بهترین کتاب های ماز

معرفی بهترین کتاب‌ بازی هزارتو (ماز)

اهمیت استفاده از بهترین کتاب‌ بازی هزارتو

کتاب ‌های ماز (هزارتو) یکی دیگر ازکتاب‌هایی است که هم جنبه‌ی سرگرمی دارد و هم فعالیتی است که به افزایش تمرکز و دقت کمک می‌کند. کتاب‌های ماز برای تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال قابل استفاده است.

لیستی از بهترین کتاب‌ بازی ماز (هزارتو)

این مقاله جهت معرفی کتاب‌های ماز یا هزار تو برای تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال تهیه شده است. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب‌های بازی ماز می توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید.


کتاب پیچ در پیچ
مجموعه کتاب پیچ در پیچ

مجموعه کتاب پیچ در پیچ یکی از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشد که توسط نشر ذکر به چاپ رسیده است. هدف مجموعه کتاب پیچ در پیچ، اثر فهیمه سیدناصری، ارائه مازهای سخت و آسان و تقویت هوش دیداری کودکان است.


کتاب ذهن فعال پیشرفته
مجموعه کتاب ذهن فعال پیشرفته

مجموعه کتاب ذهن فعال پیشرفته دارای بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشد که توسط انتشارات دیبایه به چاپ رسیده است. 4 جلد این مجموعه به هزارتوها اختصاص داده شده که از نوع پیچیده ترین مازها هستند. این مازها مناسب گروه سنی 12 سال به بالا می‌باشند.


کتاب های گردو
مجموعه کتاب‌های گردو

کتاب های مارپیچ حشرات، مارپیچ جورواجور و جاده‌های مارپیچ مجموعه کتاب‌های گردو جزء بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشند که توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده‌اند. انجام این مازها نه تنها کودکان را با انواع موجودات دریایی آشنا می کند بلکه باعث افزایش حافظه و قدرت تمرکز شان نیز می گردد.


کتاب هزارتوها
کتاب هزارتوها (ذهن فعال 2)

کتاب هزار توها یکی از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو از مجموعه کتاب ذهن فعال می با‌شد که توسط انتشارات دیبایه به چاپ رسیده است. این جلد از مجموعه ی ذهن فعال متشکل از 80 معمای تصویری است که هر صفحه شامل یک هزارتو (ماز) می باشد.


کتاب ماز تربچه
کتاب ماز تربچه

کتاب ماز یکی از جلد‌های مجموعه کتاب‌های تربچه و از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشد که برای کودکان 3 تا 6 سال توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است. طراحی این کتاب به گونه‌ای صورت گرفته که هر کودک را به حل تمرینات ترغیب کرده و درک و به ذهن‌سپاری مهارت‌ها را برای آن‌ها آسان می‌سازد.


کتاب ماز بازی
کتاب ماز بازی (کتاب کار کومن)

کتاب ‌های ماز بازی مجموعه‌ی کتاب کار کومن یکی از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشند که در 4 جلد توسط انتشارات نردبان (فنی ایران) به چاپ رسیده اند. این کتاب ها برای گروه های سنی کودکان 3 تا 5 ساله مناسب بوده و متشکل از 22 ماز می باشد. مازهای ابتدایی کتاب ساده بوده و هر چه به جلو پیش می رویم به مازهای دشواری برخورد می کنیم.


کتاب زنگ شادی
کتاب ماز زنگ شادی

کتاب های مازها و سرنخ‌ها را پیدا کن یکی از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو و از مجموعه‌ کتاب‌های زنگ شادی انتشارات ذکر می‌باشند. مازها به پرورش و افزایش دقت کمک می‌کنند و این جلدها دارای مازهای متنوع و گوناگون برای کودکان سنین 4 تا 6 سال به منظور افزایش دقت و تمرکز می‌باشند.


کتاب هزار پیچ های هیجان انگیز
مجموعه کتاب هزار پیچ های هیجان انگیز

کتاب هزار پیچ‌های هیجان انگیز یکی از بهترین کتاب‌های بازی هزارتو می‌باشد که توسط نشر ذکر به چاپ رسیده است. این مجموعه دارای مازهای پیچیده ایست که به رشد هوش و افزایش خلاقیت کودکان کمک می کند.


لازم است بدانیم که کتاب‌های بازی هزارتو (ماز) بیشتر جنبه‌ی تقویت هوش، خلاقیت، تمرکز و حتی دست ورزی دارد که از سن پایین تا سن بالا می‌توان از آن بهره برد. آیا شما هم برای کمک به هوش فرزندانتان از کتاب‌های هزارتو استفاده می‌کنید، یا بیشتر جهت پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی آنها؟ (+)

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب سودوکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت