بر پایه مباحث کتاب‌های درسی نگاشته شده‌اند. و ضمن  دارا بودن متن‌های ساده و قابل فهم برای هر مبحث، مثال‌ها و نمونه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند.

نقاط قوت هندسه خیلی سبز

  • مثال‌های متنوع
  • تست‌های کنکوری و تالیفی استاندارد
  • پاسخ‌های تشریحی روان

فهرست کتاب‌های هندسه خیلی سبز

کتاب تست هندسه دهم خیلی سبز

در کتاب تست هندسه دهم خیلی سبز ابتدا تمام مباحث و قضایا با لحنی شیوا و قابل فهم، توضیح داده شده که در بین این درسنامه ها، در هرمبحث برای یادگیری عمیق تر، تست هایی همراه با پاسخشان قرار گرفته است.

این کتاب دارای پرسش های چهارگزینه ای شناسنامه دار در پایان هر فصل و پاسخنامه ی تشریحی که سرشار از نکات تستی و کنکوری می باشد؛ است. داوطلبان بامطالعه ی درسنامه و پاسخ دادن به تست های این مجموعه می توانند خود را محک زده و بر قدرت توانایی تست زنی خود، بیفزایند.

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست هندسه دهم خیلی سبز
  • درس نامه‌های خلاصه و مفید
  • طبقه بندی مناسب تست‌ها
  • پاسخ‌های تشریحی دقیق و کامل

کتاب تست هندسه یازدهم خیلی سبز

در ابتدای کتاب تست هندسه یازدهم خیلی سبز در هر بخش  درسنامه ای مختصر، مفید و آموزنده به همراه مثال ها و تست هایی که باعث درک عمیق نکات کلیدی میشود، ارائه داده شده.

در ادامه پرسش چهار گزینه ای که منطبق با متن درس هستند، مطرح گردیده و در پایان پاسخ نامه ی تشریحی جامع و کامل به همراه راهبردهای حل تست ها گنجانده خواهد شد.

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست هندسه یازدهم خیلی سبز
  • درسنامه خلاصه وکوتاه
  • تیپ های مختلف تست ها
  • پوشش تست های کنکور سراسری
  • تست های ایده دار و جدید برای دانش آموزان قوی

کتاب تست هندسه دوازدهم خیلی سبز

کتاب تست هندسه دوازدهم خیلی سبز شامل سه فصل می‌باشد و هر فصل نیز، چندین درس را در بر می‌گیرد.

در ابتدای هر درس، درسنامه ای مفید و مفهومی بیان شده که دانش آموزان با مطالعه آن به راحتی تمامی مفاهیم، نکات و قضایا را فرا می گیرند.

درسنامه ها با بیانی روان و نگاهی موشکافانه به تحلیل و توصیف قضیه ها و نکات هندسی می پردازد و با ارائه راه حل های متنوع و تاکید بر نتایج حاصل از قضایا، یادگیری مطالب را برای دانش آموزان آسان تر می کند.

در میان توضیحات درسنامه به منظور القای بیشتر مفاهیم، مسائل و تست های متعددی به همراه راه حل و توضیحات تشریحی گنجانده شده و دانش آموزان با حل آنها ضمن تفهیم بیشتر مطالب می توانند نحوه بکارگیری آموخته ها برای حل سوالات را بیاموزند.

سپس پرسش های تستی هدفمند و استانداردی آورده شده که دانش آموزان با حل آنها علاوه بر تکمیل و تثبیت آموخته هایشان می توانند نقاط ضعف و ایراداتشان را شناسایی کنند و با آمادگی بیشتری به سراغ پرسش های چهارگزینه ایی سری Z  که برای هر درس درنظر گرفته شده بروند.

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست هندسه دوازدهم خیلی سبز
  • آموزش مفهومی هندسه
  • ارائه تست‌های به روز و استاندارد
  • تست‌های چالشی و ایده‌دار
  • پاسخنامه تشریحی

کتاب تست هندسه پایه خیلی سبز

کتاب تست هندسه پایه خیلی سبز که تنها حاوی تست و سؤال نیست، بلکه در قالب درس‌نامه‌ها، آموزش‌هایی نیز دارد.

این درس نامه‌ها بر پایه مباحث کتاب‌های درسی هندسه 1 و 2، نگاشته شده‌اند. و ضمن  دارا بودن متن‌های ساده و قابل فهم برای هر مبحث، مثال‌ها و نمونه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند.

بررسی راه حل این سؤالات، خود، نوعی آموزش محسوب می‌گردد. دانش‌آموز از این طریق شیوه ی به کارگیری نکات را در حل مسائل آموخته و آماده پاسخ‌گویی به تست‌های مطرح شده کتاب می‌شود.

این تست‌ها به ترتیبِ مباحث آموزشی طبقه‌بندی و برای هر فصل به صورت جداگانه در نظر گرفته شده‌اند. در مجموع بیش از 850 تست، اعم از سؤالات تألیفی و تست‌های شناسنامه‌دار کنکورهای سال‌های گذشته، در این اثر به چشم می‌خورد.

وجود پاسخ‌نامه‌های کلیدی و تشریحی در انتهای اثر، مخاطب را در بررسی پاسخ‌های درست و نادرست یاری می‌دهند تا آمادگی خود نسبت به درس هندسه را مورد ارزیابی قرار دهد.

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست هندسه پایه خیلی سبز
  • تست های کافی و متنوع
  • پوشش تست های کنکور
  • پوشش تمارین کتاب درسی در تست ها
  • ​پاسخ تشریحی کامل

کتاب تست هندسه جامع خیلی سبز

کتاب تست هندسه جامع خیلی سبز برای این تالیف شده تا دانش آموزان را برای کنکور‌های آزمایشی و سراسری آماده کند.

درسنامه‌های کتاب با دقت بسیار و به صورت خودآموز و کاربردی طراحی گردیده‌اند.

برای تست‌ها هم تمام سوالات کنکور 20 سال اخیر به همراه تمام فعالیت‌ها و تمرینات کتاب درسی سه سال هندسه به دقت بررسی شده‌اند.

نقد و بررسی هندسه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب هندسه جامع خیلی سبز
  • تست های کافی و متنوع
  • پاسخ تشریحی کامل
  • درسنامه خلاصه و نکته وار
  • پوشش تمارین کتاب درسی در تست ها

راهنمای خرید کتاب هندسه خیلی سبز

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های هندسه خیلی سبز که جز قویترین کتاب‌های هندسه کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت