نقد و بررسی ریاضی تجربی نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)

ریاضی جزو آن دسته دروسی است که تعداد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان در یادگیری و فهم آن مشکل دارند. با انتخاب یک منبع مطالعاتی مناسب و روش مطالعه صحیح، دانش آموزان می توانند درصدد رفع این مسئله اقدام کنند و یادگیری خود را به طور چشم گیری افزایش دهند و شاهد پیشرفت تحصیلی خود در این درس باشند. ریاضی تجربی نشر الگو دقیقا همان کتابی است که این نیاز را بر طرف می‌کند.

ویژگی‌های کتاب ریاضی تجربی نشر الگو

  • درسنامه های این کتاب بسیار ساده و روان و قابل فهم نوشته شده؛ از این رو برای همه دانش آموزان با هر سطح دانشی مناسب است.
  • پوشش تست‌هایی با نکات برجسته کنکوری و مطابق سلیقه طراحان کنکور.
  • تعداد و تنوع بالای تست‌ها در سطوح مختلف.

نقاط قوت ریاضی تجربی نشر الگو

  • درسنامه کامل با بیان نکات مه
  • دسته‌بندی تست‌ها در سه سطح ساده، متوسط و دشوار
  • پوشش سوالات کنکور سراسری سال‌های گذشته

فهرست کتاب‌های ریاضی تجربی نشر الگو

کتاب تست ریاضی دهم نشر الگو

در ابتدای هر درس کتاب تست ریاضی دهم نشر الگو، درسنامه‌ی مفصلی آورده شده و دارای نکات کلیدی مهم و مثال‌های متعدد برای تثبیت یادگیری و آموزش روش حل سوالات تستی می‌باشد.

کتاب ریاضی پایه‌ی دهم نشر الگو، سوالات چهارگزینه‌ای بسیاری را در خود گنجانده که اکثرا شناسنامه‌دار بوده و منبع آن‌ها، از کنکورهای سراسری سال‌های گذشته و یا تالیفی هستند که تمام مطالب کتاب درسی را پوشش داده و باعث تسلط داوطلبان بر سوالات کنکور می‌شود.

نقد و بررسی ریاضی تجربی نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست ریاضی دهم نشر الگو
  • ۴۸۴ تست در درس‌نامه‌ها
  • ۲۴۵۴ تست در پایان درس‌نامه‌ها
  • پاسخ‌های کاملاً تشریحی برای همۀ تست‌ها

کتاب تست ریاضی یازدهم نشر الگو

محتوا و مطالب آموزشی کتاب تست ریاضی یازدهم نشر الگو بر اساس محتوای کتاب درسی ریاضی یازدهم در هفت فصل تقسیم‌بندی شده‌اند.

هر فصل شامل چندین درس است که در ابتدای هر درس، کلیه نکات و مباحث مهم کتاب درسی آموزش داده شده است و دانش‌آموزان با مطالعه آن می‌توانند نکات تستی و مفهومی را بیاموزند.

در میان توضیحات و نکات، تست های متعددی به همراه راه حل ارائه شده است که سبب می شود دانش آموزان نحوه بکارگیری آموخته های خود را با شیوه های جدید و متنوع برای پاسخگویی به سوالات فرا بگیرند.

برای یادگیری ریاضی باید تمرین های بسیاری، حل کرد. تمرین و حل سوالات باعث می شود دانش آموزان ایرادات و اشکالات خود را متوجه شوند و روش های حل مسئله را بیاموزند.

از این رو مجموعه ای از پرسش های چهارگزینه ای برای هر درس در نظر گرفته شده تا دانش آموزان با حل و تمرین آن ها مفاهیم و مطالب آموخته شده را در ذهن شان تثبیت کنند.

نقد و بررسی ریاضی تجربی نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست ریاضی یازدهم نشر الگو
  • تقسیم مطالب و تست‌ها بر اساس درس‌های کتاب درسی
  • ۵۱۸ تست در درس‌نامه‌ها
  • ۲۳۵۵ تست در پایان درس‌نامه‌ها

کتاب تست ریاضی دوازدهم نشر الگو

در ابتدای هر درس کتاب تست ریاضی دوازدهم الگو، درسنامه هایی جامع و کاربردی بیان شده که تمامی مفاهیم و مطالب کتاب درسی را به انضمام نکات تکمیلی به زبانی ساده و قابل فهم آموزش می دهد و دانش آموزان با مطالعه آن ها ضمن مرور مطالب و نکات، تکنیک های حل پرسش های چهارگزینه ای را می آموزند.

به منظور تفهیم، تثبیت و جا افتادن کامل این مطالب برای دانش آموزان، تست هایی به عنوان مثال به همراه راه حل و توضیحات تشریحی در میان توضیحات درسنامه آورده شده است.

کلید موفقیت در درس ریاضی حل تمرین و مسائل است. به گونه ای که بخش عمده ای از یادگیری ریاضیات به تمرین کردن بستگی دارد.

از این رو برای هر درس تعدادی پرسش چهارگزینه ای در نظر گرفته شده  و به دانش آموزان این امکان را می دهد که با حل نمونه سوالات متعدد، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. در انتخاب و طراحی پرسش ها به تنوع و فراوانی، توجه ویژه ای شده است.

نقد و بررسی ریاضی تجربی نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب تست ریاضی دوازدهم نشر الگو
  • ۲۴۸ پرسش چهارگزینه‌ای در درس‌نامه‌ها
  • ۱۷۵۴ پرسش چهار‌گزینه‌ای در پایان درس‌نامه‌ها
  • آزمون‌هایی برای جمع‌بندی و مرور مطالب هر فصل

کتاب جامع ریاضیات تجربی نشر الگو

کتاب جامع ریاضیات تجربی نشر الگو از پانزده فصل تشکیل شده است. هفت فصل نخستین آن، به مباحث ریاضی دوازدهم اختصاص داده شده‌اند اما بسیاری از این درس‌ها، جهت یادگیری بهتر، با مباحث پیش‌نیاز از پایه‌های دهم و یازدهم آغاز شده‌اند.

هفت فصل بعدی، به آموزش کامل پایه‌های دهم و یازدهم پرداخته است. در درسنامه‌های این کتاب سعی فراوان شده تا تمامی مطالب با جزئیات کامل و همراه با مثال‌های کاربردی آموزش داده شوند.

در پایان هر درس، چندین پرسش تحت عنوان (دست‌گرمی) آورده شده که معیاری هستند تا افراد میزان یادگیری خود از هر درس را برسی کنند.

سپس نوبت به آزمون‌ها می‌رسد. هر آزمون از ده پرسش تشکیل شده است و سعی شده تا تمامی مطالب در آن گنجانده شود.

در پایان هر فصل نیز آزمون آن فصل قرار داده شده است.

فصل پانزدهم این کتاب نیز به آزمون جامع اختصاص داده شده که پاسخ دادن آن به داوطلبان کمک می‌کند تا راحت‌تر شرایط آزمون را درک کنند.

نقد و بررسی ریاضی تجربی نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم و جامع)
ویژگی‌های کتاب جامع ریاضیات تجربی نشر الگو
  • ۹۶۹ تست در درسنامه‌ها
  • ۳۱۹۸ تست در آزمون‌ها
  • ۳۹۶ تست دست‌گرمی
  • ۲۸۳ آزمون‌ مبحثی و جامع از ریاضی۱، ۲ و ۳

راهنمای خرید کتاب ریاضی تجربی نشر الگو

با مراجعه به سایت کتابانه با بررسی دقیق‌تر هر محصول و اطلاع از قیمت و تخفیف هر کدام می‌توانید اقدام به خریداری کتاب مورد نیاز خود کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا کتاب‌های ریاضی نشر الگو که جز قویترین کتاب‌های ریاضی کنکور می‌باشد را بررسی کنیم.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز همراه خود داشته باشیم.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت