هندسه میکرو گاج

نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

کتاب میکرو هندسه گاج از بهترین کتاب های کنکور ریاضی یک بانک تست عظیم و جامع می‌باشد که افراد را از هر منبع تستی دیگری بی‌نیاز ساخته و در عین حال، افراد را با اشکال و انواع گوناگون پرسش‌های تستی برای آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی آماده می‌سازد.

سؤالات هندسه در ریاضیات کنکور بسیار پراهمیت هستند و تنها با تمرین زیاد است که می‌توان به تسلط در این درس رسید.

ازاین‌رو، استفاده از منابع هندسه کنکور می‌تواند کمک شایان توجهی به داوطلبان شرکت در کنکور کند.

ویژگی‌های کتاب هندسه میکرو گاج

تمامی تمرینات کتاب درسی و کتاب معلم، در نگارش تست‌های هندسه میکرو مورد برسی قرار گرفته چراکه یکی از  منابع سوال‌خیز آزمون سراسری، سوالات کتاب محسوب می‌شوند.

همچنین تست‌های هندسه میکرو مباحث کتاب درسی را از زوایای مختلف برسی می‌کند تا هیچ نکته مبهم یا جنبه پنهانی از کتاب درسی باقی نماند.

نقاط قوت کتاب میکرو هندسه گاج

  • درسنامه خودآموز
  • حجم مناسب درسنامه ها
  • تست های طبقه بندی شده
  • سطح بندی تست ها

فهرست کتاب‌های هندسه میکرو

کتاب هندسه دهم میکرو گاج

کتاب هندسه دهم میکرو بر طبق کتاب درسی بوده و از ذکر مطالب و فرمول‌های اضافی، اجتناب کرده است. این مجموعه، شامل درسنامه‌های روان و قابل فهم، نکات، تمرین‌ها و فعالیت‌های مهم کتاب می‌باشد که تمام تست‌های آن منطبق بر کتاب درسی و سوال‌های کنکور سال‌های قبل است.

دانش آموختگان گرامی می توانند پس از پاسخ به تست ها، به بخش پاسخ های تشریحی مراجعه کرده و پاسخ های درست را به صورت مفهومی فرا گیرند و از نکات ذکر شده در بین پاسخ ها بهره برده و باردیگر درس ها را مرور کنند. کتاب حاضر، یکی از بهترین منابع آموزشی، جهت آماده کردن داوطلبان، برای شرکت در کنکور می باشد.

نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب میکرو هندسه دهم گاج
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های مهندسی شده منطبق بر کتاب درسی جدید
  • ارائه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای استاندارد در حیطه‌ی کتاب درسی
  • ارائه‌ی پاسخ‌های کاملا تشریحی و مفهومی
  • استفاده از تنوع رنگی در بیان مطالب کتاب

کتاب هندسه یازدهم میکرو گاج

 مطالب و محتوی کتاب هندسه یازدهم میکرو، مطابق با سرفصل ها و چهاچوب های کتاب درسی ارائه شده است که شامل سه فصل می باشد. هرفصل در بردارنده ی چندین درسنامه است که مطالب و مباحث را به تفکیک موضوعات از پایه و مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهد.

شیوه بیان و آموزش مطالب به گونه ای است که دانش آموزان با مطالعه آن به راحتی مطالب را فرا می گیرند و دچارابهام و ایراد نمی شوند.

به منظور تثبیت و تکمیل مطالب آموزشی، تست های متعددی به همراه راه حل آورده شده است تا دانش آموزان با مطالعه آن ها، طریقه حل سوالات چهارگزینه ای را فراگیرند و یادگیری خود را کامل کنند.

پس از درسنامه و سوالات حل شده، جهت ارزیابی اطلاعات دانش آموزان و آماده سازی آنان برای شرکت در آزمون های مختلف، مجموعه ای از پرسش های چهارگزینه ای برای هرمبحث در نظر گرفته شده است که سوالات کنکور سراسری مربوط به هر مبحث در میان سوالات تالیفی آن گنجانده شده و دانش آموزان با پاسخگویی به آنها می توانند مهارت و توانایی خود را در فراگیری مطالب محک بزنند، و با سطح و نحوه طراحی سوالات کنکور سراسری آشنا شوند.

نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب میکرو هندسه یازدهم گاج
  • آموزش کامل مطالب درسی با بیانی روان و ساده 
  • مناسب برای کسب آمادگی در کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی
  • بررسی حدود 500 پرسش چهارگزینه‌ای سنجشی مطابق با سبک جدید کنکور سراسری 
  • بررسی کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پاسخ‌نامه‌ی واقعا تشریحی
  • استفاده از تنوع رنگی در بیان مطالب به‌منظور یادگیری بهتر

کتاب هندسه دوازدهم میکرو گاج

با هدف آماده کردن مخاطبان خود برای شرکت در کنکور و آزمون‌های آزمایشی تهیه و تدوین شده است. محتوای آن کاملاً منطبق بر مباحث کتاب درسی هندسه 3 بوده و گام به گام با مباحث آن، دانش‌آموز را با خود همراه می‌کند.

برای هر یک از سه فصل موجود، ابتدا نمونه سؤالاتی در قالب تست را بیان می‌دارد. این تست‌ها یا تألیفی‌اند یا برگرفته از کنکورهای سال‌های گذشته.

در چینش محتوایی اثر سعی شده تا از گنجاندن موارد اضافه بر محتوا که نتیجه‌ای جز حجیم شدن اثر ندارند، پرهیز گردد اما تمرکز بر طراحی سؤالات کاربردی و مفید برای کنکور صورت گرفته است.

در انتهای تست‌ها، پاسخ‌نامه‌های تشریحی وجود دارند که  علاوه بر بیان گزینه صحیح هر سؤال و دلیل صحت آن، به تشریح مفاهیم و مباحث مرتبط با سؤال می‌پردازد. بیان ساده و روان و ارائه نکات مهم مرتبط با سؤال، عاملی است که می‌تواند در یادگیری  و ماندگاری مطلب در ذهن، مؤثر واقع شود.

بنابراین توصیه شده دانش‌آموز پس از پاسخ‌گویی به سؤالات، پاسخ‌نامه آنها را نیز به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهد. علاوه بر اینها، از این طریق نقاط ضعف و قوت وی آشکار شده که می‌تواند در پی رفع یا تقویت آنها برآید.

نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب میکرو هندسه دوازدهم گاج
  • آموزش کامل مطالب درسی با بیانی روان و ساده 
  • بررسی پرسش‌های چهارگزینه‌ای سنجشی (بیش از 1100 تست) مطابق با سبک جدید کنکور سراسری 
  • بررسی کامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در پاسخ‌نامه‌ی واقعا تشریحی
  • استفاده از تنوع رنگی در بیان مطالب

هندسه جامع میکرو گاج

بانک تست میکرو هندسه جامع گاج، بیش از دو هزار پرسش تستی را در سه دسته تقسیم کرده که هر یک را معرفی و به اختصار توضیح خواهیم داد:

  1. تست‌هایی که با رنگ سبز مشخص شده‌اند، عمدتا از متن کتاب درسی استخراج شده‌ و در همان سطح کتاب درسی هستند و این یعنی تمامی دانش‌آموزان باید قادر به پاسخگویی این دسته از پرسش‌ها باشند.
  2. تست‌های زرد، هم‌سطح با تست‌های آزمون سراسری و آزمون‌های آزمایشی تالیف شده‌اند و لازمه موفقیت در آزمون سراسری پاسخ دادن به این دسته از پرسش‌ها می‌باشد.
  3. دشوارترین تست‌هایی که در این کتاب قرار داده شده‌اند به رنگ بنفش هستند و افرادی که بتوانند به این دسته از پرسش‌ها پاسخ دهند از پس تمامی تست‌های آزمون سراسری و نهایی بر خواهند آمد.
نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
کتاب میکرو هندسه جامع گاج
  • ارائه‌ی بیش از 2300 پرسش چهارگزینه‌ای کاربردی (تالیفی و سراسری)
  • طرح تست از مفاهیم و لایه‌های پنهان کتاب درسی
  • طرح تست‌های ترکیبی از مفاهیم، اَشکال و تمرینات کتاب درسی
  • ارائه‌ی درجه سختی تست‌ها با استفاده از رنگ
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی

کتاب هندسه کامل میکرو طلایی گاج

کتاب هندسه کامل کنکور میکرو طلایی در بردارنده‌ی بیش از 1500 پرسش چهارگزینه‌ای اعم از تالیفی و سراسری می‌باشد که تمام سوالات به صورت موضوع به موضوع چیدمان شده‌اند؛ نه درس به درس؛ که باعث شده است تمام بخش‌های این کتاب و جلد آموزشی آن با یکدیگر مطابقت صد در صد داشته باشد.

در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی و حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها ، سوالات تالیفی چهار گزینه‌ای طرح شود. در لابه لای این سوالات نمونه تست هایی از کنکور داخل کشور نیز ارائه گردیده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد.

پاسخنامه تشریحی تمامی سوالات در بخش دوم کتاب ارائه شده است و مولفان کتاب برای هر سوالی که نیاز بوده، گزینه‌های دیگر را نیز بررسی کرده‌اند.

نقد و بررسی هندسه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب میکرو طلایی هندسه کامل گاج
  • شامل مباحث هندسه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی ریاضی
  • ارائه‌ی 2500 پرسش‌ چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری
  • ارائه‌ی مفاهیم، تمرینات و مثال‌های کتاب درسی جدید در قالب تست
  • ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌های کاملا تشریحی برای تمامی پرسش‌ها
  • استفاده از چند روش حل برای تست‌های مورد نیاز

راهنمای خرید کتاب هندسه میکرو گاج

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های هندسه میکرو گاج که جز قویترین کتاب‌های هندسه کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت